Capitolul 8

458 33 0
                                    


Merg spre Mall și în fața Mall-ului o văd de fata cu parul lung și negru , Lara era îmbrăcată într-o pereche de blugi bleo , un palton negru UGG-uri crem și o eșarfă albastru spre alb .
Lara : Hei ce ii cu fața aia pe tine ?
Eu : Hm nimic .
Își pune mâinile pe umerii mei , și se uita-se la mine , foarte serioasă
Lara : Uita-te la , mine . Ce ai ?
Eu mi-am ridicat capul din pământ , și m-am uitat în ochi ei verzi , am schițat un zâmbet pe buze . Mă bucur că am o nebună ca ea , a da unde ii cealaltă nebună , Crista .
Eu : Am fost la ai mei la cimitir , după-n parc și m-am întristat văzându-i pe copilașii care își luau părinții sau frați și surorile de mânuțe , și mi-am amintit că așa făceam și eu cu ai mei dar îs mai bine . Unde ii Crista ?
Lara : Offf scumpo , îmi pare tare rău . Crista ii cu Andi :>
Eu : Nu ai de ce să-ți pară rău , nu ii trecutu tău . Ooo :> mi-au zis că îs împreună .
Lara : Da așa-i . Întrăm că încheț
Eu : Am început să râd ca nebuna de , Lara și am luat-o în brațe și am întrat în interiorul clădirii , un val de caldură ne făcu corpul să aibe tremurici cum întrasem de la frig la cald .
Am mers am făcut ogrămadă de cumpărături .
Lara : Uuuu uite ce drăguțe îs , ioi ii vreau .
Nebuna ca de obicei înnebunită deupă UGG-uri ieks le urăsec dar pe nebuna asta , nu aș putea vrodată să o urăsc , o iubesc ea și Crista îs surorile mele . ^^
Eu : Copil mic , hai să ți le ei .
Lara : Ododo , hai UGG vezi că viiiiin .
Am luat ce am mai luat și am plecat în drum spre casele noastre .
Am ajuns acasă și m-am dus la Ruxandra în cameră , m-am trântit în pat și i-am dat o pungă .
Ruxandra : Bună și ție domnișoară , ce ii cu asta ?
Eu : Da hei , e pentru tine deschidem .
A deschis punga și acolo era o pereche de cizme begre cu piele întoarsă , o bluză și un parfum Calvin Klein Euphoria .
Ruxandra : Pentru mine ? Nu trebuia , nu pot să-l iau .
Eu : Da pe pentru tine , ia taci câte ai făcut pentru mine , să fac și eu atât .
Ruxandra : Mulțumesc iubit-o , te iubesc .
Eu : Și eu
Am plecat din camera mătușii mele m-am îndreptat spre camera mea , am făcut un duș mi-am luat pijamalele și am dat drumu la TV și m-am uitat la Tom și Jerry preferați mei , oricâți ani am tot mă uit la desene , am adormit întastaneu .

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum