29

100 7 1
                                    

Maria
"HELLO FROM THE OTHER SIDE," gil ik samen met Eloise door mijn slaapkamer.

Lachend komt Kian binnen en slaat zijn armen om me heen.
"Wat een gebrul hier," zegt hij lachend.

Eloise moet ook lachen en slaat haar arm om me heen.
Kian laat me los en gaat op mijn bed liggen.

"Jullie zijn me een stel druktemakers," zegt hij en hij sluit zijn ogen.

Ik trek Eloise mee mijn kamer uit en samen lopen we naar beneden.
"Ik wil Kian graag verrassen," zeg ik tegen haar.

"Oehh... wat wil je dan gaan doen?" Eloise kijkt me vragend aan.

"Ik heb het idee om met hem te gaan vliegen in zo'n klein vliegtuigje. Hij wil dat heel graag nog een keer."

"Wauw, wat romantisch," zegt Eloise blij. "Hoe wil je dat gaan regelen?"

"Ik denk dat ik gewoon zo'n vliegveld bel ofzo," zeg ik.

Na een uurtje is alles helemaal rond en Kian en ik gaan morgen vliegen. Morgen is namelijk zijn vrije dag.

Als Eloise naar huis is gegaan maak ik snel een kaart waarop staat hoe en wat.
Waarschijnlijk gaat Kian in de logeerkamer slapen omdat hij vanavond uit gaat en meestal aangeschoten thuis komt. Ik heb hem verteld dat ik dan niet wil dat hij in mijn bed ligt.

Lieve Kian,

Omdat jij ook eens verrast mag worden heb ik een verrassing voor jou.
Doe deze blinddoek morgenochtend om en wacht tot ik je kom halen.

Kusjes van Maria.

Ik pak de brief en een theedoek uit het kastje en loop de trap op naar boven. In de logeerkamer leg ik hem op het bed en een roos erbij.

Dit gaat zo geweldig worden.

"Maria, ik ga naar de discotheek met Alexander. Ik zie je morgenochtend," zegt Kian en hij geeft me een kusje.

"Tot morgen," zeg ik en ik geef hem een kusje terug.

Kian wacht tot Boaz hem komt halen en stapt de auto in.

Kian en Boaz zijn inmiddels ook vrienden geworden.

Kian
Ik stap bij Boaz de auto in en zwaai naar Maria.
Ze ziet het niet en loopt alweer richting de deur.

"Hoe zit het tussen jou en Maria?" Vraagt Boaz nieuwsgierig.

"Waarom wil je dat weten?" Vraag ik verbaasd.

"Omdat Maria mijn ex is en ik wil dat het goed met haar gaat," zegt Boaz en hij tuurt de weg over.

"Tussen Maria en mij gaat het heel goed. Ik ben van plan om haar binnenkort ten huwelijk te vragen. Ik moet nog een geschikt moment zoeken. Ik ga morgen alles even uitdenken," zeg ik.

Maria
Ik loop de zoldertrap op om Kian op te halen.

Kian zit te frunikken met zijn blinddoek.

"Lukt het lieverd," zeg ik en ik druk een kusje op zijn mond.

"Nee, eigenlijk niet."

"Moet ik je even helpen?" Ik ga naast Kian staan en haal mijn hand even door zijn warrige haar.

"Als je dat wilt doen," zegt Kian.

"Gisteren lekker gefeest?" Vraag ik nieuwsgierig.

"Heerlijk, jammer dat jij nooit gaat," zegt Kian en hij trekt me bij zich op schoot.

"Ik ben benieuwd wat je voor een verrassing hebt," zegt hij en hij legt zijn kin in mijn nek.

"Ik ben niet zo'n feest type en ik wil graag vroeg naar bed," zeg ik tegen Kian en ik doe de blinddoek bij hem om.

Ik leid hem naar de auto, hij heeft zijn schoenen al aan en een jas heeft niet nodig.

Ik zet hem in de auto en ga naast hem zitten.
Kian slaat zijn arm om me heen en ik ga op zijn schouder liggen.

Ivy rijdt, mijn moeder is gisteren namelijk weg gegaan met vriendinnen.

Ivy en Eloise vonden het jammer dat ik niet meer met hen op kamers ging, maar ik wil zo enorm graag met Kian samen wonen en dat snapten ze.

Ik praat ondertussen gezellig met Ivy over dagelijkse dingen terwijl Kian er soms iets tussen bromt.

"Heb jij eigenlijk al iemand ontmoet?" Vraag ik nieuwsgierig in Ivy.

"Uhm...," ik zie dat Ivy rood wordt.

"Ja dus, vertel. Of vindt hij jou niet leuk?" Vraag ik nieuwsgierig.

"Ik ben verliefd op Alexander van Essen, maar hij heeft net een vriendin," zegt Ivy zuchtend.

"O jee," zeg ik. Alexander is Olivia's Alexander.

"Ken jij hem?" Vraagt Olivia door.

"Alexander heeft verkering met mijn beste vriendin," zeg ik voorzichtig.

"Echt waar?"

Ivy en ik blijven doorpraten over Alexander. En zet ons even later bij het vliegveld af.

"Dankje Ivy," zeg ik en ik geef haar een knuffel.

Kian en ik gaan samen met de trein terug.

Ik doe oordoppen in Kians oren zodat hij geen vliegtuigen kan hoor.

Een man begeleidt ons naar een klein vliegtuigje, een knappe man staat bij het vliegtuigje ons op te wachten.

Ik doe Kian zijn blinddoek af en zijn mond valt open van verbazing en blijdschap.





Kian & MariaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu