Însfârșit au venit și fetele , sau dus și ele să de schimbe și și-au pus saci de dormit , lângă patul meu au coborât și ele eu până atunci am pregătit popcornul și am adus ciocolată caldă și suc , sau așezat și ele pe canapea și am așteptat să înceapă filmul ne-am uitat la un film horror , la jumătate filmului se loase curentul , am aprins lumina de la telefon .
Eu : Ce mama naibii , se întâmplă ?
Lara : Sa luat curentul , ce ar putea să se întâmple
Crista : Da dar , la jumătate filmului ? Jenni din cauza filmului mor de frică , dacă a intrat cineva în casă și a oprit curentul ?
Eu : Oh fiți serioase , fetelor ii doar un film plus că ușile îs închise .
De odată se auzea o bubuitură de sus , toate tremuram de frică am luat parul din bucătarie și am mers sus , cele două fricoase au rămas pe canapea închemuite și uitându-se cu blițul de la telefon , prin jur am mers sus dar nimic nu era acolo după aud câți va pași în spatele meu , mă întorc dar nimic nu era , tresar când aud telefonul .
Mike : Vrei să ne jucăm puțin
Eu : Tu ești bolnav la cap ? Nu ți-am zis să mă lași dracu în pace , plus că nu am chef de glumele tale nesărate .
Mike : Hai să ne jucăm dacă mă prinzi , te las să mă vezi dacă nu mă prinzi am să te prind eu pe tine .
În spatele meu simt o mână care îmi conjura talia , ii dau cu cotul în bărbie și de odată aud țipăte din sufragerie , fug repede pe scări mai puțin să-mi dau grămadă și merg să văd dacă merg întrerupătoarele s-au aprins și l-am văzut pe Emanuel , cu o mască de schelete pe fată în fața canapelei , încercând să-mi sperie prietenele , acestea când la văzut a aruncat cu perinuțele în el , eu stăteam și mă uitam la ei ca la un film de comedie .
Lara : Nesimțiule cum ai putut să ne sperii , ordinarule care ești
Crista : Dispari din fața mea , dacă nu vrei să îți disparză zâmbetul ălă tâmp
Eu : Au au , Emanuel nici prietenele mele nu te suportă cum nici eu nu o fac și ce mama dracului cauți la mine în casă ?!
Emanuel : Am venit , să te vizitez puțin
Eu : Nu trebuie să-te deranjezi , acum dispari dracu !
Emanuel : Calmeazăte mai , ce are dacă stau și eu pe aici ? Le cunosc și eu pe prietenele tale .
Fetele se uita urât la el , era el drăguț dar era al dracu de enervant , plus că ele au un iubit iar eu mereu îs solo
Eu : Nu cred , că vor să facă cunoștința cu tine , a da știu pe cineva care chiar vrea să te cunoască
Emanuel : Serios ? Cine ?
Eu : Ușa , afară !!
L-am dat afară din casă și am mers și noi la culcare era destul de târziu , și plus sperietura ce am tras-o și musafirul cel nepoftit . Înainte de a mă culca i-am trimis sms lui Michael .
Eu : Nu ai fost tu în casă , era Emanuel !
Miki : Am fost și eu , cine cred , că te-a luat în brațe spune ?
Eu : Și de ce ai plecat ?
Miki : Pentru că te-ai zbătut să pleci și a apărut și musafirul nepoftit să-mi strice mie jocul
Eu: Sunteți niște tâmpiți și tu și el !
Miki : Da și eu te iubesc , iubit-o
Lara : Cu cine , vorbești?
Eu : Hm cu nimeni , mă uitam prin telefon
Lara : Ok , noapte bună
Eu & Crista : Noapte bună
CITEȘTI
Mesaj de la un anonim
Любовные романыEa o fată simplă , care nu dă importantă ceea ce se întâmplă în preașma ei , dar până la urmă se îndrăgostește de acel el , care nu credea că se vă îndrăgostii de aceea , persoană vreodată . El un băiat sofisticat , care sta pe urmele unei fete de...