O ajut pe Ruxandra să strângă , din sufragerie și mă îndrept spre camera mea , îmi iau telefonul de pe birou și văd 4 mesaje , unu de la Lara , unu de la Crista și 2 de la Michael .
Lara : A venit băiatul ăla ? Cum arată ?
Eu : Da , ii drăguț dar cam enervat și băgăcios .
Crista : Deci sunteți împreună ? Hm misteriosul sexos cu fata cea nebună :>
Eu : Oh te rog , eu să fiu cu un mucos ca el , ii el bun dar ii cam băgăcios .
De odată primesc în aceaș , timp ambele mesaje de la cele două
Crista & Lara : De ce ? :o
Eu : Cred , că așa-i felu lui , mă rog mai vorbim bye fetelor
Lara & Crista : Noapte bună , bye
Mike : Ce făci pisucuțo ? Văd că-ți scoți ghieruțele de felină , când te supără careva.
Seen 10:20
Mike : Hm cam tupeist băiatul , să zică ce vrea de mine dar când vine vorba de tine ii mort , dacă te atinge a două zi nu o mai vede
Seen 11:00
Eu : Stai ce de unde știi tu despre , toate astea ? Și pe bune chiare de felină ? -.-
Mike : Hm pupușo te urmăresc și nu-s un obsedat sau vrun pedofil , mă bucur că nu te lași greu , îmi place , da tu ești o felină care nu se lasă ușor .
Eu : Ok Mikchael , chiar aș vrea să te cunosc , să te văd . De ce nu te arați ?
Mike : Vorbim mai încolo
Eu : Nuu , te rog zi-mi , sunt deja 5 luni nu crezi că am așteptat , destul ca să știu câteva înformații despre tine .
Mike : Bun dacă vrei să ne vedem , mâine în parcul din Centru , la ora 20:30 . De văzut nu cred , că îs pe placul tău .
Eu : Așa să fie , pe bune încetează , mă pun la somn , de abea aștept să te văd .
Mike : Și mie mi dor de momentele alea când , erai mai mică și vara lăsai geamul deschis iar eu veneam și te luam în brățe și te vedeam cum dormi ca un îngeraș .
Eu : Ceee ??? O.o când ? Unde să întâmplat asta ?
Mike: Tu nu trebuia să te pui la somn cumva ?
Eu : Nu până nu-mi explici , ce și cum .
Mike : Bine căpoastă mică . Aveai 14 ani , ai lăsat geamul deschis că era cald și ai adormit iar eu am venit pe fereastră și m-am pus lângă tine , te-am luat în brațe am stat cu tine câteva ore și am plecat .
Eu : O.o
Mike : Te-am lăsat suprinsă da știu , hai bagă-te la culcare .
Eu : Stai , ai putea să vi și în seara asta să stai cu mine ?
Mike : Desigur , lasă geamul deschis , dar nu mult că nu vreau să răcești , bine ?
Eu : Desigur
Mi-am luat pijamalele pe mine , am deschis geamul și m-am pus în pat așteptând ca somnul să-și facă prezența .
CITEȘTI
Mesaj de la un anonim
Roman d'amourEa o fată simplă , care nu dă importantă ceea ce se întâmplă în preașma ei , dar până la urmă se îndrăgostește de acel el , care nu credea că se vă îndrăgostii de aceea , persoană vreodată . El un băiat sofisticat , care sta pe urmele unei fete de...