Eu sun Jennifer Edăms am 18 ani sunt o fată liniștită , dar când mă enervez te ia dracu , am parul blond și ochi albaștrii ( poza de la mas medias) . Bun sunt din București stau împreună cu mătușa mea , Ruxandra . Părinții mei au decedat într-un accident de mașină , la vârsta de 15 ani am rămas singură . Hmm ce hobby-uri am să ascult muzică pop rep și rock , să desenez , să stau cu prietenii mei și să o ascult pe , Ruxandra povestindu-mi de părinții mei . Cam atât despre mine .
Sunt în camera mea ascult muzică , " Marilyn Manson -Sweet Dreams " și uitându-mă pe tavan , deodată îmi aud telefonul bâzâind acel mesaj ma făcut să mă desprind din gândurile mele , iau telefonul în mână și mă uit să văd de la cine am primit mesaj .
Anonimul : Bună ! Ce face prințesa ? :>
Eu : Ok , ai greșit persoana.
Anonimul : Bă nu Jennifer , ție am vrut să-ți , trimit mesajul .
Eu : I-auzi , cum așa ? Cristina dacă tu ești încetează , cu glumele astea proaste .
Anonimul : Ce amuzantă ești aici nu ii nici o Cristina , pisi sunt băiatul vieții tele , am vrut să văd ce-mi face prințesa.
Eu : Băiatul vieții mele nu mă fă să vomit . Nu îmi mai zi pisi sau prințesa ta , capiș ?
Anonimul : Au pisi își scoate ghieruțele , meow :3
Eu : Hai pa !!
Anonimul : Noapte bună îngeraș să visezi frumos , baftă la liceu .Am oprit muzică mi-am lăsat telefonul la încărcat și am mers să fac un duș relaxant . Am dat drumul la apa și am întrat în apa cea caldă , m-am gândit la aceea persoană să văd cine ii , dar fără rezultat , am ieșit din cadă și mi-am învelit corpul într-un prosop moale , m-am dus la șifonier și de acolo mi-am luat lenjerie întimă , o pereche pe pantaloni gri și un tricou alb cu panda :3 și m-am dus la culcare , așteptând ca să întru în lumea viselor și să ii revăd pe ai mei părinții , doar acolo ii mai pot revedea .
Ok acesta ii primul capitol sper să vă placă , is începătoare dacă nu vă place ziceți-mi părerea , dar vă rog fără jigniri , dacă nu vă place am să o șterg . Dacă is greșeli de gramatică îmi cer scuze pt acele greșeli .
CITEȘTI
Mesaj de la un anonim
RomanceEa o fată simplă , care nu dă importantă ceea ce se întâmplă în preașma ei , dar până la urmă se îndrăgostește de acel el , care nu credea că se vă îndrăgostii de aceea , persoană vreodată . El un băiat sofisticat , care sta pe urmele unei fete de...