Wciągnęłam gwałtownie powietrze, w nadziei , że dzisiejszy dzień nie będzie taki okropny jak wczoraj. Po raz kolejny chodzę sama po szkole szukając klasy i po ras kolejny patrzę jak moja siostra zostawia mnie i idzie do swoich przyjaciół. Zawsze mnie to denerwowało. Jej głupie koleżanki! Nienawidziłam, kiedy Luce zostawiała mnie samą. Czułam się głupio. Moja siostra ciągle mówi, żebym się w końcu z kimś zaprzyjaźniła i żebym tak za nią nie chodziła. Odkąd to powiedziała (2 lata temu) to przestałam to robić. Chodząc ciągle omijałam ludzi, którzy gadali ze sobą, albo śmiali się z dowcipów. Moje życie jest do bani. Jedyne co trzyma mnie przed zwariowaniem z :samotności itp. to że zawsze marzyłam by iść na medycyne. Nie wiem czy po prostu nie chcę się z kimś spotykać, czy jestem co przyznaje się, może troszeczkę nieśmiała, albo już zwariowałam. Wydaje mi się że jestem nienormalna. Inni przychodzą do szkoły żeby spotkać się z przyjaciółmi, a ja żeby się uczyć. Spytałam się tego raz siostrze. Powiedziała, że tylko dramatyzuję. Nie wiem co myśleć.
Nareście dotarłam do klasy. Położyłam plecak obok drzwi i usiadłam . Musze teraz czekać tu, pół godziny, bo Luce uparła się, że musi być w szkole wcześniej. Postanowiłam wyjąć komórkę i sprawdzić powiadomienia na facebooku. Normalnie za bardzo tam niewchodzę, bo nie mam czasu. Przez cały czas się uczę.
O Boże
Popatrzyłam niedowierzająco na telefon- pięćdziesiąt trzy powiadomień i cztery przyjęcia do znajomych.
- No nieźle- powiedział jakiś chłopak obok mnie. Obruciłam się.
- Zak! Przestraszyłeś mnie... Zaczekaj. Ty chodzisz do tej szkoły?
- No... Jakoś tak wyszło.- odpowiedział chłopak uśmiechając się do mnie.
- Acha. A... No do jakiej klasy?
- Do biologiczno chemicznej, a ty?
- Ja... Też.
- Super to będziemy chodzić razem na lekcje. A twoja siostra, też chodzi do tej klasy?
I znowu o mojej siostrze.
- Ona nie
- A do jakiej ?
- Ona chodzi na angielski z rozszeżoną historią.
- Wiedziałem że tam pójdzie.
Czy musimy cały czas gadać o Luce. Jak chce się coś dowiedzieć o niej to niech kuźwa jej zapyta, a nie mnie.
- May, a co wogule u ciebie. Masz jakiś przyjaciół, chłopaka.
- Na razie nie.
- May zaprzyjaźnij się tu z kimś. Niesiedź cały czas sama. Martwie się o ciebie. Obiecujesz?
Spojrzałam się w jego piękne złocisto brązowe oczy.
- Tak- odpowiedziałam.
Zak się uśmiechnął z ulgą.
- To..ja pójde przywitać się z Luce. Pa.
- Pa.
I znowu sama.
CZYTASZ
W cieniu siostry ✔
Teen Fiction"W cieniu siostry" opowiada o nieśmiałej nastolatce May, która jest niezauważana przez innych. Żyje ona w cieniu swojej bliźniaczki Lucy. Dziewczyny chodzą do najlepszego w całym USA liceum. May postanawia coś zmienić w swoim życiu, gdy zauważa, że...