Am mai stat cât am mai stat de vorbă și m-am dus sus în dormitor pentru a face un duș și după să mă îmbrac . Am ieșit din cadă ,mi-am luat halatul și am mers în fața șifonierului de acolo mi-am luat o rochie albă scurtă simplă ( poza de sus) , pantofi erau albi și ei simpli , mi-am ondulat părul la vârfuri , mi-am aplicat un machiaj cu fond de ten , rimel , tuș și un ruj . L-am auzit pe Michael strigându-mă așa că mi-am făcut apariția în sufragerie .
Michael : Wow ce bine arați !
Eu : Și tu de asemenea .
El era îmbrăcat într-un costum negru .Michael se uita la cei doi. , din dreapta lui se încruntă și apoi le zise .
Michael : Hello ii a mea , nu vă mai holbați așa
L-am cuprins pe Michael de braț și m-am urcat în mașina lui. Într-un final am ajuns la un restaurat , drăguț hm ciudat ii să răpești o fată apoi să o aduci în Londra , doar să o scoți la o întâlnire .
Am mers în restaurant și ne-am comandat ceva de băut .
Eu : Bun domnu misterios , care răpește o fată doar să o scoată la o cină .
Michael : Ce amuzantă ești , iubito
Eu : Păi așa ii . Iubito?
Michael : Poate așa ii ți-am zis baby , eu îs mai ciudat de felu meu și da ești iubita mea .
Eu : Bine ciudatele , hm când am acceptat eu oare să fiu iubita ta ?
Michael : Nu cred că nu ai vrea , să fi iubita mea .
Eu : Hm . Spune-mi despre tine , de când mă urmărești și cum de ai așa o pasiune să urmărești fetele pe care le placi , apoi să le aduci unde le aduci și să le scoți la cină de parcă nimic nu s-ar întâmpla .
Michael : Păi îs singur la părinții , ambii părinți îs în veață , mai vin din când în când la mine . Am început să te urmăresc de la 12 ani , când ai tăi trăiau apoi accidentul sa provocat , erai mai mică stăteam în acelaș cartier când mergeai la școală , aveam acelaș drum dar nu mi-ai dat atenție niciodată , eram și la aceaș școală și nici acolo nu-mi dădeai o speranța de a ne cunoaște și de atunci am început să te urmăresc și abea după ce ți-am dat sms , atunci mai observat , când nu-ți scriam , mereu erai supărată , tristă , nervoasă mă urai am vrut să vezi cum ii așa mă simțeam și eu în preașma ta , pentru tine atunci eram învizibil dar abea atunci când ai vrut să mă cunoști , am devenit vizibil , împortant în ochii tăi .
Eu : Michael , îmi pare rău pentru toate nu am vrut să te simți așa , de ce niciodată nu ai venit la mine , pentru a îmi atrage atenția ?
Michael : Nu am vrut să te deranjez sau enervezi , că ești o pereoană care se enervează repede plus că abea atunci când am prins curaj , să vin să vorbim , ți-ai făcut o mică gașcă cu prietenii pe care ii ai și acum .
Eu : Trebuia să încerci . Lukas a zis că faci alegeri bune , ai mai făcut așa cu multe fete ?
Michael : Câteva maxim 4 să le scot la cină , etc . Cu altele nu am făcut așa , dar le-am adus în diferite locuri , Paris , Dubai , Anglia , etc și de acolo le prelua alcineva
Eu : Ok și pe celelalte de ce ?
Michael : Ii o altă poveste , pe care nu o vei afla , sau poate da nu ai de unde știi .
Eu : Hm greu scoți, informații de la tine .
Michael : Cam așa ceva .
Am mai vorbit ce am mai vorbit , când dinte-o dată ...
CITEȘTI
Mesaj de la un anonim
RomanceEa o fată simplă , care nu dă importantă ceea ce se întâmplă în preașma ei , dar până la urmă se îndrăgostește de acel el , care nu credea că se vă îndrăgostii de aceea , persoană vreodată . El un băiat sofisticat , care sta pe urmele unei fete de...