H.86

525 54 6
                                    

P.o.v Esmee

Ik kijk van Ashton naar Brian, beide leunen ze naar voren, Sabine en ik duwen beide zacht hun hoofden naar elkaar, hun lippen raken elkaar en ik maak een 'awwh' geluidje. Beide worden ze rood, 'ze zijn zo schattig' zeggen Sabine en ik te gelijk, we beginnen te lachen en de Jongens beginnen meer te blozen, 'kom ik vil jullie huis wel eens zien.' Zegt Brian, ik grinnik, 'IM ON MY WAY!' Schreeuwt Ashton, hij drukt het gas pedaal in en rijd weg, ik leg mijn hoofd op sabine haar schouder en zij op mij, zo dommel ik inslaap...

'Esmee, esmee word wakker' zegt Luke in mijn oor. 'Wat moet je' snauw ik, ik kijk op en er rolt een traan over zijn wang. 'We gaan eten' zegt hij, zijn stem trilt en snel loopt hij de kamer uit, 'oke' zeg ik, 'GOEIEEEMORGEEEH' zegt Brian, gelijk spring ik op en geef hem een knuffel. 'Nuffel, Bian, nuffel, biAn!!' Zeg ik als een klein kind. 'Nee' zegt hij streng, ik begin fake te huilen en net op dat moment komt Michael binnen. 'GAST HEB JE NOU MIJN ZUSJE AAN HET JANKEN GEMAAKT, EN WIE DE FACK BEN JIJ!' schreeuwt Michael boos. 'Dat ik je zusje aan het huilen heb gemaakt is nep, en ik ben Brian vriend van Esmee en Sabine.' Zegt Brian kalm, 'bian nu nuffel' hij geeft me nog een knuffel en ik kijk michael lachend aan. 'Hoe ken jij Brian dan Zussie' zegt Mikey met nadruk op Zussie. 'Gewoon Broertje' hij kijkt me raar aan, 'je bent niet de enige die zo kan doen' hij lacht en loopt de kamer uit. 'Hoe is het nu afgelopen met jou en Ashton' hij word rood, 'vertel!' Zeg ik, 'eeum... Nou... Eeum... Misschienhebbenikenashtonsamengeslapen' raar kijk ik hem aan. 'Wat?' Vraag ik, 'eeum misschien hebben Ashton en ik samen geslapen' fluistert hij zacht, ik bijt op mijn lip om niet te gillen. 'Hamahamahamahamahamahamahama' zeg ik , 'wtf kraam jij uit' Brian tilt me op en tilt me naar sabine, 'Sabine word wakker, Esmee kraamt HamaHamaHamaHamaHama uit' lachend kijk ik hem aan, sabine begint te lachen. 'Midnidmidnidmidnidmidnid' ik begin te lachen. 'Kilikilikilikilikilikili' Brian zet me neer en rent de kamer uit. 'Wtf is dit voor een taal?' Ik haal mijn schouders op, 'nou hup kom dan kleden we ons om en gaan we eten' ze knikt en kleed zich om...

Als we naar beneden lopen valt het stil, 'wenwenwenwenwen?' Vraag ik aan Sabine, 'deladeladeladela' we beginnen te lachen. 'Dat doen ze de heletijd' moppert Brian, 'haha laat ze' grinnikt Ash. 'Ze zijn zoo cutee samen' playback ik, Sabine knikt. 'Kom we gaan eten' ik kijk op tafel, een heel gerecht is klaargemaakt, ik word al misselijk bij de gedachte. Zuchtend ga ik aan tafel zitten en pak een klein broodje. 'Es waarom eet je er maar een vroeger kon je niet eens knipperen of was weg' ik kijk naar beneden. 'Nee, bedoel je' zegt hij, hij slaat zijn handen voor zijn mond als ik knik. 'Wist jij dat van vroeger' vraagt Ashton, Brian knikt en vertelt. 'Vroeger woonde ik daar in de buurt, bij de Kutniek, ik kon uit mijn raam naar binnen kijken, naar de strafkamer, op een dag moesten hun beide erheen, later zag ik ze met blauwe plekken naar buiten komen, en Beide klommen ze in een boom en bleven daar slapen...

*flashback*

ik en Sabine klimmen in een boom, 'ik ga hier slapen ik weet niet hoe het met jou zit?' Vraag ik. 'Ik ook' zegt ze. Bijde plukken we bladeren en maken een kussentje. 'Wat als iemand van hoe het hier is weet, want je moet zweeren om er niks over te zeggen' ze haalt haal schouders op. 'Mmh wie moet er wonen, daar in dat huis heb ik nooit iemand gezien... Maar ik ben moe sleep well' ik knik, 'sleep well' zeg ik ik sluit mijn ogen en val inslaap...

*EINDE FLASHBACK*

'Omg wat een kut wijf, is ze opgepakt?!' Vraagt Ash. Ik schud mijn hoofd. Opeens zie ik iets bij het raam, met trillende vingers wijs ik het aan daar staat...

Michaeeel brothaa happy birthdaaaaaay, 20, jeeh -een ding Esmee is nu ook 20 En sabine was het al, dat je het dan snapt.mmaar ik denk het wel-

Twins {5sos Fanfictie} √Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu