„Ako bolo na metlobale?" spýtala sa Hermiona keď dorazila domov. Prekvapilo, ju že tam Draco bol.
„Fajn." usmial sa. Bez ďalších slov jej, vzal tašky s nákupmi, a položil ich na zem. „Chýbala si mi."
„Čo si vyviedol?" uškrnula sa, ale užívala si jeho blízkosť, ako vždy.
Držal ju okolo pása, a ona obmotala svoje ruky okolo jeho krku. Pobozkal ju, až jej to takmer vyrazilo dych.
„Iba si mi chýbala." zopakoval.
„Aj ty mne." usmiala sa naňho Hermiona.
„Čo keby sme si to vynahradili?" spýtal sa jej. Pomaly jej začal rozopínať zips na šatách.
„Ako?"
„Vážne nevieš?"
„Ee." pokrútila hlavou a pritom sa smiala.
„Tak ti to ukážem!" zodvihol ju, a prehodil si ju cez plece. „Hej! Malfoy zlož ma!" kričala naňho.
„Za chvíľu!" sľúbil so smiechom. Vošiel do jej spálne kde ju položil na posteľ.
„Si idiot!" hnevala sa. „Nie som vrece zemiakov!"
„Nikto predsa nepovedal, že si." bránil sa. Opäť ju pobozkal.
***
„Ginny je milá, ale podľa mňa ma Hermiona nemá rada." povedala Anabelle keď dorazila domov. „Ale to sa ti len zdá." usmiala sa na ňu Andromeda. „Hermiona je veľmi milá a priateľská."
„No ja neviem," poznamenala Anabelle. „Ako určite je, ale nie ku mne."
„Možno len žiarli." uškrnula sa Andromeda. „Pretože si taká krásna."
„Ale teta." Anabelle sa usmiala. „Hermiona je predsa veľmi pekná, prečo by mala žiarliť akurát na mňa?" Nechápala.
„Nepáči sa ti náhodou Draco?" vyzvedala Andromeda.
„Nie!" Anabelle na ňu vypleštila oči. „Preboha! Videla som ho raz v živote, akoby sa mi mohol páčiť! Dobre je pekný a sympatický, a všetko okolo toho, nie som slepá predsa, ale čo teraz?"
„Však dobre," upokojovala ju Andromeda. „Len ide o to, proste Cissy mi povedala, že Lucius by bol rád keby ste sa dali dokopy."
Anabelle na ňu nechápavo hľadela. „Ako?" hlesla. Prekvapilo ju to.
„Dobre počuješ." uškrnula sa Andromeda. „Len neviem či je to tebou, alebo jeho nevraživosťou voči všetkému čo má spoločné s Hermionou Grangerovou a Harrym Potterom."
***
Hermiona ležala Dracovom náručí a zhovárali sa o rôznych hlúpostiach. Napokon sa, ale naňho pozrela. „Stále si mi nepovedal, aký bol zápas!"
„Dobrý, otcov tím vyhral. Bol rád." odpovedal stručne.
„Malfoy!" Hermiona sa odtiahla. „Poznám ťa lepšie než si myslíš. Niečo ťa trápi. Tak von s tým!"
Chvíľu váhal. „Pohádali sme sa." priznal napokon. „Nič dôležité ale."
Neverila mu. „Netváriš, sa že to nebolo dôležité." odvetila. „No tak," pohladila ho po líci.
„Snaží sa mi nanútiť Anabelle," zahundral Draco. „Samozrejme som mu hneď povedal, že nemám záujem, lebo ľúbim teba." dodal rýchlo. „Nechápem, čo s tou babou má. Úplne ho očarila. Je z nej úplne hotový."
YOU ARE READING
Harry Potter and The new prophecy I. [HP Fanfiction]
Fanfiction* HARRY POTTER A NOVÉ PROROCTVO * Príbeh sa odohráva 5 rokov od záverečnej bitky o Rokfort. Rešpektuje dej kníh okrem epilógu sedmičky a nejakých malých detailov, ktoré som si prispôsobila. Genre: Romantika, Dráma, Dobrodružstvo Rating:...