Boaz
Ik druk mijn lippen op die van Maria.
Ze rukt zich los en zegt met een bange stem; ' je gebruikt me niet hè?'
Ik strijk langs haar lange bruine krullende haren.
'Tuurlijk niet,' zeg ik.
Een bom van vlinders ontploft in mijn buik en de vlinders fladderen door elkaar.
En dat heb ik telkens als ik Maria zie.
Ik sla mijn armen om haar heen.
Ik merk de bangheid van Maria op en druk een kusje op haar voorhoofd tussen haar wenkbrauwen.
'Ik gebruik je echt niet, telkens als ik je zie dan ontploft er een bom van vlinders in mijn buik,' zeg ik tegen het breekbare meisje voor me.
'Poëtisch,' giechelt Maria.
Ik druk mijn lippen op de hare en we raken verwikkeld in een ruwe maar toch zachte passievolle kus.Hijgend word ik wakker uit een diepe slaap.
Ik ben echt verliefd op het bijzonderste meisje van de hele wereld.
Haar knappe breekbare gezichtje probeer ik voor de geest te halen.Langzaam slof ik de trap af en pak een boterham van de stapel die mijn zusje voor school heeft klaargemaakt.
'Boaaazz! Dat is mijn eten!' Roept Veralie
'Veralieee! Dat is mijn eten!' Doe ik Veralie na en pak de sleutels van mijn motor van de tafel.
'Mag ik achterop?' Vraagt Veralie met haar zoetste stem.
'Vooruit, omdat ik je boterham mocht lenen,' grinnik ik.
'Hé Boaz, je weet dat iedereen kan zien dat je enorm verliefd bent op Maria,' glimlacht Veralie.
'Ja, dat weet ik,' brom ik. 'Hup. Zit je?'
'Ze is echt een hele lieve meid. Waarom probeer je het gewoon niet met d'r?'
'Dat verpest mijn gehele reputatie,' zeg ik.
'Tuurlijk niet. Iedereen kijkt enorm tegen je op en dat gaat niet zo een twee drie weg,' zegt Veralie tegen me.
'Dankje Vera,' zeg ik tegen mijn zusje en ik geef haar een knuffel.
Maria
Ik sta op het schoolplein.
Ik wacht totdat ik Boaz zie, elke keer als ik hem zie word ik verliefder en verliefder. En ik moet eens een hartig woordje met hem spreken.Ik zie hem aankomen met zijn zusje op de motor.
Hij ziet mij meteen en grijnst naar me.
Veralie zegt snel iets tegen hem en kijkt dan glimlachend naar mij.'Hi Marietje,' zegt Boaz tegen me.
'Ik moet je even spreken,' wil ik zeggen.
In plaats daarvan drukt Boaz zijn lippen op de mijne en slaat zijn armen om me heen.Ik ruk me los en zeg; 'je gebruikt me niet hè, telkens wanneer ik je zie word ik verliefder en dat is ook precies de reden waarom je uit mijn buurt moet blijven want je bent een badboy.'
'Ik gebruik je echt niet!'
'Telkens als ik jou zie dan ontploft er een bom van vlinders in mijn buik.''Oke,' mompel ik.
Hij drukt weer zijn lippen op mijne en zijn tong vraagt toestemming.
Die geef ik.Het is een passievolle en zachte maar ook weer ruwe en verlangende kus.
Hij klemt zich aan me vast en zijn handen klemmen zich vast in mijn haren.
Ik glimlach dan en trek me uit zijn omhelzing.'Ik moet nog even naar mijn kluisje,' zeg ik tegen Boaz.
'Hebben we nu iets?' Vraagt hij zacht en verlegen.
'Ja,' zeg ik en hij slaat zijn arm om me heen.
'Ik houd van je, maar ik wil nog niet met je naar bed,' zeg ik tegen Boaz als ik mijn boeken heb gepakt.
'Nee is niet erg,' zegt Boaz.
Samen lopen we naar de aula.
Het wordt doodstil in de aula als Boaz en ik binnenkomen.
'Boaz heeft een vriendin,' wordt er hier en daar gezegd.Boaz glimlacht en fluistert iets in mijn oor, daarna kust hij me liefdevol op mijn lippen.
*****************************************
JE LEEST
Kian & Maria
RomanceMaria en haar beste vriendin Eloise zitten samen op Amsterdam's High School en zijn erg populair. Boaz Wayne, een badboy, krijgt al snel een relatie met Maria. Een korte relatie. En als ze opeens een oude bekende tegenkomt draait haar veilige levent...