Capitolul 10

373 26 0
                                    



Trecuse 4 luni de când nu am mai vorbit cu Michael , îl urăsc dar mi și dor de el , de sms-utile noastre .
Mă duc cu Rexandra la Super Market să facem cumpăraturi , după am mers ne-am luat un brăduț și câteva globuri și înstalații noi . Ajunserăm acasă am despachetat totul și le-am pus , pe toate unde ii este locul . Am început să decorăm bradul i-am pus ogrămadă de globuri și betele colorate i-am pus instalațiile cu luminițe fel și fel de culori , iar în vârful bradului steaua care niciodată nu lipsește , îmi amintesc că așa făceam cu părinții mei iar tata mă ridica sus că să pun steaua în vârf . M-am pus am făcut câteva prăjiturele cu Ruxandra , mereu făceam asta cu mama era ca un fel de tradiție la noi .
Ruxandra : Scumpo , am o veste ?
M-am oprit din mâncatul , glazuri de ciocolată și m-am uitat la ea .
Eu : Hm , ce ii ?
Ruxandra : Îl cunoști pe Robert da ?   Lucrează cu mine , la poliție
Eu : Continuă
Ruxandra : Bun , am început să ies cu el , și ar fi ok , să îl Invit pe el cu fiul său Emanuel să petreacă Craciunul cu noi ?
Eu : Aham , nu am știut că ați început să ieșiți și să mai aibă un fiu hm , de ce nu .
Ruxandra mă lua în brațe și îmi mulțumiră .
Știu că ia fost greu de când să despărțit de fostul ei soț , după am apărut eu pe capul ei , de ce să nu fie și ea fericită cu cinevă .
Nu mai eu îs încă solo și mătusă mea are pe cineva de Crăciun .
Nu mai tu ești fraieră , și te gândești la un idiot
Mă Tu mereu apari când nu trebuie , lasă-mă-n durerea mea .
Hei acest Robert mai are și un fiu poate iese ceva între tine și Emanuel , dă-l naibii pe Michael , nu merită să te gândești atât la el .
Ști ce ai dreptate conștibțo trebuie să-l uit pe acest idiot nici măcar nu știu despre el doar că îl cheamă Michael și are 20 de ani atât .
Aleluia , te-ai trezit și tu la realitate .
Ruxandra mă striga de ceva timp , își punese mâna pe fruntea mea , să vadă dacă am febră .
Eu : Ok  ce faci , tu acolo ?
Ruxandra : Păi eu te tot strig și tu nu zici nimic .
Eu : A da , scuze . Și când vin acești  necunoscuți pentru mine ?
Ruxandra : Jennifer !
Eu : Păi dacă așa ii , ce vrei ?
Ruxandra : Eh păi sâmbăta , aceasta la ora 20:00 .
Eu : Okay , eu plec prin parc cu fetele , bye
Ruxandra : Bye
Le-am sunat pe fete și am ieșit din casă , afară era frig era alb peste tot era așa frumos , încă ningea dar euînchețam de frig asta nu mai era frumos .
Am mers la o Caffenea și acolo erau cele 2 prietene ale mele , le-am salutat , mi-am aranjat geaca pe scaun și m-am pus și eu jos mi-am comandat un capuccino , cu lapte .
Eu : Cum , de sunteți singure ?
Lara : Păi ne-am gândit că nu am mai petrecut timpul de mult toate trei , și îmi lipseați .
Crista : La fel și eu , îmi era dor de voi .
Eu : Și mie de cele două nebune ale mele . Am vrut să vă spun că sâmbăta aceasta vine un coleg sau mai bine zis iubitul mătușii mele , cu fiul său Emanuel și o să petrecem Crăciunul cu ei , pam pam
Crista & Lara : Oooo , nu cred .
Eu : Să  cedeți .
Au mai vorbit ele de iubiți lor , ce au mai făcut etc .
Am plecat și eu spre casă , totul era așa pustiu și alb . Am ajuns acasă merg să fac un duș , îmi fac o cana de ciocolată caldă și mă duc în pat , am dat drumul la TV și m-am uitat " Home Alone " și aud telefonul bâzâind chiciți cine ar putea fii .

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum