Eram plictisită de moarte , mă uitam pe tavan și mă jucam cu o minge mă uit pe perete și văd că ii ora 20:00 , îmi fac un duș ies din baie și văd că ii 20:20 mă îmbrac în blugi bleo o cămașă-n carouri , mă încalț cu o pereche de bocanci negri , îmi dau cu rimel , tuș , fond de ten și îmi dau cu un ruș vișiniu , părul l-am prins într-o coadă , mă uit la ceas și văd că ii 20:26 , îmi iau paltonul crem și fug până în parcul din centru , ii un frig afară de îți încheață și sufletul , așa că mai bine alerg puțin să mă încălzesc plus că am și întârziat .
Am ajuns acolo și văd un băiat care se dădea pe leagăn , era îmbrăcat în negru sigur ii el , era cu , capul în jos se vedea că era îngândurat , mă îndrept spre locul celălat liber de pe huțuluș .
Eu : Bună anonimule , în sfârșit ne întâlnim .
Mike : Bună Jennifer , da ne întâlim într-un final .Michael povestește :
Nu-mi vine să cred , că a venit în sfârșit sunt cu ea în acelaș loc după atâta timp .
Jennifer povestește :
În sfârșit îl văd dar nu ii pot vedea fața din cauza tâmpitei alea de mască , are o voce răgușită dar tot în acelaș timp o voce sexi , hm după această voce poți spune că ii un timp arătos .
Mă dau jos de pe leagăn și mă pun în fața lui , vreau să ii dau gluga și masca jos , dar mă prinde de mână se uita la mine cu acei ochi albaștri că marea , ai vrea să te pierzi în albastru ălă perfect .
Se ridică de pe huțuluș și observ că ii dita mai matahală , cirafa , of urăsc să fiu așa mică , acest Michael ii mai înalt decât mine cu un cap , ii un băiat misterios și aș vrea să dezleg misterul acesta . De odată îs îtreruptă din gândurile mele .
Mike : Ce vrei să făci ?
Eu : Să-ți dau masca jos , să te văd . De ce te ascunzi atât ?
Mike : Nu pot , Jennifer îmi pare rău , măcar mulțumește că am venit să ne vedem , înțelegi ?
Eu : Nu poți , poți doar că nu vrei !
De odată simt că cineva îmi pune ceva la gură , inhalez acel miros și totul devine negru aud o voce care spunea " îmi pare rău dar nu pot încă să îmi dezvălui indentitatea "
Mă trezesc de odată și strig Michael , o văd pe Ruxandra , întrând în cameră și se uita ciudat la mine .
Ruxandra : Ești bine scumpo ? Cine ii Michael ?
Eu : Da îs bine . Ce faci ?
Ruxandra : Nu schimba subiectul , cine ii Michael .
Eu : Ă păi ști am adormit cu o melodie , în cap și mi-a rămas acest nume-n cap și de aia am țipat Michael .
Ruxandra se uita ciudat la mine , și spune nu mai un aha scurt , știa că ceva ii la mijloc , dar nu spusese nimic .
Ruxandra : Am venit, să-ți zic că plec timp de două luni , în Belgia cu Robert , vrea să mergem acolo și am vrut să te întreb dacă ești de acord să plec , timp de 2 luni ?
Eu : Ce drăguuuț , da desigur , când pleci ?
Ruxandra : Vineri la ora 6:30 .
Eu : Ok atunci , sper dă vă distrați dragilor ^.^
Ruxandra : Mulțumim , sper să nu-ți faci de cap în aceste două luni , ne-am înțeles domișoară .
Eu : Am înțeles , ofițer Ruxandra Maria
Muțusa mea , a început să râdă ma pupat pe frunte și a plecat din cameră , altădată știe că o mint dar, mă lasă să-mi fac de cap nu chiar tot timpul dar totuși o iubesc atât de mult, pe această femeie .
Iau repede telefonul în mână și ii trimit mesaj lui Michael " ești un nesimțit , un porc un ordinar , cum ai putut să-mi faci una ca asta te urăsc uită de numărul meu , uită că exist nu mă mai caută pa . "
După câteva minute primesc mesajul de la idiotul de Michael
Miki : Dar nu pot să te las , ai înțeles iubito , poți să zici orice că nu te voi lasă să-ți între bine în cap .
Eu : Iubito ?
Mike : Da normal poate nu ești acum , dar vei fi vei vedea .
Eu : Niciodată , n-am să fiu iubita ta , sau după să vezi o altă femeie iar atunci eu să dispar din viața ta .
Mike : Asta te deranjează pe tine prințeso , nu am să te folosesc stai chill .
Eu : Aha , hai pa
CITEȘTI
Mesaj de la un anonim
Любовные романыEa o fată simplă , care nu dă importantă ceea ce se întâmplă în preașma ei , dar până la urmă se îndrăgostește de acel el , care nu credea că se vă îndrăgostii de aceea , persoană vreodată . El un băiat sofisticat , care sta pe urmele unei fete de...