Capitolul 9

391 29 0
                                    


Ma trezesc somnoroasă din pat și în drum spre baie am căzut , în fund o lovitură zdravână mă trezit la realitate , eu încă find în lumea viselor , murmur câteva înjurături mă ridic și mă duc la baie să-mi fac rutina de zi cu zi , mă îmbrac din cap până-n picioare în negru pantaloni tăiați în genunchi , maieu simplu negru și un hanorac negru , m-am machiat cu creion , tuș , rimel , m-am încălțat cu niște bocanci negri si parul îmi era prins într-o coadă de cal .
Mă îndrept spre școală îmi iau cărțile . Orele trec repede și mă îndrept spre casă .
Oare de ce nu mi-a trimis mesaj , Miki ?
Uite cine ii îndrăgostită :>
Oh te rog , iar tu mă?
Mereu îs cu tine , tâmpo !
Nu , mai fi !
Nu am cum , așa că taci ! Știm amândouă că-ți place de Miki , doar de aia te ingrojerezi că nu ți-a trimis mesaj .
Poate ii cu alcineva sau are treabă of îl urăsc am pus sentimente pentru el ...
Eu ți-am zis că îl place dar tu no Batman , ca de obicei -.- nu trebuia să spui sentimente la un necunoscut .
Dispari , îmi faci o favoare .
Nici nu mi-am dat seamă că am ajuns acasă . Ruxandra nici nu ii acasă , mereu îs singură acasă . Ciudat pe Crista și Lara nu le-am văzut , azi la liceu , așa ca ma decid să le sun , fac o conferință și le apelez
Eu : Hei fetelor ce faceți ?
Lara & Crista : Hei !
Lara : Am o veste să vă spun , îs cu tipul din a Xll B , si am stat azi toată ziua cu el , de aia nu am apărut la școală .
Eu : Oooo să vă țină , mă bucur pentru tine ^^
Crista : Felicitări , să vă țină ! Bun eu nu am venit că am stat cu Andi .
Lara : Ce drăguț !
Eu : Mi se face rău când vă aud , cupluri lumea voastră e roz etc ieks
Fetele râdeau .
Crista : Scumpo , ai să-ți găsești perechia și tu .
Eu : Eh mai vorbim , îndrăgostitelor
Lara : Ciudoas-o
Eu : Paaa
Crista&Lara : Paa
Am terminat conversația cu ele și m-am dus în cameră și m-am gândit la Miki , m-am atașat de el , nu ii bine .
Mi-am aruncat telefonul și am început să plâng , eu m-am atașat de un necunoscut , un opsedat iar preietenele mele sunt într-o relație iar eu îs singăl , nu mai Ruxandra să fie împreună cu cineva și atunci eu o să rămân Forever Alone .

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum