22. KAPITOLA

3.6K 215 30
                                    

Harry s Dracom vošli do domu. Všetko bolo zariadené veľmi pekne, dokonca až tak, že sa to páčilo aj Harrymu. Boli použité prevažne zemité farby a béžová, či smotanovo biela. Príjemne ho prekvapilo, že nie je celý interiér odetý do slizolinských farieb. Narcissa Malfoyová však bola nepochybne dáma na úrovni s vycibreným vkusom.

„Mama!" zavolal na ňu Draco. „Sadni si Potter, idem ju pohľadať." Draco však nemusel ísť nikam, pretože Narcissa počula ako ju pred chvíľou volal, a schádzala dolu zo schodov Lucius tiež, vyšiel z knižnice a neveriacky zazeral na svojho syna. Mysľou mu vírila len jediná myšlienka. Harry Potter, vyvolený, chlapec ktorý prežil stojí v jeho dome, uprostred jeho obývačky, vedľa jeho syna. Narcissa sa však narozdiel od svojho manžela usmievala.

„Dobrý deň," Harry slušne pozdravil. „Prepáčte, že som vás takto prepadol," ospravedlňoval sa. „Ale toto mi odovzdal Dumbledore. Vraj je to súrne, a patrí to vám."

Narcissa si vzala krabičku, ktorú jej Harry podával. Prekvapilo ju to. Videla ju prvý krát v živote. „Čo to je?" spýtala sa.

Harry nevedel, a tak iba zavrtel hlavou. „Naozaj netuším. Albus Dumbledore, ma požiadal aby som vám to doručil."

„Ale nedá sa to otvoriť," poznamenala Narcissa, po chvíľke.

„Povedal, že to môžete otvoriť iba vy." vravel Harry. „Neviem ako to myslel. Myslel, som že k nemu máte kľúč, alebo kúzlo."

Narcissa si prezerala krabičku zo všetkých strán. Skúsila ju otvoriť. „Alohomora." zašepkala a prútikom štuchla do veka, no nešlo to. A nebolo na nej žiadne otváranie, ani dierka na kľúčik. Nič. Nerozumela tomu. Točila ju v rukách a snažila sa na to prísť. Zo zadu trčala malá trieska a ona sa pichla. „Au!" prudko odtiahla ruku, no zopár kvapiek krvi dopadlo na veku. Ktoré sa odrazu samé otvorilo

„Och ..." Harry si spomenul na jaskyňu, kde bol ukrytý medailón. Krv bola cenou za mágiu, avšak toto nebola čierna mágia. Nemohla byť, keď ju zapečatil Dumbledore. Možno sa len chcel poistiť, aby sa do nej nikto okrem nej nedostal. Možno bolo treba len pár kvapiek krvi Narcissy Malfoyovej, pretože patrila jej, aby sa nedostala do zlých rúk. Niečo cvaklo a krabička sa otvorila. Vychádzalo z nej žiarivé svetlo, no inak bola úplne prázdna: Narcissu to svetlo ožiarilo, a náhle klesla na sedačku. Krabička jej vypadla z rúk. Celá sa triasla a plakala.

„Čo sa deje?" pýtal sa jej starostlivo Draco. Lucius mal chuť Potterovi niečo urobiť. Bál sa o Narcissu, znepokojene na ňu hľadel. Ona ho tiež vyhľadala ho očami.

„Ona žije ..." zašepkala.

„Čože?" Draco nemal potuchy o kom je reč.

Lucius však zjavne áno. „To nie je možné ..." šepol.

„Je to možné! Je nažive!" plakala Narcissa. „Dumbledore ju zachránil."

„O kom to dočerta rozprávate?" skríkol Draco absolútne zmätene. Viac zmätený bol snáď už len Harry.

„O tvojej sestre." odpovedala mu Narcissa.

Draco mal pocit, akoby sa s ním točil celý Malofoy Manor. Počul dobre? Sestre? On žiadnu sestru nemá predsa. „Vysvetlite mi to!" žiadal Draco rodičov. „Zbláznili ste sa?"

„Ja .. ja pôjdem!" povedal Harry odrazu.

„Nie," zastavila ho Narcissa. „Ostaň." požiadala ho.

„Ja ... tak dobre," Harry prikývol hoci neochotne, a posadil sa. Nepáčilo sa mu byť uprosttrd takejto príliš súkromnej a rodinnej veci.

Narcissa sa dívala na Luciusa a začala rozprávať. „Hovorilo sa o jednom proroctve, ako potomok známej rodiny zničí temného pána." Vrave smutne. „V tom čase som už bola tehotná. On, si pravdaže myslel, že to bude určite potomok niekoho z jeho stúpencov. Vždy to tak vraj býva, že sa vlastní otočia proti svojmu vodcovi. Lucius nebol v tom čase doma. A Bellatrix," Narcissa sa smutne zasmiala. „Ona mu to povedala, že čakám dieťa." Narcissa si utierala slzy. „Prikázal mi dieťa mu odovzdať Bella mu sľúbila, že mu ho dá. Nevedela som čo robiť!" vzlykala. „Bola som taká sama ..." vravela. „Napísala som, napísala som Andromede! Ona a ja, sme si boli vždy blízke, hoci sme sa nevideli dlhý čas. Vzala ma k Dumbledorovi ... sľúbil, že mi pomôže. A nechcel za to nič! Ani jedinú informáciu." na chvíľu sa odmlčala. „V deň pôrodu, tu Bellatrix bola ... vzala mi moje dieťa, takmer hneď. Nemohla som ho brániť. Boli tu aj iní smrťožrúti. A ona ...moja vlastná sestra mala odniesť moje dieťa Tomu koho netreba menovať ... Dumbledore, s Andy a Tedom čakali vonku. Bábätko vzali, a Belle a ostatným upravili pamäť. Temnému pánovi zreferovala o tom, že moje dieťa nie je hrozbou a narodilo sa mŕtve. Andromeda mi dala vedieť, že je všetko v poriadku, no ja som vedela, že nie. Požiadala som Dumbledora nech aj mne vymaže pamäť. Len tak som ju mohla ochrániť. A tak mi dal rovnaké spomienky ako Belle, že moja dcéra sa narodila mŕtva. Neskôr podľa mňa upravil pamäť aj Andromede a Tedovi."

Harry Potter and The new prophecy I. [HP Fanfiction]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang