Capitolul 21 - Răpirea

324 30 0
                                    

Ce dracu îs legată încerc să îmi mișc mâinile și picioarele dar în zadar , acest disperat ce vrea să facă ? Să mă violeze , bani , sau trafic de organe , nu mai poate să meargă omu pe stradă că ii lovit în cap și târât în mașină . Simt cum mașina se oprise acel îndivit deschise porbagaju' și îmi dădea chestia de la gură jos , în văd cum zâmbește așa că îl scuip , el îmi dădea o palmă peste fată și lângă acest bărbat mai apărea un bărbat .
Băiatul : Băi idiotule Lukas  vrei să ne omoare șefu , nu o rănii .
Lukas : Taci , Herri ne distrăm și noi puțin .
Lukas avea un măr șaten și ochi verzi , era îmbrăcat în negru
Herri , avea părul blond și ochi negri purta o eșarfă și era îmbrăcat în negru .
Eu : Șef ? Hă ce dracu vreți de la mine ? Și dacă tu pui mâna pe mine , te omor clar ?
Lukas : Mrr pisi e rea îmi place , dacă nu erai a șefului de mult erai în dormitorul meu .
Eu : Visează .
Îmi punea eșarfa la gură și mă lua ca pe un sac de cartofi , se vede că băiatul a fost la sală .
Herri mă dezlegă apoi se uita la mine .
Herri : Bun aici ai să stai , din această cameră nu te vei mișca
Băieți plecară și încuie ușa după ei
Analizez puțin camera , era violet cu modele de fluturi negri , o lustră în forma de stea în partea draptă a uși era un dulap mare unde era plin cu haine de fete , în stânga era o măsuță cu machiaje și lângă un dulap cu pantofi , patul era mare și lângă el un covor crem pufos , pe perete era un TV mă duc în baie și era nu mai chesti de fete , destul de ciudat unde stau trei gorile mă pun fac un o baie cu spumă să-mi relaxez fiecare mușchi , ies din vană îmi conjur corpu într-un prosop și ies din baie pe pat stătea Lukas care se uita la mine .
Eu : Ce mama naibii,  ieși afară !!!
Lukas : Măi măi ce sexi suntem , ți-am adus să mănânci .
Se apropria de mine mă cuprinde de talie și mă sărută pe gânt , încep și apăsat , eu l-am împins l-am dat afară
Lukas : Păcat că ești loată și că șefu  e foarte dur dacă pățești ceva , face mereu alegeri bune.
Eu : Dispari !
A plecat din cameră și a închis ușa , mi-am luat lenjeria intimă neagră și pijamalele gri cu panda , m-am dus în baie și am închis ușa nu am chef iar de o gorilă perversă , am ieșit din  baie și am mâncat cartofi prăjiți , cola și o felie de pizza m-am uitat la TV și m-am pus să dorm  sperând că totul ii un coșmar .

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum