Po Ronovom vyhlásení nastalo ticho, ktoré prerušil smiech jediného slizolinčana v miestnosti. „Pre svätého Merlina, Weslík!" zvolal Draco. „Fakt si taký tupí, či si len držíš svoj image?"
„Sklapni Malfoy, nikto sa nepýtal na tvoj názor." odvrkol Ron.
„Ako myslíš!" uškrnul sa Draco. Posadil sa, a vzal si jeden koláčik. „Už som ticho." krútil nad ním hlavou.
„Hermiona, ako znie to všetko super. A ja by som bol najradšej na svete keby sa Sirius vrátil, ale ..."
„Som si istá, Harry." usmiala sa naňho. „Naozaj. Je to skvelé!"
„Ale ako ho dostaneme von?" zamiešala sa do rozhovoru Ginny.
Draco sa napchával. „Tá škriatka naozaj výborne varí." pochválil Winky. „Chystám sa kúpiť si byť, normálne jej asi ponúknem prácu Potter. Dúfam, že nevadí."
„Malfoy, drž hubu." odpovedal Harry a Ron automaticky. A obaja diskutovali s Hermionou.
Ginny chvíľu počúvala, ale potom si išla naliať ohnivú whisky. „Chceš aj ty?" spýtala sa Draca. Vďačne na ňu pozrel a prikývol. Potreboval alkohol, aby s toľkými tupými chrabromilčanmi dokázal vydržať.
„Nerieš." uškrnula sa Ginny, keď mu podávala pitie. Pozrela sa na trojicu kamarátov. „Vždy keď sa do niečoho zažerú, tak zabúdajú na všetko. Aj na mňa. Už som si zvykla."
„Tak na zdravie, Weasleyová." uškrnul sa Draco a vypil obsah pohárika na jeden dúšok. „Ty si poznala Blacka?" spýtal sa odrazu.
Ginny prikývla. „Áno, trocha. Leto predtým ako som išla do štvrtého ročníka sme trávili tu. Aj Vianoce. Bol fajn." vstala, naliala im ďalší pohárik.
„Mama mi rozprávala o rodokmeni Blackovcov." povedal Draco. „Ak tu ešte je, mohol by som ho vidieť?"
Ginny pokrčila ramenami. Ron a Hermiona sa zase hádali, ale takým tým štýlom ako keď diskutovali o domácich úlohách a Harry ich uzmieroval. „Poď, toto bude ešte nadlho."
Nechcel odísť od Hermiony, ale napokon nasledoval Ginny. Prešli cez chodbu do jednej z izieb. „Harry som nechodí moc často." vysvetlila.
Draco ju veľmi nevnímal. Zaujal ho obrovský gobelín na stene. Vyzeral staro a ošúchane, no zlatá niť ktorým bol prešívaným zo svojho lesku nestratil nič. Na vrchu stálo napísané veľkými písmenami
Urodzený a starobylý rod Blackovcov
„Tojours pur"
Stále čistý, pomyslel si Draco. Myšlienka čistokrvnosti a očividnej pýchy na tento stav sa spájal s rodom Blackovcov celé stáročia, do ranného stredoveku. Hoci už on toto nepokladal za dôležité, vštepovali mu tieto myšlienky od detstva. Fascinovane sa díval na gobelín, na ktorom našiel aj svoje meno. Zaujalo ho však niečo iné. Od mien Narcissa Blacková a Lucius Malfoy sa tiahla ešte jedna čiara okrem tej jeho. Toto miesto však bolo prázdne. Nefigurovalo pod ním žiadne meno. Prišlo mu to zvláštne. Meno vľavo od mena jeho matky chýbalo tiež. Očividne tam však predtým bolo. Vyzeralo to ako vypálené. Vedel, však že tam bolo meno Andromedy. Po tom čo sa vydala za muklorodeného Teda Tonksa, ju Blackovci vydedili. Okrem tohto vypáleného miesta Draco narátal ďalších sedem. Vedel, kam zaradiť Siriusa Blacka. Ale zvyšných nevedel. „Je to zaujímavé."„Áno, je." prikývla Ginny. „Je tam kus histórie."
„Potter si bol s Blackom blízky, však?" spýtal sa Draco.
YOU ARE READING
Harry Potter and The new prophecy I. [HP Fanfiction]
Fanfiction* HARRY POTTER A NOVÉ PROROCTVO * Príbeh sa odohráva 5 rokov od záverečnej bitky o Rokfort. Rešpektuje dej kníh okrem epilógu sedmičky a nejakých malých detailov, ktoré som si prispôsobila. Genre: Romantika, Dráma, Dobrodružstvo Rating:...