Mă trezesc și tot în aceaș cameră mă aflu fack ! Îmi fac rutina de zi cu zi mă îmbrac și mă pun înapoi în pat mă uit la TV că altceva n-am ce face se deschide ușa și-l văd pe Herri ce bine că nu-i obsedatu ala de Lukas .
Herri : Ți-am adus să mănânci
Eu : Neața și ție, blondule
Herri : Neața
Eu : Da bun auzi mă lași și pe mine să mă plimb pe aici , nu fug stau în casă îs fată cuminte :D
Se uita la mine și a dat din cap afirmativ , eu eram bucuroasă ca un copil de cinci ani , care primea o jucărie nouă .
Când vreau să cobor scările îl văd pe idiotul de Lukas , se oprește din ceea ce făcea să își butonezi telefonu și privirea ii era fix pe mine .
Lukas : Bună dimineața dragă , ce faci pisi ?
Eu : Dacă nu ziceai pisi poate îți răspundeam , dar așa nu .
Am vrut să cobor , dar îs prinsă de încheietura mâinii .
Lukas : Auzi îți zic cum vreau , dacă nu vrei să ai de aface cu mine.
eu : Uuu mor de frică , scutește-mă apropo , nu mă mai atinge !
Am mers în living , livingu era spațios cu o canapea crem cu scaune de aceaș culoare de o parte și de cealaltă , o măsuță de cafea un TV imens , mobilă crem , bibelouri și picturi peste tot era frumos , dar îs întreruptă de Herri
Herri : Te-ai blocat ?
Eu : Ăă nu . Stai unde suntem ? De ce m-ați adus aici?
Herri : În București clar nu mai suntem , mai mult nu îți zic .
Eu : Fie . Dar telefonu meu unde ii ?
Îl văd pe Lukas cu telefonul meu , în mână și uitându-se la mine
Lukas : Pisi , asta îl cauți ?
Eu : Da , hei dă-mi telefonu , și ce am vorbit despre cuvâtul acesta ?? Ce Dumnezeu aveți cu acest cuvânt ?
Lukas : Pare un cuvânt mai pervers , dacă ști cum să îl și pronunți . Dacă vrei telefonu vin-o și ia-l .
Eu mă uit la Herri, dacă mă poate salva dar din păcate nu am nici un noroc . Alerg după Lukas în toată casă asta îmensă
Lukas : Hai să îl ei , pisicuțo sau dacă vrei să îl ei mai ușor , îmi dai un sărut sau mergem în dormitor , tu alegi .
Eu : Nici moartă mai bine fac febră-musculară , dar știu cine va fi mor și acela ești tu .
Lukas : Cuvinte mari , pentru o pitica ca tine
El se bagă într-un dormit , iar eu m-am dus după el deschid ușa dar nu îl văd nici o urmă de Lukas , analizez puțin camera , acest șefu are gusturi bune , hm o fi și el așa de bun oare când vreau să mă întorc mă împinge în pat și se pune peste mine.
Eu : Lukas ești tâmpit , dă-te de pe mine .
Lukas : Taci , lasă-mă să fac ce vreau și ai să vezi că o să-ți placă .
Eu : Ce să fa..
Nu apuc să termin propoziția că ii simt buzele peste ale mele , încerc să îl împing de pe mine dar nu reușesc , mă prinde de mâini și mă strânse , se dezlipea din sărut și cobora pe gât ma mușcat de gât făcându-mi dita mai semnul .
Eu : Lasă-mă
Lukas : Ți-am zis , faci cum îți zic dacă nu vrei să ai de aface cu mine .
Și-a scos cureaua de la pantaloni a legat-o pe dat iar apoi pe mine de mâini , mi-a rupt tricou de pe mine , simțeau cum lacrimile își făceau apariția pe fața mea , am încercat să țip dar degeabă , Herri se prefăcea că nu mă aude , de ce dracu nu am stat în camera aia , deodată cineva ii dădea un pumn în cap lui Lukas iar acesta cădea de pe mine .
CITEȘTI
Mesaj de la un anonim
RomanceEa o fată simplă , care nu dă importantă ceea ce se întâmplă în preașma ei , dar până la urmă se îndrăgostește de acel el , care nu credea că se vă îndrăgostii de aceea , persoană vreodată . El un băiat sofisticat , care sta pe urmele unei fete de...