Capitolul 3

663 37 0
                                    

Eu : Da cum spui tu , nu te cred lasă-mă în pace !
Anonimul : Hm hai să-ți zic câteva detalii îngeraș . La 15 ani ai rămas singură , părinții tăi au avut un accident , și câteva luni ai rămas singură în acea casă plină de amintirii , ai luat multe pastile , te-ai tăiat , ai început să bei , să fumezi , erai disperată , singură , amandonată , până ce te-a luat Ruxandra și te-a dus la spital ai stat mult acolo după ce ți-ai revenit te-ai mutat cu mătușa ta, si a avut grija de tine mult timp până în ziua de astăzi . Știu unde ai stat , unde stai , cum arați , câți ani ai , la ce liceu ești , Ruxandra lucrează la poliție . îți știu toată povestea .
Când am citit acest mesaj am rămas șocată , cine ii acest tip și ce vrea de la mine ? De unde știe atâtea lucruri despre mine ?
Anonimul : Te-am băgat puțin în dubii așa-i , frumoaso ?
Eu : Ok , ciudatule care ești .
Anonimul : Ciudat nu îs , dacă știu atâtea despre tine puștoaico .
Soniera într-un final se auzise asta înseamnă câteva minute de libertate .
Am mers să-mi pun cătea-n dulap și m-am îndreptat spre baia fetelor , unde m-am umezit puțin pe fată că nu puteam să-mi dau cu apă că mi se ducea tot machiajul . Între timp apăru și Cris .
Cris: Te-am căutat peste tot , ok hai să-ți zic când am plecat către clasă m-am ciocnit de , Andi sa uitat la mine și mi-a zâmbit și ... Hello Pământul către Jennifer , ii cineva acasă ?
Eu stăteam sprijinită de ghiuveta din  baie gândindu-mă cine mama naibii ii acel tip . Îmi ridic capul , mă uit în oglindă și o văd pe Cris uitându-se ciudat la mine , mă uit la ea ii schțez un mic zâmbet .
Eu : Da Cris scuze , eram puțin prinsă în gândurile mele .
Andi băiatul cel amuzant și de gașcă , lui Crista ii sa aprins călcâile după el , dar baiatu cum ii (,) capul în nori , nu prea a observat cheștia asta tipic băieților .
Cris : Ești , bine ?
Eu : De ce n-aș fi ?
Cris : Nu știu ... Pari distrasă .
Eu : Eh nu ii nimic . Ce ți-a zis , Andi ?
Noi am plecat , din baie și ne-am îndreptat spre hol .
Cris : Păi mi-a zis dacă ieșim , împreună la un suc cu gașca . Eu , el , tu , Lara , Andrei și Devid  , zi-mi că vi ? :o3 la ora 20:30
Eu : Să înțeleg 3 fete și 3 băieți , hm am să vin de ce nu .
Am scăpat repede de celelalte ore plictisitoare .
M-am îndreptat spre casă , și m-am gândit de ce să nu merg adică să-mi țin mintea ocupată , nu să mă tot gândesc la ciudatul ăla .

Gata și cu acest capitol sper să vă placă . Ziceți-mi păreri să știu dacă o continui , sau nu . Dacă îs greșeli , sorry

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum