Capitolul 5 - Distracție

541 36 1
                                    



Într-un final ajunseserăm la cinematograf , i-am întâlnit și pe ceilalți 3 nebuni
Devid , un timp serios când ii vorba de lucruri importante , înalt , brunet cu ochi căprui .
Lara , o fata drăguța , înțelegătoare , scundă de înălțime , părul negru , ochi verzi ( ca o pisica unei vrăjitoare )
Andrei , nebun , înalt , blond și ochi căprui .
Andi , de gașcă visător , brunet , are gropițe și ochi negri .
Bun ne-am hotărât să ne uităm la " Ultimul vânător de vrăjitoare " ne-am luat cu toți biletă , după am mers să le luam ceva de băut și câteva ceva de ronțăit . Am ajuns în interiorul sălii unde se vizionase filmul , și ne-am pus toți la locurile noastre .
Filmul se gătase până la un final și am pers să mâncăm ceva , îmi scot telefonul din buzunar ii trimit , sms lui Ruxandra zicându-i că-s bine .
Stăteam la masă cu prietenii mei , și mă gândeam cum de nu mi-a trimis , anonimul mesaj . Am mers la bowling am făcut echipe de câte două , echipa fetelor și echipa băieților . De odată îmi aud telefonul bâzâind și văd mesaj de la Ruxandra .
Ruxandra : Hei scumpo , mă bucur că ești bine , scuze că nu ți-am răspuns mai repede doar că am avut un caz de rezolvat , o bancă a fost jefuită .
Eu : Hei nu ii nimic , Ruxandra au nasol ai grijă de tine .
Ruxandra : Și tu de tine .
Ne-am jucat și biliard și pe fel și fel de jocuri , chit că aveam ani între 18-19-20 tot minte de copil cu toți , când vine vorba de jocuri .
Lara : Hai în club , am auzit că sa deschis un club nou , ce ziceți mergem ?
Andrei : Da haidați .
Ne-am îndreptat spre ieșire , am urcat în mașină așa cum am și venit și ne-am îndreptat spre clubul . Ajunși acolo , se auzea "how deep is your love " din boxele cele mari , animatoarele dansau , oameni dansau , se simțea mirosul de tutun și băuturi alcoolice . Ne-am pus la o masă de șase persoane și ne-am comandat de băut fiecare .
Andi o loase , pe Crista la dans , David se duse cu Lara și ei la dans , Andrei sa dus să bea cu o tipă roșcată , iar eu m-am dus la bar , m-am așezat pe scaunul din fața barului și am comandat câteva shoturi de tequila de vodka , mă simt amețită , dar continui să torn pe găt lichidu transparent ce simt că mă arde . Îmi simt telefonul bâzâind nu ii dau importantă , dar se pare că acel cineva devine insuportabil / insuportabilă , îmi iau telefonul și văd 3 mesaje de la anonim , încerc să le descifrez cu greu .
Anonim : Ce faci te distrezi ?
Seen la 10:30
Anonim : Cam mult bei , oprește-te o să-ți fie rău .
Seen la 10:45
Anonim : Jennifer , oprește-te dacă nu vrei să o fac eu , și nu cred că o să-ți placă .
Închid telefonul și mai comand un pahar de JB . Lângă mine se pune un băiat bine făcut înalt , brunet , ochi albaștri
Băiatul : Bună frumoaso , ce faci aici singurică ?
Eu : Salut uite îmi înec amaru și plictiseala în băutură , tu ?
Băiatul : Bine te-am văzut aici , singură și am vrut să văd ce faci ? Își scoase din buzunar un trabuc și comandase o sticlă de Ballantines și un pahar plin cu gheață îmi toarnă și mie în pahar băutura alcoolică cu gheață
Băiatul : Raul mă numesc iar tu ești ?
Eu : Jennifer înc-âta-aa-tt-a mă bâlbâindu-mă .
Raul sa uitat la mine , mi-a dat și mie un trabuc l-am aprins și am început să trag fumul toxic , în plămâni eram în lumea mea , nu aveam nici o treabă până când am auzit telefonul .
Anonim : Hm ești încăpânată rău , Jennifer , vrei să mă enervezi și văd că îți reușește . Dacă băiatul ăla te atinge , ii un om mort .
Seen 10:58
Eu : Taci idiotule fac ce vreau , hm pisi își scoate ghiarele meow arr , na vin-o în coa să văd ce-mi faci gelosule .
Raul mă analiză din cap până în picioare .
Raul : Te-au părăsit prieteni și acum te cerți cu iubitul ?
Eu : Prieteni da sau dus să se distreze , să danseze , iubitul eh
Anonimul : Eu gelos ? Da , pentru că nimeni nu se atinge de ce e al meu , dacă se atinge de tine ii un om mort ai să vezi tu , pisi .
De odată la bar venise un tip înalt îmbrăcat în negru și cu o glugă pe cap se uita la mine , după la Raul .
Anonimul : Auzi , tu dispari de lângă Jennifer
Raul : Cine ești tu ca să-mi zici ce să fac ?
Anonimul nu mai stă pe gânduri și ii dă un pumn lui Raul de toată frumusețea , mă ia de mână și mă târește până afara clubului , când am ajuns afară am căzut în genunchi că abea puteam să mă țin pe ele după am început să vomit , eram înconștientă nu știam nimic , anonimul mă lua în brațe și mă punese în mașina lui , mă ștergea de vomitură și ma dus acasă .

Am pus încă un capitol sper să vă placă dacă is greșeli scuze .

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum