[ 22 ]

583 39 0
                                    


Priėjau prie durų ir jas atidarius įėjau į vidų. Dabar man buvo labai gera nuotaika. Aš nusėmiau batus ir striukę. Ruošiausi jau eiti į savo kambarį.

- Kur buvai !? - sustapdė mane mama ir sušuko.

- Pas Kristen ? - klausiamai atsakiau. Aš bijojau, kad ji nieko nesužinotų, nes butų pradėjus sakyti visokius pamokslus ir dar uždraustų matytis su Zayn.

- Gal pagaliau baigsi vieną kartą meluot !? Aš skambinau Kristen mamai, ji sakė, kad tavęs ten nebuvo. - rėkė piktai ant manęs mama.

- O tu baigsi vieną kartą man aiškinti !? - taip pat surikau.

- Nekelk čia tono. - griežtai pasakė mama.

- Ar tu gali nuo manęs atstoti ! Gyvenu kaip noriu ! Čia yra mano gyvenimas ir jame tavęs nėra ! - apsisukau ir greit laiptais užbėgau į viršų.

Įbėgau į savo kambarį ir jaučiau kaip mano skruostais rieda ašaros. Griuvau į lovą ir įsitaisius ant šono kūkčiojau.

- Kylie ? - švelniai tarė Niall.

- Mmm ? - Aš nusivaliau ašaras ir atsisėdus atsisukau į jį.

- Aš viską girdėjau. - pasakė Niall, o aš nieko neatsakius nuleidau akis. - Na mūsų mama yra kitokia, jos nepakeisim. Reikia su tuo susitaikyti. - priėjo prie manęs ir atsisėdo.

- Aš su ja nesitaikstysiu, aš per ją jau daug prisikentėjau gyvenime. Ji eina ir viską griauna. - numykiau, o ašaros riedėjo toliau.

- Žinau, bet tu jau greitai būsi pilnametė, tai pakentėk dar. Bet mama nori tau tik gero, nesureikšmink. - pasakė.

- Nesupranti tu nieko.. - numykiau.

- Manai man nesunku ? Aš jai nepasakiau apie Alisą ir nesakysiu tol kol nesuminkštės jos širdis, tik tu dabar nusiramink ir neverk. - nusišypsojo man ir išėjo iš kambario.

Atsidusau ir vėl griuvau nugara ant lovos. Sučirškė mano telefonas, kogero atėjo žinutė nuo kažko. Paimiau telefoną į rankas ir pamačiau Kristen žinutę.

***

Kristen : - Sveikutė, susitinkam šiandien ?

Aš : Būtinai, o kur ir kada ?

Kristen : - Pas mane gal norėtum ?

Aš : Bet jei nebus jokių staigmenų.

Kristen : Nebus, nepergyvenk :D

Aš : Nu gerai, bet neprisigalvok jokių nesamonių :P

***

Pabaigėm rašinėtis ir nuėjau persirengti. Užsidėjau juodą megstuką ir gėlėtas kelnias. Tuomet neskubėdama nuėjau į vonią ir pasiėmiau kosmetinę. Įsitraukiau blakstienų tušą ir perbraukiau kelis kartus per blakstienas. Pasiryškinau lūpas ir išėjau iš kambario. Nubėgau laiptais į apačią ir užmetus akį, pasižiūrėjau ar nėra mamos. Jos niekur nemačiau, tai tiesiog nuskuodžiau prie durų. Užsidėjau batus ir striukę. Bet prisiminiau, kad nepasiėmiau tašės. Su batais ir striuke ruošiausi grįžti atgal į kambarį ir pasiimti daiktus. Bet kaip visada kažkas sustapdė.

- Su batais ? Rimtai ? - kikeno Niall.

- Nieko neatsitiks. - pavarčiau akis.

- Kažkas plaus grindis grįžus. - nusijuokė tėtis praeidamas pro mus.

- Oj tik nereikia. - nusišypsojau.

Niall nusijuokė ir dar girdėjau kaip tėtis ten eidamas juokės. Tai privertė mane nusišypsoti, bet ilgai nelaukus nubėgau laiptais į kambarį. Pasigriebiau tašę ir grįžus į apačią vėl nubėgau prie durų ir jas atidarius išėjau iš namų. Vos išėjus pamačiau kažkokią mašiną, ji buvo tokia pati kaip Louis ir Zayn. Širdyje troškau, kad ten būtų Zayn. Norėdama tvirtai įsitikinti nuėjau pažiūrėti. Bet man nedaėjus atsidarė mašinos durys ir išlipo visai nematytas vyras. Nusivyliau, bet kokio velnio aš tikėjaus, kad čia jis. Kam jam čia važiuot. Visai jau aš... Pradėjau eit link stotelės, ilgai nelaukus atvažiavo autobusas ir į jį įsėdau. Laukia valandos kelionė iki jos. Na tai gal paklausysiu myzikos. Įsikišau ausinukus į ausis ir įsijungus muziką atsilošiau ir žiūrėjau pro langą.

***

Išlipau iš autobuso ir pradėjau eit link jos namų. Ėjau penkiolika minučių. Priėjus jos duris pabaladojau. Atidarė jas Louis.

- O, labas. - šyptelėjo Louis.

- Sveikas.

- Įeik. - sukikeno.

Įėjau ir nusimovus batus nulėkiau pas Kristen.

- Laba laba ! - sušukau nusišypsojus.

- Sveika, pagaliau atvažiavai ! - taip pat sušuko ir apsikabino.

- Ka darai ? - paklausiau.

- Nieko gero. - sumurmėjo.

Nuėjau link jos lovos ir įgriuvau į ją.

- Kažkas mažai miegojo. - juokėsi.

- Nieko nebuvo. - veidu įdubau į pagalvę ir sumurmėjau.

- Oj nepasakok, aš ir taip sakiau, kai pradėjau draugaut su Harry. - galėjau nuspėt, kad ji pavartė akis.

- Nu jei tau bučiniai reiškia kažka daugiau, tai nežinau tada. - numykiau.

- Ko tu tokia be nuotaikos ? - paklausė ir pajaučiau kaip įdumba lova.

- Ai..

- Sakyk tik. - padėjo ranką man ant blauzdos.

- Manau gali nuspėt jau.. - numykiau.

- Vėl mama ? - paklausė.

- Mhm. - sumurmėjau.


*****************************

Amazing LoveWhere stories live. Discover now