P.o.v Esmee
Ik word wakker van gestomp om mijn arm. 'Esmee, ik droomde dat ik een tweelingzus was van Calum, geniaal toch' zegt ze ik knik licht opeens gaat de deur open en hoor ik een stem zeggen 'Hey zusje, eindelijk wakker' ik open een oog terwijl ik naar sabine kijk. 'ZUSJEEEE' roept iemand terwijl hij op de bank springt. 'Go AWAAAY' roep ik. 'Nee!' Zegt mickey. Ik ga recht op sitten en kijk hem aan. 'Okeeh, en nu' vraag ik. 'UNICORNSSS!' Schreeuwt de gek in Mijn Oor. Ik geef hem een stomp. 'Welkee kleur UNICOORRN ben jij' ik grinnik om zijn vraag. 'Paars!' Gil ik. Opeens zegt Sabine iets 'Calum en ik gaan even naar het park, praten. Michael, ik verwacht dat jij álles ook aan jouw zusje uitlegt oke?!' Hij knikt 'Maar eerst, PIZZA!!' Roept sabine, Michael begint te schreeuwen van blijdschap. Sabine kijkt mij aan. 'Houd je broer in bedwang!' Zegt Ze tegen mij, al snel beginnen we keihard te lachen.
Als we bijgekomen van het lachen en de pizza op hebben pakt Mickey mij vast en zet me op zijn nek. 'Dus...' Zeg ik na een tijdje, we zijn inmiddels aangekomen op het stand en achter ons loopt een bewaker. 'Eeum ja kijk...' Zegt hij ongemakkelijk. Ik knik. 'Vroeger toen we vroeger 2 waren, waren we onafscheidelijk. En dat was super stom vonden onze ouders. Dus we werden uit elkaar gehaald. Jij herrinderde je er zeker niks meer van of niet' ik knik ik weet het echt niet meer. 'Nouja dus... Ik was er zegt maar kapot van, en ging een paar weken niet eten. Uiteindelijk werd er mij gezegd dat je ontvoert was. Daar schrok ik dus best erg van maarja
Wat kan je als jongetje van twee doen? Klopt niks.' Ik sta op en geef hem een knuffel. 'Dankje' zegt hij zacht. 'Hoezo kon je eerst niet naar mij toe?' Vraag ik. 'Eeum. Nouwjah kijk... Ik heb een paar jaar geleden je 'ouders' proberen te berijken maar dat mislukte voluit. Dat was 5 jaar geleden' ik knik, 'dus daarom begonnen ze zo raar te doen om mij weg bij jou te houden' zeg ik per ongeluk hardop. Hij knikt. Na een tijdje naar het water gestaard te hebben pak ik mijn phone. 'Wat ga je doen' vraagt hij. 'Re tweten' zeg ik simpel. 'Wie' 'jullie' 'waarom' 'wtf is dit een kruisverhoor ofzo en omdat het kan' hij grinnikt. 'Even een vraag tussendoor je shipt toch niemand van ons' ik voel mijn wangen rood als een tomaat worden. 'O gosh wie' 'jij en Luke dus... You now it' hij grinnikt. 'Omdat je geen nee dat doe ik niet zij gaa je nu het water in' ik begin luidskeels te gillen en word over zijn rug geworpen. 'You suck' zeg ik. 'Jupp de song van abigail breslin' ik grinnik, daar had ik nog niet aan gedacht. 'O mijn heilige Unicorn. Laat Mickey van gedachte veranderen en laat mij gespaard blijven' mompel ik. En gelukkig genoeg hoort hij het en dus draait hij zich om. 'Kan je me loslaten' hij schut zijn hoofd. Ik mompel wat wat lijkt op 'fuck you brotha' hij schut zijn hoofd en zegt 'liever niet' ik grinnikna een tijdje zij we weer bij het gebouw. We worden door gewezen naar de tourbus en ik word op een random bed gepleurd. 'Van wie is dit bed' vraag ik. 'Nu van jou Sabine slaapt onder je ik naast je cal daaronder, luke tegenover je en ash daaronder' zegt Mickey terwijl hij alles aanwijst. 'Okeeh' zeg ik maar. 'Eteeen' roept Luke en ik jump uit bed. Ik word naar een raam begeleid en moet een bestelling opgeven voor bij de Mac. 'HAPPY MEAL, KLEINE PATAT, 6 KIP-NUKETS EEN GROTE MILKSHAKE VANILLE EN EEN OREO IJSJE' schreeuw ik. 'VOOR MIJ HET ZELFDE' roept Mickey en als iedereen klaar is, wachten we op de bestelling.
Net als ik wil beginnen zegt Luke ineens...Jaah wat zou Lucas zeggen???
I KNOW WAT DENKEE JULLIEE??!
JE LEEST
Twins {5sos Fanfictie} √
FanficDit verhaal gaat over twee meisjes Esmee en Sabine, Ze behoren tot de ergste fangirls van 5 Seconds of Summer Als Ze op een dag te horen krijgen dat ze naar een concert gaan, worden ze enorm happy En helemaal als ze uiteindelijk gevraagd worden op...