Capitolul III
-Da, l-am notat. Vă mulțumesc, spun închizând telefonul.
Mă așez pe pat apelându-l pe Harry. Ieri nu am apucat să vorbesc cu el despre etapa următoare din concurs și vreau să fiu sigură că va învăța. Am uitat să-i cer numărul de telefon, dar doamna Elena s-a ocupat de tot. M-a atenționat că s-ar putea să nu mai fie aceeași adresă și nici numărul valabil, dar m-a sfătuit să încerc. După al treilea ton în difuzor, răspunde.
-Harry? Întreb, mușcându-mi buza puțin emoționată.
-Nu este Harry. Sunt mama lui. Îmi răspunde o voce caldă.
-Bună dimineața! Aș putea să vorbesc cu fiul dumneavoastră?
-Îmi pare rău, dar nu este acasă. Cine îl caută?
-Lexi, adică Alexis Sen, o colegă, spun nefiind sigură cum ar trebui să mă prezint.
-Vrei să-i transmit ceva sau să-l anunț că l-ai căutat?
-Mi-aș dori să vorbesc cu el. Nu știți când se întoarce?
-Nu, din păcate, nu, dar dacă vrei îți pot da adresa unde să-l găsești.
-Da, vă rog mult.
-Atelierul lui John, strada 217.
-Vă mulțumesc frumos.
-Nu ai pentru ce, scumpo. Pa, pa.
-La revedere!
Îmi scot din dulap o pereche de blugi negri, un tricou simplu, alb și geaca de piele. Mă schimb rapid, îmi pieptăn părul și îl prind într-un coc lejer. Folosesc rimelul și îmi conturez ochii cu o linie subțire cu ajutorul dermatografului negru, iar apoi cobor la parter.
-Mami, ies până în oraș. Mă întâlnesc cu un coleg din echipă. Strig, încălțându-mi teneșii.
-Te duci singură? Mă întreabă mama, turnându-și o cană de cafea.
-Nu, mă duc cu Luke. Te iubesc, pa! Spun, sărutând-o rapid pe obraz.
Vântul tomnatic adie ușor, scuturând frunzele copacilor din curte. Soarele s-a ascuns printre nori, iar cerul este întunecat, pregătit de o furtună. Îmi scot telefonul din buzunar, sunându-l pe Luke. Răspunde imediat, iar eu zâmbesc mulțumită.
-Cel mai bun prieten al meu, știi cât de mult te iubesc, ești...
-Iubire, treci la subiect, mă întrerupe, cunoscându-mă prea bine.
-Păi nu vreau să plouă.
-Treci la partea în care ai nevoie de mine.
-Vreau să mă duci până undeva. Știu că îți e dor de mine.
-Lexi, abia am plecat de la tine.
-Și m-ai lăsat să mă descurc singură cu mama. Îi amintesc.
-Serios? Asta am făcut? Râde.
-Da, iar acum, ca să te iert, mă vei duce până la atelierul lui John, strada numărul 217.
-Poftim? De ce vrei să mergem până acolo? Doar nu te gândești să te îți deschizi o afacere cu etnobotanice, nu? Sau poate vreun bordel. În plus, e la mama mă-sii.
-E visul meu. Deci, mă duci?
-Nu, lăsând gluma la o parte, ce vrei să faci acolo? E un loc foarte pustiu.
-Amintește-mi când te-am angajat pe post de babysitter? Vreau doar să-l găsesc pe Style.
-Tipul cu care împărțeai priviri ieri?
CITEȘTI
ENTANGLED
FanfictionATENȚIE: ACEASTĂ CARTE SE AFLĂ ÎN PAUZĂ ȘI NU ȘTIU CÂND SAU DACĂ O VOI MAI RESCRIE/CONTINUA. Viața lui Alex pare perfectă. Frumoasă, inteligentă, cu o situație financiară foarte bună, Alex se bucură de popularitate și succes. Iubită de toți priet...