Capitolul I

6.5K 326 88
                                    

Mă privesc în oglindă în timp ce repet formulele cele mai importante ale concursului de astăzi. M-am pregătit nouă luni pentru a ajunge aici și sunt gata să arăt de ce sunt în stare. Reprezint liceul și nu am de gând să pierd în fața a atâtor persoane după ce mi-am petrecut toate vacanțele învățând.

Sunt îmbrăcată într-o fustă neagră, strâmtă, ce îmi ajunge puțin mai jos de coapse. Cămașa albă îmi vine largă, băgată în fustă. Sutienul din dantelă albă e vizibil datorită materialului subțire al cămășii, iar toate formele îmi sunt evidențiate, dar nu excesiv de mult. Am o imagine prezentabila. Parul mi l-am lăsat pe spate, căzând într-o cascada neagra. E îndreptat și sper să rămână așa. Machiajul format din creion negru, fard alb și puțin rimel îmi evidențiază ochii albaștri. Zâmbesc mulțumită înainte ca directoarea să intre pe ușa cabinei mele.

-Pregătită? Mă întreabă ea, zâmbindu-mi cald. E îmbrăcată asemănător mie, dar eu nu port sacou. Parul ei roșcat e ondulat, iar ochii căprui îi strălucesc datorită fardului negru cu umbre maro.

-Puțin emoționată, răspund sincer.

-Lexi, o sa câștigăm. Am încredere în tine. Mă încurajează doamna Elena.

Deși îmi este directoare, o consider ca o a doua mama. Mereu m-a ajutat și a avut încredere în mine. Mi-a apreciat întotdeauna munca și ambiția în concursurile școlare. M-a felicitat de-a lungul timpului pentru rezultatele mele excelente și m-a luat cu dânsa la diferite concursuri. Dar de data aceasta, nu mai reprezint doar clasa mea, ci întregul liceul. Fac parte din juriul unuia dintre cele mai importante concursuri la care a participat liceul nostru. Este organizat doar o data la trei ani și participă elevi din peste douăzeci și una de țări. Doamna Elena a încercat și sezonul trecut să treacă de etapa națională, dar Ana, fata care trebuia sa reprezinte liceul, s-a încurcat la ultima întrebare. Astăzi are loc aceeași etapă, unde o să participe cincizeci de elevi, din cele mai renumite licee ale Americii. Elevi din Seattle, California, Portland, New York precum și alte orașe. Eu împreuna cu doua colege de clasa, ne aflăm în așa-zisul 'juriu'. Fiecare liceu participant are o echipă de câte trei elevi în juriu, unul dintre ei fiind liderul. Lucrurile sunt simple. Suntem cinci echipe. În fiecare echipă sunt câte trei membri. În afară de noi, mai sunt cinzeci de elevi din care fiecare echipa trebuia să-și aleagă la sfârșit încă trei coechipieri pentru etapa internațională, care va avea loc la Paris. Concursul se desfășoară în două etape. În prima etapă participăm doar echipele ce ne reprezentăm liceele. Adică doar cele cinci echipe. O să existe șapte întrebări, iar primele trei echipe cu punctajul cel mai mare or să meargă în a doua etapă, celelalte două vor fi eliminate. O să se ia o pauza de zece minute, iar apoi o sa înceapă a doua etapă. La aceasta, cele trei echipe rămase vor juca rolul 'jurului'. Fiecare lider de echipa va pune câte trei întrebări, iar ceilalți doi coechipieri , câte una. Cei cinzeci de elevi o să trebuiască sa răspundă la ele, iar primii cincisprezece cei mai buni o să mai primească câte o întrebare de la lideri, iar ultimii noua rămași o să se alăture celor trei echipe pentru etapa internațională. Echipa care deține cel mai mare punctaj din cele trei, are dreptul sa-și aleagă primii doi participanți din cei nouă care rămân. Iar după ce și-au ales și următoarele echipe câte doi, echipa de pe locul întâi își va alege ultimul coechipier, ceilalți doi, ducându-se spre celelalte două echipe. Astfel, o să se formeze trei echipe a câte șase coechipieri, dintre care unul este liderul. Liderul trebuie să se ocupe de pregătirea echipei pentru etapa internațională. Întrebările or să fie puse din toate materiile studiate la școala.

M-am pregătit pentru acest concurs de când am aflat de el. Doamna Elena m-a ales lider și asta m-a ambiționat și mai mult să învăț. De mică mi-a plăcut să învăț și să-mi întrec propriile limite. Vreau să câștig acest concurs, deoarece vreau să-mi fac părinții mândrii, și știu și cât de mult contează acesta pentru doamna Elena. Asta și faptul că membrii echipei câștigătoare au locuri asigurate la Oxford.

ENTANGLEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum