ANUNȚ (Continuarea cărții)

1K 72 22
                                    


De ceva vreme mă gândesc foarte serios la un lucru, dar vreau să vă cer sfatul. 

Am început să scriu entangled  când eram la început, în urmă cu aproape doi ani și am postat-o și am șters-o, iar apoi am repostat-o. Niciodată nu m-am așteptat să prindă atât de bine, să aibă atâția cititori. A prins încă de la primul capitol și pentru mine a fost un șoc.   Nu înțelegeam și nu pot înțelege ce vă place.  Ideea cărții m-a umplut de entuziasm, dar cu timpul, acest entuziasm a pierit. Faptul că nu am avut timp să scriu când mi-am dorit și am  scris doar pentru că primeam mesaje de la voi în care mă rugați să postez mai repede, m-a făcut să scriu capitole de care nu am fost deloc mulțumită.  Cu timpul, entangled s-a schimbat complet.  Nu am mai respectat nimic din ceea ce îmi propusesem inițial, iar asta m-a făcut să nu-mi mai placă. Sincer, acum nici nu știu ce va mai urma. 

Ultimele capitole nu le-am mai scris pentru mine, pentru că mi-a plăcut, ci pentru voi, pentru că știam că vreți o continuare și nu am vrut să vă dezamăgesc. Dar acum, chiar m-am pierdut de tot. Am ideile inițiale în minte, dar nu știu cum să mai ajung la ele. Am recitit primul capitol și am fost foarte dezamăgită de el.  

M-am gândit să mă opresc din a scrie o continuare. Pentru o vreme.  Vreau să reiau fiecare capitol și să-l editez și să-l modific puțin.  Vreau să mă întorc la ideea de la care am pornit. Și sincer, cred că v-ar plăcea mult mai mult.

Nu vreau să iau această decizie singură, pentru că nu vreau să vă dezamăgesc. Sunteți foarte mulți, nu mai e vorba de 10-15 cititori și nu pot să nu țin  cont de părerea voastră. 

Nu o să renunț la carte și nu o să o șterg, doar că pentru o perioadă nu o să mai scriu.  Iar după ce pun la punct primele capitole o să le repostez, dar fără să șterg prima variantă.  Apoi, voi încerca să postez mai des. (deși nu pot promite că voi avea timp).  Până voi reposta puteți să citiți "același răsărit", unde cred eu, acțiunea este mult mai plăcută.

Dar pentru asta am nevoie de acordul vostru. Pot să continui cartea doar că nu cred că mai pot scrie o continuare care să mă mulțumească din moment ce nu mă mai atrage. 

Vă aștept părerea tuturor.


ENTANGLEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum