Capitolul 23- El

359 30 3
                                    

Lukas : Ce dracu ? Cine a făcut asta va plății .
Bărbatul : Hai nu zău , vrei cumva să te omor aici în fată ei , spune idiotule !
Îl luase de haină și ii dădea încă un pumn în fața , se vedea că era nervos , acea voce mi familiară
Lukas : Nu , șefu
Îl aruncă pe podea și venea către mine , mă dezlegă la mâinii și mă lua în brațe , nu îl vedeam la față dar mă simțeam protejată , mă ducea în cameră , cred , că în camera lui , mă pune pe pat îmi dădea bluza lui de trening , mă încheie și îmi șterge lacrimile de pe obraz .
El : Ești bine ? Ți-a mai făcut ceva ?
Se uita la mine , se vedea că era îngrijorat , se uita la gâtul meu și se încruntă când a văzut acea urmă
El : Îl omor , nimeni nu se atinge de ce ii al meu , îmi pare rău , Jennifer
Eu : Nu îs bine îs la mama dracu nici nu știu unde sunt , cine sunteți voi , mai puțin și eram violată , nu am mai vorbit cu nimeni de trei zile și nici cu el , nu am mai vorbit și de unde știi cine sunt ? De ce îți pasă cum sunt ?
Îmi ridicam privirea din pământ și vedeam un bărbat brunet , cu aceași ochi ca a lui Michael și vocea răgușită și senzuălă ca a lui , vedeam cum mă ține de mână , stând în genunchi în fața mea ( poza de sus ii Michael :3 )
El : Știu , îmi pare rău , Jennifer nu am vrut să-ți fac asta , am să te lămuresc mai încolo după ce te liniștești . De cine vorbești când zici de el ?
Eu : Bine , ii un băiat pe nume Michael are 20 de ani și cam atât știu despre el ... Și mi dor să vorbesc cu el , să știu ce face , cum ii , să mă alinte ... Chit că nu prea știam nimic despre el , dar m-am atașat tare de el .
El : Ți la acel , Michael ? Ai sentimente pentru el ?
Eu : Normal , aș da orice să fie aici cu mine , mă simt protejată cu el , el are grija de mine . Da am pus sentimente m-am îndrăgostit de vorbele lui ...
Atunci acest băiat se ridică și mă loase în brațe , mă pupa pe frunte și se așeză lângă mine , pe pat
El : Mă bucur să aud asta , îngeraș sunt chiar aici cu tine
Eu: Ce ? Michael ?
Miki : Da , prințeso
L-am îmbrățișat și alte șiroiri de lacrimi își făceau apariția , pe obrajii mei .
Eu : Cât timp am așteptat să te văd , să te cunosc .
Mă lua înbrațe mă strângea ii simțeam mirosul parfumului ce-mi învada nările
Mike : Și eu prințesa mea , îmi era greu să nu te văd sau să nu mai știu nimic de tine , îmi pare rău că ai trecut prin asta .

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum