Capitolul 11 - Tisteția lovește dn nou

377 29 1
                                    

Michael : Buna pisicuțo ce faci ?
Eu : Hm , mai ai și tupeu după 4 luni ce nu am vorbit ai tupeu să imi trimiți mesaj . Ce te-a lăsat cumva vre-o curva și ai venit la mine , tâmpitule , am așteptat în fiecare zi în fiecare seară amârâtul ăla de sms dar nu a mai apărut . M-ai făcut să mă îndrăgostesc de tine . Nici nu știu cine ești , cum arați îți știu doar numele și ani în rest nimic , te urăsc Michael , nu măi mă caută .
Michael : Îmi pare rău Jennifer , că nu am mai vorbit știu că ești supărată pe mine , dar am fost ocupat și nu cu vreo curvă am avut alte treburi , și nu aș putea să fiu cu alcineva că mereu mă gândesc la tine .
Eu : Da cum spui tu , cică te gândești la mine , dacă te gândeai la mine , îmi trimiteai amărâtul ăla de sms . De ce nu mă lași în pace ? Nici nu știu cine ești lasă-mă , te urăsc .
Michael : Eu te iubesc , ori cât de tare mai urâ tu eu te iubesc , nu aș putea vreodată să te las prințesa mea , în curând vei afla cine îs eu și as face orice ca să te am chiar dacă vei fi la alcineva în brațe , l-aș face să sufere ușor și cu grijă , nu permit ca cineva să mi te ia , tu doar a mea ești și vei fi .
Eu : Mă iubești ? Dacă mă iubești arată-te de ce nu poți fii un bărbat normal ? Ce mai ai 10 ani să ne jucam baba oarbă ? Eu nu îs un obiect că să mă ai sau nu da ?
Michael : Îs un bărbat normal , te iubesc de foarte mult timp de înainte ca să moară ai tăi , nu mai am 10 ani dar dacă vrei ne jucăm noi barba oarbă , nu ești un obiect dar vei fi iubita mea !
Eu : Pa
Michael : Noapte bună îngeraș
Mi-am pus perina pe față și am țipat am început să plâng de ce se joacă așa cu mine ? De ce eu ? Când voi afla cine ii ? Îl urăsc atât de tare . La scurt timp am adormit plângând și cu gândul la el .

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum