Alarma telefonului meu se făcea auzită în toată camera , semn că trebuie să mă pregătesc pentru , închisoare iei mai am anul acesta și am gătat . Mă duc la baie și-mi fac rutina de zi cu zi , mă duc la șifonier de unde îmi aleg o pereche de bluzi negri rupți în genunchi , un pulovar negru și cizme negre ( poza de la mas medias ,da iubesc negu :3 ) părul mi-l prind coc și îl aranjez ca și cum ar fi dezordonat , îmi dau cu , creion negru , rimel și tuș , îmi iau telefonul , căștile și ghiozdanul negru cu căteva puncte albe și plin de insigne . Cobor jos și o văd pe Ruxandra , pregătindu-se pentru serviciul ei , Ruxandra lucrează la poliție , o salut o iau în brațe , o pup îmi iau un măr , pornesc drumul la muzică " Goodbye to gravity -Shadow Puppets " și mă îndrept spre școală . Ajungând în incinta liceului merg spre dulap să-mi iau cartea de biologie , o văd pe Cristina îndreptându-se spre mine ( Cristina , este cea mai bună prietenă a mea )
Cristina : Bună dimineața , Jennifer .
Eu : Hei neața Cris , ce faci ?
Cristina : Hei uite bine te-am văzut și vroiam , să văd ce faci .
Eu : Bine mă îndrept spre clasă , tu ?
Cristina : la fel . Păi ne mai ve..
Cris , nu a apucat să-și termine propoziția , că am întrerupt-o eu .
Eu : Stai , nu cumva tu aseară accidental mi-ai trimis un sms , cu număr privat ?
Cris : Ăă nu , nu cred păi sa întâmplat , ceva ?
Eu : Ok nu de loc , ne mai vedem pa
Cris : Ok , pa .
Profa intră în clasă , făcând prezența și după predânduș lecția . Dintr-o dată îmi aud telefonul bâzâind , profesoara sa oprit din explicat și sa uitat prin jur să vadă , ce telefon a întrerupt-o .
Profa : A cui a fost acel telefon ?
Nimeni nu spusese nimic . Eu îmi iau telefonul repede , să-l pun pe silențios .
Profa : Edăms , puneți imediat telefonul pe silențios sau închis , dacă nu vrei să zboare la direcțiune și să vină mătușa ta , după el .
Eu : Ok , mă scuzați .
Prin clasă se auzea râsete și vorbe gen * Jennifer , e căutată * .
Eu : Ia gura .
Profa : Clasa , încetați îmediat .
Profa , își continuase de explicat iar eu mă uit să văd de la cine am mesaj , văd în căsuța de sms-uri 2 mesaje primite acum câteva minunte , unu de la Ruxandra și unu de la " anonimul meu , drag " de ce nu . Deschid mesajul de la , Ruxandra în care spune așa : " Scumpo , am ceva de lucru până târziu nu voi ajunge ca de obicei acasă , ai grijă de tine , te iubesc . "
Eu ii răspund : " Ok și tu de tine , te iubesc :* "
Anonimul : Bună dimineața , raza mea de soare , ce faci frumoaso ? Arați bine în dimineața aceasta.
Eu : Iar tu ? De unde ști cum is îmbrăcată , în această dimineața ?
Anonimul : Niciodată n-ai să scapi de mine , baby hm știu totul despre tine absolut , tot .Pam pam capitolul 2 sper să vă placă dacă is greșeli scuzați-mă .
CITEȘTI
Mesaj de la un anonim
RomanceEa o fată simplă , care nu dă importantă ceea ce se întâmplă în preașma ei , dar până la urmă se îndrăgostește de acel el , care nu credea că se vă îndrăgostii de aceea , persoană vreodată . El un băiat sofisticat , care sta pe urmele unei fete de...