Capitolul XVII

1.8K 167 27
                                    

HARRY

-Eşti un adevărat idiot, recunoaşte! 

Hayley mă  priveşte de pe scaunul din bucătărie în timp ce amestecă într-o cană cu ciocolată caldă.  O ascult şi îi dau dreptate, deşi nu are.

-Nu am ştiut că o să fie acolo. M-a tot sunat zi de zi, timp de două săptămâni, am încercat să-i explic că am terminat-o cu ea, dar  Lucky e imposibilă.

-Dacă Louis nu apărea sa te oprească, erai în stare să o loveşti! mă mustrează şi ştiu că mă urăşte pentru asta.

-Ştiu, dar de data asta a făcut mai mult decât să mă scoată din sărite, a rănit-o pe Alex!  

-Corecție: Tu ai rănit-o pe Alex! Putea să fie şi Mucky şi Vucky şi Pucky, dar nu tu!  Iar Lucky a reacționat aşa pentru că te iubeşte.

-Fii serioasă, Hayley.  Ne-am tras-o de câteva ori, nu mă iubeşte.

-Pentru că tu nu o faci, nu înseamnă că ea nu poate să simtă asta. Harry, se ține după tine încă din anul întâi, ştiu că ai realizat ce simte.

-E doar o panaramă, iar eu am fost încă unul care i-a tras-o, aşa cum a cerut!

-E un om! Nu ai dreptul sa o judeci!  Jignind-o pe ea, te jigneşti pe tine, cretinule!   Te-ai culcat cu ea, ți-a plăcut, nu doar ea a cerut!

-Nu e același lucru, Hayley! mârâi, oprindu-mă în capătul mesei.  Ştia încă de la bun început că noi doi nu o să avem un viitor şi a acceptat asta, acum să-şi asume!

-O poți acuza că te iubeşte şi spera că şi tu o vei iubi?  Te-ai dus la ea după mai bine de trei luni în care ți-ai pus-o cu ea şi i-ai zis  gata, am terminat-o de azi, eu m-am îndrăgostit! Nu realizezi cât de idiot eşti? Te-ai folosit de ea şi apoi ai lăsat-o pentru că a apărut Alex!

-Bun, asta am făcut, sunt un bou, un idiot, un nesimțit, dar ce voiai să fac?  Pe ea nu o iubeam, pentru Alex, în schimb, am simțit ceva în momentul în care am sărutat-o şi nu merita să  mă joc cu ea! Cum voiai să procedez?

-Cum ai făcut-o şi atunci, dar acum, să nu o găseşti pe ea vinovată şi să vorbeşti aşa despre ea. E josnic, Harry, chiar şi pentru tine.

-Hayley...

-N-am terminat! Dacă Alex ar întâlni un tip, la fel de dobitoc ca tine,  care doar  s-ar folosi de ea,  ea s-ar îndrăgosti de el şi apoi el ar lăsa-o cu scuza că s-a îndrăgostit de o altă fată, cum ai reacționa?

-Alex.nu.e.o.panaramă!  Spun punând accent pe fiecare cuvând şi simt cum furia mi se strecoară în fiecare părticică din corp.

-Şi în capul tău prost doar panaramele se îndrăgostesc!

-Ştii ceva, unde vrei sa ajungi cu asta?

-Vreau să realizezi că tu eşti singurul vinovat!  Lucky avea toate motivele să vrea să ți-o tragă aşa cum ai făcut-o tu, iar Alex are tot atâtea motive să nu te asculte. 

-Mersi, Hayley! Eşti de mare ajutor.

-Harry,  întotdeauna am fost lângă tine, bine? Nu o să îți spun ceea ce vrei sa auzi doar ca să te simți bine!  Iar în ceea ce o priveşte pe Alex, aveți nişte cursuri împreună care încep în câteva ore, singura opțiune care ți-a rămas e să îi câştigi din nou încrederea. Ia-o uşor, pas cu pas, de la început.

-Şi dacă ea nu va vrea? Au trecut trei săptămâni  de când nu mai ştiu nimic de ea. Nu mi-a răspuns la mesaje, la niciunul și i-am trimis câte unul în fiecare dimineață și câte unul în fiecare noapte. Nu m-a sunat înapoi, nu a venit nici la primul curs, nu mi-a răspuns nici când am fost la ea. Iar prietenele alea ale ei, Casie si  Ema, mi-au zis că nu au vorbit cu ea.

ENTANGLEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum