5. Evre

99 10 4
                                    



   5. Evre - Süpürge Saçlı, Yamuk Burunlu Maymun !

 Gerçekten sevebileceğim ve evlenebileceğim kişinin nasıl biri olmasını istediğimden bahsetmiş miydim? Hayır. Çünkü genelde kendimden ve David 'den o kadar çok bahsediyorum ki, özellikle David 'den bu konuya sıra gelmedi.

 O yüzden çok geçmeden bahsedeyim. Çünkü bu bilgiler diğer bölümlerde hepimizi şaşırtacak. Öncelikle sevebileceğim kişi sarışın olmalı! Bunun nedenini bilmiyorum ama bende sarışın olduğumdan olabilir. En önemli olarak uzun ve zevkli öpüşleri severim. Ryan bu iki seçeneğe de uyuyor. David ise sadece ilk seçeneğe uyuyor. Bakalım en önemlisine uyuyor mu? Bunu öğrenmek isterdim. Öğrenemeyeceğimi kim söyledi. Spolier vermeyeyim, neyse siz okumaya devam edin.

   (...)

 Kararsızlığım hat safhada olduğu için beğenmediğim Bay Philipe 'nin gezisinin çıkışta eğlenceli olacağını düşünmeye başlamıştım. Çünkü 30 kişiyi tamamlamıştık. 30 kişinin yarısı futbol takımındandı, bazıları da üst sınıftan öğrencilerdi. Kayla ve Sandra 'yla, Ryan 'ın arabasına doğru yürürken, Sandra tuvalet maceralarını anlatıyordu. Kayla 'yla anlattıklarına kahkahalarla gülerken, Ryan 'ın arabasına ulaşmıştık bile ama Ryan ortalıklarda yoktu. Halbuki beni burada beklediğini söyleyen mesaj atmıştı. Tam sinirle söylenmeye başlayacaktım ki, Ryan 'ın bana seslenen sesini duydum. Gülümseyerek ve saçlarımı savurarak çıkışa doğru döndüm. Saçlarımı savurmam tam zamanında olmuştu. Çünkü biri sevgilim diğeri aşık olduğum kişi bana doğru geliyorlardı.

 Tanrım ! David sakallarını kesmişti ve bebeksi suratı ortaya çıkmıştı. 

 Ona o kadar odaklanmıştım ki, yanındaki kıpkızıl süpürge saçlı, yamuk burunlu maymunu fark edememiştim. Yani David şu sevgilini getirerek her şeyin içine sıçtın! İkisine de gülümsedim ve Ryan 'a soru dolu bir bakış attım. Ryan gülümsedi ve, 

 '' Sevgilim. Geziye gelecek 2 kişi daha buldum. David ve sevgilisi Rose! '' dedi Ryan sevinçli bir şekilde. Konuşması bittiğinde benim de suratımda ilk donuk bir gülümseme oluştu ve sonra yavaşça düşmeye başlamıştı. Tanrı aşkına! Bu geziye David 'in gelmesi hoş olurdu, hatta mükemmel bile olabilirdi ama yamuk burunlu Rose 'un da ne işi vardı? Sevgilisi dye her yere gelmek zorunda değildi ki. Ben Ryan 'la her yere gitmezdim mesela. Üzülmüş gibi yaparak cevap verdim.

 '' Aa geç kaldınız. 30 kişi ne yazık ki doldu. Artık seneye! ''

 Üçü de gülmüştü. Ne var çok mu komik! Eğer biraz daha gülmeye devam ederlerse Rose 'un saçlarını tel tel koparacaktım.

 '' Bay Philipe 'e sorduk Jessie izin verdi. '' dedi Ryan komik olduğunu sandığı bir ifadeyle.

 Şu an mal gibi sırıtan Rose 'a bir tane çarpıp yere seresim vardı. Hayır, güzel bir şey olsa hiç üzülmem ama yanında aşk tanrıçası gibi birine hiç yakışmıyor! Kolayı vardı. Şu an Ryan 'a trip atıp, Rose 'a da bir omuz atıp, Kayla 'nın arabasına yürüyebilirdim. Aklımda dolaşan şeytani planlara uydum ve sinirli bir şekilde gülümseyerek '' İyi! '' dedim Ryan 'a bakarak. Sonra da Rose 'a omuz atıp hızla yürümeye başladım. Arabaya binip okuldan çıktığımızda ön koltukta sinirli bir şekilde ağzımdan çıkan kelimeleri düşünmeden Rose 'a küfürlerimi sayıyordum. Sandra ve Kayla 'da şaşkındı. Çünkü böyle yapacağımı tahmin etmemişlerdi. İkisi de Rose 'u hiç sevmediğimi biliyorlardı ama Ryan 'a neden trip attığımı çözememişlerdi. Ben de çözememiştim, belki de sadece ilgi olsun diye yapmıştım. Bana sormadan David 'i çağırmasına mı kızmıştım yoksa o çirkin Arizona 'da Rose 'u da görecek olmamadan dolayı mı bilmiyordum. Şuan o kadar sinirliydim ki, beynim bunu düşünemiyordu.

TAKİPÇİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin