Capitolul 12

383 26 0
                                    



Era dimineață mă îmbrac și plec la liceu fuck school fix de tine nu aveam chef , mno . Întru în incinta liceului se pare că am întârziat vreau să merg în clasă când de o dată îs prinsă de închietura mâinii , un băiat roșcat cu ochi verzi mă trântește de primul perete își puse mâinile pe perete , că să nu pot pleca .
Băiatul : Ce faci , pisicuțo ?
Eu mă încrunt îi dau una cu piciorul între obiectul muncii , el își loase mâinile de pe perete. L-am luat de păr și i-am dat capul pe spate .
Eu : Auzi pisi , nu te juca cu mine dacă mai vrei să trăiești , fu*** tu mie nervii , doar și ai să vezi cum îți cântă , satana live .
Băiatul : Ah pisi e rea , miau
I-am dat , drumul la păr
Eu : Taci dracu !
M-am dus în clasă , colegi se uitau la mine .
Eu : Ce dracu vă uitați așa la mine , nu ați mai văzut o fată care a întârziat , sau ce ?
Profa : Edăms , cum vorbești ?
Eu : De parcă ei nu vorbesc așa , să fim serioși , Doamnă Profesoară -.-
Profa : Treci la locul tău , Edăms .
Am mers la loc și mi-am băgat căștile în urechi și am stat cu capul pe bancă, toată lumea e cu sus-n jos , e frig afară în clasă , mai vine și handicapatul ală roșcat , acum și tâmpiți aștea de colegi și vaca asta de profesoară care comentează aiurea
Am terminat orele într-un final , am tulit-o acasă le aud pe fete cum mă strigă , le ignor nu am chef de nimeni , de odată le văd pe fete în fața mea , gâfâind .
Lara : Ești nebună nu auzi , că te strigam ca două crizate .
Eu : Nu am chef să vorbim , pa .
Crista : Ce ai ? De ce ești așa ? Tu mereu ne spuneai ce aveai , ce pățeai , și acum te-a răpit extratereștrii peste noapte ?
Eu : Nu am o stare , bună ok ?
Am plecat și le-am lăsat pe fete în urmă , cu o grămadă de întrebării .

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum