Capitolul 13

402 25 0
                                    



Între-un final a sosit sâmbătă și au venit cei doi misterioși , mi-am revenit la realitat . De ce să stau după un tâmpit , când pot face cunoștință cu băiatul , misterios
M-am dus am făcut duș și m-am îmbrăcat într-o pereche de iegări negri , un maieu alb și un hanorac gri , mi-am luat papuci de casă părul l-am lăsat desfăcut și am pornit , spre parter .
Am văzut un bărbat mai învârstă cam spre anii 30-40 , era înalt , avea o mustață era saten , era îmbrăcat simplu blugi și o cămașă . Lângă el era un băiat saten cu ochi albaștrii avea gropițe ( băiatul de mai sus ) și ise vedeau de minune când zâmbea  , era înalt , purta o pereche de blugi negri , o cămașă roșie cu dugi negre . Mă îndrept spre mătușa mea .
Eu : Bună seara , eu sunt Jennifer Edăms , dvs trebuie să fiți Robert iubitul mătușii mele , iar tu trebuie să fi Emanuel , fiul lui domnul Robert
Robert : Așa-i Jennifer , am auzit multe despre tine , Ruxandra vorbește mult despre tine la servici , mă bucur că în sfârșit te cunosc .
Eu mă uitam la Ruxandra , nu-mi vine să cred că îs așa importantă , pentru ea .
Emanuel : Eu îs Emanuel , am 19 ani și de abea aștept să vă cunosc .
Am luat cu toți loc pe canapea , am adus câteva prăjituri și sucuri , am început să povestim .
Emanuel : Jenn , nu cumva ai fost într-o seară-n club cu niște prieteni de ai tăi , și ai mers la bar , iar un băiat brunet pe nume Raul a venit lângă tine ?
Eu : Ăă cred păi  ?
Emanuel : Era amicul meu , vroiam să știu cine ii băiatul ălă îmbrăcat în negru că nu a fost cu voi la masă , când ați venit  și te-a luat plus că la rănit și pe amicul meu .
Ruxandra : ce băiat îmbrăcat,  în negru unde te-a luat ? Îl știu ? Aș vrea să-l cunosc și eu .
Eu: Ă păi ii un nou amic de al grupului , nostru și nu știu el ii mai retras de felul lui , nu cred ca l-ai putea , întâlnii • si eu as vrea sa-l cunosc • ii place să se îmbrace-n negru , ma tras din club pentru  a mă duce acasă , că am fost cam beată  și ia dat un pumn băiatul ăla că nu vroia să mă lase să plec , acasă .
Ruxandra : Aha , interesant acest băiat . Cum îl cheamă ?
Eu : Da , Alex
Iar o minți .
N-am ce face , taci !
Robert : Interesant , dacă îți face ceva acest , băiat va fi după gratii sau la școala de corecție dacă are sub 18 ani
Eu : Nu , ii genul.  Sper
Mă uitam urât la Emanuel , am mers în bucătarie și desigur că a venit și el.

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum