Capitolul IV
Harry m-a adus acasă și deși l-am rugat să mai rămână, nu a acceptat. Am stabilit că va veni mâine dimineață. După ce am ajuns acasă, am mâncat, fiind lihnită, doamna Rose pregătindu-mi un întreg platou cu paste și parmezan. Am mai stat în bucătărie cu dânsa, povestindu-i despre cursa cu motocicleta. Rose a râs, dar m-a rugat să nu mă duc către extrem, deoarece există pericolul ca data viitoare să mă ocolească norocul și să nu mai am ce să-i povestesc.
Rose este o femeie de vârsta a doua, având doar 50 de ani, dar care poate înțelege mentalitatea oricărei vârste. Ea se ocupă de curățenia casei. Lucrează pentru familia noastră de mai bine de douăzeci ani, atunci când băiețelul ei, în vârstă de patru ani, a decedat. S-a mutat la noi când eu am împlinit doi ani, iar mama s-a întors la muncă. Am considerat-o întotdeauna un membrul al familiei deoarece m-a îngrjit încă de când eram un bebeluș și m-a sfătuit de fiecare dată când am apelat la dânsa. Uneori mă gândesc că sunt mai apropiată de ea decât de părinţii mei, dar ştiu că am ajuns la această concluzie, deoarece ea nu a putut să mă certe sau să mă critice atunci când am gresit, în timp ce părinţii mei au fost nevoiţi să o facă pentru a-mi oferi o educaţie bună. Am mai multă încredere în Rose deoarece ştiu că mă înţelege şi nu are drept de decizie asupra faptelor mele, pe când ai mei ar fi putut să mă încuie în cameră după ce le-aş fi povestit că era să fiu strivită de un tren. Şi acum, serios, ce părinte nu şi-ar iesi din minţi dacă copilul ar veni să le povestească că a fost la un pas de moarte? Deci, uneori nu mint pentru că îmi face plăcere să ascund lucruri şi pentru că vreau să-mi protejez părinţii de la un posibil infract.
Restul zilei mi l-am petrecut în cameră, citind, învățând pentru concurs și vorbind cu Luke. I-am povestit și lui despre aventura mea cu Harry, dar el nu a fost foarte încântat, certându-mă că am fost inconștientă. M-a amenințat că dacă îmi mai trece prin minte să mă urc pe o motocicletă, îmi învinețește fundul, iar atunci când l-am anunțat că Harry mă va învăța să conduc, a izbucnit într-un hohot de râs, știind prea bine că sunt un adevărat dezastru când vine vorba de condus. M-a tachinat, spunându-mi că mă transform odată cu apariția lui Harry și că jurământul meu de acum trei ani: cum că nu voi iubi niciodată, nu mai este valabil. L-am contrazis, spunându-i că aberează, dar el nu și-a schimbat părerea.
Am adormit foarte devreme probabil din cauza oboselii acumulate în ultimile zile. M-am trezit pe la cinci dimineața şi n-am mai putut să adorm. M-am uitat la 'mănâncă, roagă-te, iubeşte', aducându-mi aminte de concurs. La şapte jumătate am coborât la bucătărie şi am băut o cafea cu mami şi tati, spunându-le că mai târziu voi învăţa cu un prieten. Au plecat la serviciu, iar eu am rămas singură, Rose fiind la cumpărături. Mi-am luat nişte pişcoturi în cameră, asezându-le pe noptieră, iar apoi m-am dus sa-mi fac baie. M-am îmbrăcat tot cu o pereche de pijamale cu ursuleţi, fiindu-mi prea lene să caut altceva. Pe la 11.00 mi s-a făcut somn şi fără să vreau am adormit.
-Lexi, trezeşte-te. Lexi... O voce caldă mă strigă, dar îmi e prea greu să-mi deschid ochii. Haide, Lexi, te aşteaptă un baiat. Recunosc vocea lui Rose şi tresar imediat cum realizez ce spune.
-Ce? Cât e ceasul? Întreb, ridicându-mă în fund.
-16.10 Harry te aşteaptă jos.
-Fir-ar! Vin imediat, spun încălțându-mi papucii de lângă pat. Cobor la parter, împleticindu-mi picioarele pe scări, înjurând morocănoasă, fiind la un pas să mă prăbușesc în patru labe.
-Hei, zâmbesc sfios, salutându-l pe Harry care mă așteaptă pe canapeaua din living.
-Neața, somnorilă! Răspunde, încercând să-și ascundă amuzamentul. Abia acum realizez cât de ridicol trebuie să arăt. Îmbrăcată în pijamaua mea cu ursuleți alcătuită dintr-o pereche de pantaloni scurți și un tricou roșu, purtând papucii de casă cu cap de șoricel și părul răvășit ce sugerează imaginea „imediat după futai", la pachet cu fața total nemachiată de "abia trezită" îi creează lui Harry o amintire de neuitat.
CITEȘTI
ENTANGLED
FanfictionATENȚIE: ACEASTĂ CARTE SE AFLĂ ÎN PAUZĂ ȘI NU ȘTIU CÂND SAU DACĂ O VOI MAI RESCRIE/CONTINUA. Viața lui Alex pare perfectă. Frumoasă, inteligentă, cu o situație financiară foarte bună, Alex se bucură de popularitate și succes. Iubită de toți priet...