Capitolul 24

340 27 0
                                    



Eu : Ți-am zis că nu poți să fi un bărbat normal . De ce a trebuit să faci toate astea ?
Michael : Pentru că îmi era teamă , că te pierd dacă-mi dezvălui indentitatea , am vrut să te am mai aproape de mine .
Eu : Și să mă tânăști ,până la mama naibii ?
Michael : Așa îs eu mai complicat și ciudat , nu mai suntem în București și suntem în Londra
Eu : Cum ?
Michael : Da , așa-i . Du-te schimbăte și îți promit că de Lukas mă voi ocupa eu , nu ii mai permit să se atingă de tine , ca tu doar a mea ești și nu te împart .
Eu: Acasă când mă voi duce ? Și nu am mai vorbit cu Ruxandra , poate o fi înnebunit că nu am vorbit cu ea.
Michael: Ai dreptate , dacă nu ii răspunzi acele două luni , se va face câteva săptămâni și te va caută .
Eu : Exact .
Michael , mi-a dat telefonul lui și am format numărul mătușii mele
Eu : Alo , Ruxandra
Ruxandra : Jennifer ?!
Eu : Da
Ruxandra : Unde mama naibii ai fost , de ce nu știi să răspunzi la telefonu ălă ?? Te-am sunat într-una i-am zis lui Robert dacă nu răspunzi nici azi , venim acasă !
Eu : Da știi că te iubesc , nu ? Nu trebuie să vă întoarceți sunt bine , scuze pentru că nu am răspuns și nu te-am mai sunat .
Ruxandra : Sunt mai liniștită că ești bine , atunci nu mai anulăm vacanța asta .
Eu : Da îs bine , nu anulați distrați-vă , pa
Ruxandra : Ai grijă de tine , pa
Am închis telefonu și i-am înapoiat telefonul , săteanului , el se uita amuzant la mine .
Eu : Ce ? Tu te abții să nu râzi !
Michael : Nu ii adevărat
Eu : Mda , cum zici . Mă duc să mă schimb .
Michael : Apropo îți stă bine cu bluza mea .
Am ajuns în dormitorul unde am fost sechestrată 2 zile , m-am uitat în oglindă și chiar îmi stătea destul de bine cu bluza lui .
M-am schimbat și am mers în sufragerie acolo i-am găsit pe cei trei mușchetarii , Michael venea către mine și mă pupa pe frunte , m-am așezat lângă el pe canapea și mă uitam cu coada ochiului la Lukas, rânja în colțu gurii , era vânăt la ochiul drept , buza ii era unflată iar la nas era puțin spart , îmi îndrept privirea către Michael .
Cum a putut să creadă una ca asta că nu ii pe placul meu , bă din contra ii pe placul meu .
Michael : Jennifer ! Hei !
Eu : Hă ce ii ?
Michael : Te-am întrebat ceva
Eu : Anume ?
Michael : Ca în seara asta , să mergem la un restaurant
Eu : Ok , vin și ei ?
Michael : Da , dar ei nu stau cu noi la masă , la masă o să fim nu mai noi doi
Eu : Ok , la ce oră ?
Michael : 21:00
Eu : Ok

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum