Capitolul 31

245 23 0
                                    

Is în mașină cu Ruxandra , Robert și Emanuel stau ascult muzică Linkin Park - in the end și  mă uit pe geam mă uit la ceas să văd câi ii ora indica ora 7:28 mno mor de somn, mă mir că nu am comentat nici unul nimic la cât de somn ni , sperăm să fie un coșmar unu pentru celălat când suntem în așlaș loc trebuie să ne jingnim unu pe altu suntem ca pisica și câinele , bineînțeles eu pisica iar el potaia .
Robert : Jennifer hei , te gândești la prințu călare pe cal alb ? Hai să mergem
Eu : Ce nu , acum vin
Emanuel : Se gânește cât timp va fi singură , sau dacă la bătrânețe să își ea 7 pisici
Eu : Ce ești așa un baka ! Eu am să-mi găsesc pe cineva nu ca tine care ești enervantul centrului Pământului , ești un mare baka ( baka pe japoneza înseamnă idiot , iubesc anime-uriile )
Robert : Hei voi doi , nici bine n-am plecat că vă certați deja , treceți în avion
Mi-am luat bagaju și am urcat în avion , da chiar prințul călare pe cal alb nu mai știu nimic de el , n-am mai primit nici un sms de la el , nimic ... Gândurile mele îs întrerupe de stewardesa , care ne anunță că timpul de plecare sosește , așa că mi-am băgat căștile în urechi am dat drumul la melodia DMC - Orgoliu și m-am lăsat pe spate relaxându-mă mă uit în dreapta și o văd pe Ruxandra stând lângă mine , era obosită și pun pariu că a și adormit Robert cu Emanuel , era în partea cealaltă , îmi întorc privirea către geam unde văd nori pufoși și soarele răsărind câte puțin , mă las purtată de versurile melodiei , of Michael ce-mi faci mă lași să te tot aștept atât ...
După o oră jumate am ajuns în Belgia , ne-am dus la un prieten de a lui Robert și acolo " ne-am cazat " timp de o lună m-am dus sus în noul meu dormitor , camera era mov pe peretele din dreapta era un dulap crem cu o oglindă mare in față un pat mare de două persoane cu noptieră de o parte și de alta a patului , în partea de lângă pat era o oglindă de machiaje și un scaun se pare că era set cu patul noptierele și dulapul , în partea dreaptă lângă dulap era o baie cu cadă , cabină , chiuvetă , wc ,lângă ușa de la intrare era un TV pe perete , la fereastră era o perdea alb cu mov și pe pervarzul geamului o floare micuță . Îmi las valiza cu geanta lângă scaunul de machiaje mă descalț și mă arunc în pat și mă la somn .

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum