29. Evre

51 4 2
                                    


   29. Evre - Ne mesaj ama!

 David 'i tanımadan önce yani üç yıl önce dedemin söyledikleriyle aşkı tanımıştım. Onlar bir kızın kaçamak bir bakışıyla havalara uçuyor, karşısında küçük düşmekten ödleri kopuyordu. Düşündüm de dedemle benziyorduk ya da sadece ben eskileri yaşıyordum.

 (...)

 Ne yaptığımın farkında olmamayı yaşıyordum, şu an ona dur diyecek gücü kendimde bulamıyordum. Aramızda bir nefes kalırken David 'in parmakları sütyenimi çıkartmak üzereyken birden durdu. Aramızdaki mesafeyi daha da açtı ve gömleğini hızla giydi. Bense hala ona boş boş bakıyordum. Yanlış bir şey mi yaptım diye düşünürken bana doğru yaklaştı ve az önce çıkartmış olduğu elbiseyi elime koydu.

 '' Bak bunu ne kadar istiyorum bilemezsin ama bunu yapamam. Bunun özel bir günde olmasını sende istemez misin? '' dedi yumuşacık sesiyle.

 Bir an kırılmış olsam da beni durdurduğu için şükretmiş ve onu haklı bulmuştum. Kafamı salladım ve büyük bir utançla elbisemi hızla üstüme geçirip koltuklara oturdum. Bugün kesinlikle en berbat günümdü. Bugün nasıl bir gündü ya? Rose 'dan dayak yemiş üstüne üstlük evden atılmıştım. Birde kudurup David tarafından reddedilmek vardı. Tamam sustum.

 David somurtkan halimi görünce hemen bana sokuldu ve laf dökmeye başladı.

 '' Üzülme senle ilgisi yok. Bunu senin için istiyorum. Yeminlerimizi ettiğimiz gün daha güzel olacak, anlıyor musun? '' dedi gülümseyerek.

 Bakışlarımı ona çevirdim ve '' Tamam. ''dedim söz dinleyen uslu çocuklar gibi.

 O sırada benim kokumdan tanımış olan David 'in köpeği Charlie dibimde benimle oynamaya çalıştığını fark etmiştim.

 '' Hey! Şuan seni ısırıyor olması lazımdı. Daha önce birine bu kadar yakın görmemiştim. '' dedi Charlie 'nin başını okşarken David.

 Nerden tanıyacak canım? Kaylanın gazına gelip yakalanmak uğruna evine girip köpeğiyle tanıştım sanki.

'' Bilmem. '' dedim ve Charlie 'nin başını okşadım.

 Uzun süre Charlie 'yle oynamanın ardından David 'e beni çektiği fotoğrafları göstermesi için ısrar etmeye başlamıştım. Fakat bütün çabalarım sonuç göstermemiş ve beni kendi yatağına sokmuş saçlarıma öpücük kondurarak odadan ayrılmıştı. Kapattığı kapının ardından uzun süre baktım ve farkında olmadan uykuya dalıverdim.

 Gözlerimi açıp uzun süre gerinmek isterken en büyük yeteneklerimden biri olduğunu bildiğim şeyi David 'in beni izlediğini gözlerim kapalı olmasına rağmen fark etmiştim. Hafifçe gülümsedim ve

 '' David beni izlemeyi keser misin? '' dedim.

 David 'in kısa bir gülümsemesini duyunca gözlerimin birini yavaşça açıp komik suratına baktım.

 '' Mm. Olabilir. Neyse ben aşağıda seni beklerken sende bir zahmet giyinirsen ve tüm güzelliğini ortaya saçarak aşağı inersen memnun olurum. '' dedi ve en çirkin haliyle öpücük yollayıp dışarı çıktı. Dediklerine tebessüm etmiş ve yataktan kalkmıştım. Yüzümü yıkayıp yatağı eski düzenli haline getirip saçlarımı düzelterek aşağı inerken üstümdekilerin kesinlikle rezillik olduğunu düşünüyordum Dün geceki elbisemle okula gidecektim. Görenler '' Aa kıza bak bir giydiğini bir daha giyiyor! '' derse ne derim ben? Çok ayıp oldu şimdi. Neyse.

 Aşağı iner inmez kahvaltı bile edemeden arabaya binerek okul yoluna koyulmuştuk. Okula gelene kadar David 'in 'Leo'dan uzak dur ' sözlerini defalarca dinleyerek gelmiştim. Arabadan hızla kendimi atıp veda bile etmeden arkadaşlarımın yanına doğru koştum. İkisi de dün ki rahatsızlığımdan dolayı beni öpücüklerle karşılamışlardı.

TAKİPÇİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin