10. Evre - Parti!
Erkeklerin aptalca bir özelliğini sizinle paylaşmak istiyorum. En aptalca özellikleri, 17 yaşında aşık bir kızın neler yapacağını bilmeden hareket etmeleridir. Amaçları kıskandırmak olurken aslında kızdırırlar. Gerçekten kızdırırlar ve kızgın bir kadın şeytana bile pabucunu ters giydirebilir. Kadınları aşağılamış gibi olmak istemem ama kadınların % 55 'i sevdiğinin başka biriyle öpüştüğünü görse benim gibi delirir! Çünkü şuan sinirden o kadar delirdim ki, çok acayip şeyler olabilir.
(...)
Şuan David 'in dudaklarını kemirmekte olan Rose 'a bir kaç saniyede milyonlarca argo içeren kelimeler türetmiştim. Öyle ki yeni sözlükte benim kelimelerimin de bulunabileceğine bahse girerim. Domuz burunlu Rose, Dişlek Rose, Yer cücesi Rose, Balık bakışlı Rose, Ördek dudaklı Rose... Ama en hoşuma giden tabii ki Maymun suratlı Rose 'du. Sanki bana nispet yaparmış gibi dakikalardır köşedeki masada öpüşüyorlardı. Tam tamına 13 dakika 48 saniye olmuştu. Tam yanımda duran yenmiş muzlu pastadan etrafa iğrenç bir koku yayılınca kusma eşiğine gelmiştim. Şuan ölmekle ağlamak arasında gidiyordum. Ya da çıldırmış gibi bu cafeyi yıkabilirdim de... Kayla ve Sandra da gözümü ayırmadan baktığım masaya dönmüş ve benim gibi donakalmışlardı. Artık öyle dik dik bakıyordum ki David gözlerini bir anlığına açtı ve bu tarafa baktı. Hayır, hayır! Direk bana baktı. Beni gördüğüne şaşırmamış gibiydi. Hatta ağzının kenarıyla hafifçe güldü ve işine geri döndü. Yok! Şimdi yerimden fırlayıp ikisini de dövecektim. Hemde öyle bir dövecektim ki... Sakinleşmek için masaya doğru gözlerimi kaydırmakla başlamıştım ki Kayla saçmalayarak sinirimi daha da bozuverdi.
'' David, seni gördüğü için yamuk burunluyla öpüşmüyorsa bende Kayla değilim. Odasından fotoğrafın çıktı daha ne olsun? Jessie, durdur şunları yoksa öpüşmek için Spencer 'ı buraya çağıracağım! ''
Sessizliği bozan Kayla 'ya dehşet bir bakış atarken Sandra konuşmuştu.
'' Bir dakika Jessie 'nin fotoğrafının David 'in odasından mı çıktı? ''
Kayla, Sandra 'nın içeceğinden bir yudum aldı ve anlatmaya başladı. Anlatması bittiğinde Luke da Sandra da bir anlığına şoka girdiler ve sonunda gülmeye başladılar. İkisine de kaşlarımı çatarak bakarken Kayla 'nın ağzından öyle muhteşem öyle dahiyane bir fikir fışkırdı ki resmen beynim dondu.
'' Ben olsam David 'i kıskandırmak için Ryan 'ın evinde bir parti verir ve gözü önünde Ryan 'ı delice öperdim! ''
Kayla 'nın sözleri bittiğinde hepimiz de bu muhteşem fikre onaylarcasına bakıyorduk. Gözlerim güler bir şekilde hemen telefonuma sarılıp Ryan 'ı aradım. Telefonu açtığımda gerçekten sesi yorgun ve kısık geliyordu. Demek ki bana doğruyu söylemişti. Görüyorsunuz değil mi? Hem sapık hem de yalan söylemeyen biri Ryan! Kimi kandırıyorum ki?
'' Ryan bebeğim, çok üzüldüm senin adına ama senden bir şey istemem gerek? Çok büyük bir şey? ''
'' Söyle Jessie..''
'' Bu gece sizin evde parti verebilir miyiz? ''
'' Ne..? ''
'' Duydun işte! Nolur! Ayrıca gecenin sonunda özel bir şey vereceğim? ''
'' Özel derken? '' dedi Ryan gülerek telefonun ucundan. Bu çocuk kesin sapıktı!
'' Ryan saat 8'de görüşürüz, okuldaki herkesi bütün arkadaşlarını davet et tamam mı? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKİPÇİ
RomanceBen Jessie, hayatımı 30 evreye ayıran ve 30 evrenin 30 evresinde de farklı ekşınlar yaşayan kız benim. David hayatımın aşkı ve diğer iki en yakın arkadaşımla onun bana ilgi duyması için aşırı uğraşan bir kızım. Bir de ikizim Sam var dünya tatlısı...