Capitolul 28

282 25 0
                                    



Floricelele de soare își făceau apariția pe fața mea , așa că m-am trezit lângă mine nu îl mai văd pe Michael ci doar o foicică pe perină , iau bucata de hârtie și încep să citesc " Bună dimineața iubita mea sper că ai dormit bine , îmi pare rău că nu pot să fiu în această dimineață lângă tine , am puțină treabă ne vedem mai încolo te iubesc , ai grija de tine " am zâmbit când am citit acest mesaj , nici nu am observat că fereastra ii deschisă m-am ridicat în pat și m-am dus la geam unde am stat câteva minute , după l-am închis că era frig br , m-am dus am făcut un duș fierbinte și m-am dus la șifonier de unde mi-am luat o pereche de blugi bleo marin cu talie înaltă și rupți în genunchi , o bluză neagră care avea inițialele N Y , mi-am prins părul într-o coadă de cal , apoi m-am dus jos să mănânc de acolo mi-am făcut o salată de fructe și am băut în pahar de lapte , m-am dus sus și am început să dau drumu la muzică și să dansez și săcânt , m-am machiat cu fond de ten , ruj vișiniu , creion , tuș și rimel era un machiaj obișnuit nu era strident . Îmi e dor de Miki și așa că i-am trimis mesaj .
Eu : Hei ce faci ? Când vi acasă ? Mi dooool de tine
Michael : Hei iubito , în curând am să vin acasă nu mai ii mult și am să vin și mie mi dor de tine . Ai mâncat ? Ești bine ?
Eu : De abea aștept , da am păpat ș îs bine , tu ?
Michael : Și eu am păpat , nu îs bine ca mi dor de tine , și eu aștept să te revăd
Eu : Mă bucur să aud asta
Michael : Vorbim mai încolo , pitico
M-am mai învârtit cât m-am învârtit după am auzit , ușa deschizându-se eram bucuroasă ca un copil mic , am coborât jos dar când ajung în fața scărilor , la ușa văd o femeie și un bărbat în vârsta de 38 de ani
Femeia : Tu curvulițo dispari din casa mea
Bărbatul : Emma nu fi așa ! Nici nu știi cine-i această fată , iar tu o faci curvuliță .
Emma : Taci , Cristian fiul nostru și-a luat lumea-n cap de când e singur , aduce toate curvele aici în casă . Și tu dispari din casa mea , acum !
Eu : Nu aveți nici un drept să mă faceți , curvă nu m-ați văzut pe traseu ca să mă faceți în halul asta , nici nu mă cunoaște-ți și mă judecați , am să plec
Emma : Michael , mereu aduce curve pe aici , așa că am venit să fac ordine pe aici , și toate curvele să dispară din casa mea !
Eu : Nu mă interesează ce și cum face fiul dumneavoastră , atâta timp cât vă vorbesc respectuos , și dvs , ar trebuii să faceți de asemenea și nu cred că m-ați văzut pe traseu .
Am mers sus fără să-mi pese de vorbele ei am mers sa-mi iau geaca de piele și telefonul , când am ajuns jos m-am uitat cu o ură la acea femeie , mai bine zis la acea scorpie , am mers furioasă către ușa și trândind-o în urma mea .
La naiba cu tine  , Michael  te urăsc , de ce am stat în casa aia proastă , proastă ești Jennifer
Pentru că tu ai vrut
Alo am fost , răpită de două matahale , nu am nici un chef acum de tine , conștințo
M-am dus la un taximetrist , liber și i-am zis să mă ducă la aeroport , de acolo i-am dat banii șoferului , mi-am luat un bilet spre București și am plecat spre casă


Hei vreau să vă urez sărbători fericite alături de cei dragii vouă ^_^

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum