Maria
Ik loop zwijgend door de woonkamer van Boaz, hij heeft een feest georganiseerd.
Ik loop uit het huis naar buiten.'Heey schatje,' roept Boaz een beetje aangeschoten en drukt een kus op mijn mond.
Ik duw hem zachtjes weg en ga aan de bar zitten.
Naast me komt een jongen zitten.
'Heey, ik ben Raphael,' zegt hij, zijn adem ruikt fris en fruitig.'Ik ben Maria,' zeg ik en ik steek mijn hand uit. Raphael schudt hem.
'Wil je wat drinken?' Raphael kijkt me vragend aan.
'Nee dankje,' zeg ik met een glimlach.
'Op welke school zit je?' Raphael lijkt echt geïnteresseerd. Hij is ook nog eens knap en heeft mooie felblauwe ogen.
Wat denk je nu Maria? Je bent samen met Boaz.
Niet dus. Ik draai me om en achter me staat Boaz te tongzoenen met een of ander verwaande meid. Ik geloof dat het Bibi is.
Woedend sta ik op van de barkruk en kom tussen beide. 'Wie denk jij wel niet dat je bent?'
Boaz kijkt bang op; 's...schatje, dit is niks,' zegt hij stotterend.
'Nee niks? Je liep haar helemaal af te lebberen!' Roep ik boos.
Ik ren terug naar de bar en pak mijn colbertje en handtasje en ren naar buiten de frisse lucht in.
'Maria?' Ik hoor een lieve zachte vriendelijke stem.
Ik sta met een schok stil.
'Gaat het?'
'Nee, wat denk je. Mijn eigen vriend staat te tongen met een ander en dan gaat het? Nou nee!' Roep ik.
Raphael komt dichterbij en slaat zijn armen beschermend om me heen.
'Boaz is niet te vertrouwen, je moet hem echt dumpen. Hij verandert echt niet,' zegt Raphael terwijl hij over mijn haren heen strijkt.
'Dat blijkt,' zeg ik boos en ik loop weer verder naar mijn fiets.
'Ik breng je thuis!' Zegt Raphael en hij trekt me mee naar een auto.
Hij rijdt snel naar mijn huis, hoe weet hij mijn adres eigenlijk? Maar goed.
Als hij me heeft af gezet geeft hij me een kusje op mijn wang.'Zal ik je morgen naar school brengen? Ik zit natuurlijk op dezelfde school als jij!' Zegt Raphael.
'Ja is goed,' zeg ik tegen mijn nieuwe vriend.
'Ik ben om acht uur hier bij je huis,' glimlacht Raphael en hij strijkt over mijn haar.
Ik stap de auto uit en loop naar binnen.
××××××××××××××××××××××××××××××××××
Hoihoi beste menschen.
Dit was hoofdstuk 4, kort hoofdstukje deze keer, niet zoveel inspiratie :)
Oelalalaaa....Tussen Boaz en Maria loopt het allemaal niet zo lekker en wie is die geheimzinnige Raphael nou? Hoe weet hij het adres van Maria???
Team Boaz of Team Raphael???
Stem!!!!!
Raphael is in mijn gedachten echt een lekkerding, ik laat hem bij het volgende hoofdstuk op een foto'tje zien...
Ik gaa nog maar 'ns ff aan mn duits :(
xxx
JE LEEST
Kian & Maria
RomanceMaria en haar beste vriendin Eloise zitten samen op Amsterdam's High School en zijn erg populair. Boaz Wayne, een badboy, krijgt al snel een relatie met Maria. Een korte relatie. En als ze opeens een oude bekende tegenkomt draait haar veilige levent...