Capitolul 16

351 28 1
                                    



Michael povestește :
Ii ora 1:49 poate a adormit micuța mea , Jennifer am pătruns în camera ei , am văzut-o cum stătea cu spatele la geam , era acoperită până-n gât , poate ii e frig cum a lăsat geamul că să mă aștepte . M-am aștezat lângă ea și am luat-o de talie mi-am băgat nasul în parul ei moale .
Fata asta chiar vrea să mă cunoască cu adevărat , ma făcut să o iubesc de atâta timp , când am încetat să-i trimit mesaje am realizat că nu pot sta să nu vorbesc cu ea , să nu o mai urmăresc chiar vreau să stau așa seară de seară lângă ea , să facă parte din viața mea , aceasta fată are ceva special de ma făcut să mă reîndrăgostesc iar de ea , nu ii ca celelalte fete ii mai dulce mai sensibilă , nebunatică , rea când trebuie și cu cine trebuie ii cu capul pe umeri , nu ca celelalte , a văzut ce ii gresul ea nu mai ii ținută-n puf de mami și tati .
Mă uit la ea de parcă ar fi ultima oară când o văd , o mângâi ușor pe obraz o sărut pe frunte și mă retrag ușor că să nu o trezesc .

Mă trezesc somnoroasă și de odată privirea mi țintă pe fereastră mă duc o închid, iau telefonul în mână și mă trântesc înapoi în pat.
Mike : Te-ai trezit , frumoasa din pădurea adormită .
Eu : Neața și ție .
Mike : Neața , ai dormit bine aseară ?
Eu : Da am dormit buștean , tu ai fost aseară prin vizită ?
Mike : Da am fost pitico , dormeai așa de bine și aveai un somn liniștit .
Eu : Azi ne vedem da ?
Mike : Da
Nu i-am mai răspuns la sms și m-am dus la baie să-mi fac rutina zilnică , mă îmbrac și pornesc spre bucătarie , mor de foame
Ruxandra : Bună dimineața , veselă ești tu astăzi .
Eu : Neața , zău ?
Ruxandra : Da , ce sa întâmplat ?
Eu : Nimic curioaso , ce mâncăm ?
Ruxandra : Ce vrei ?
Eu : Hmm lazania cu o cană de capuccino ar fi perfect
Ruxandra : Ok , dragă . Cum ți s-au părut Robert și Emanuel ?
Eu : Robert de treabă , Emanuel băgăcios , sigur aștea îs tată fiu ?
Ruxandra : Desigur că îs , da el cam așa ii.
Eu. : Am observat .

Mesaj de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum