14

167 9 1
                                    

Als we zijn uitgezwommen en weer bij de handdoeken zitten hebben we weer iemand die het leuke spelletje truth or dare bedenkt.
Het is echt een kutspel, maar met een grote groep leuk om te doen.

'Ik stel voor dat Eloise begint en we doen categorie liefde,' zegt Jason.

'Maria, truth or dare?' Vraagt Eloise.

'Laten we beginnen met truth,' zeg ik lachend.

'Zullen we dan maar eens met een oude kinderachtige vraag beginnen?' Lacht Eloise.

'Ja, is goed,' zeg ik.

'Met wie heb je het kortste verkering gehad?' Eloise kijkt met glimmende ogen naar mij.

'Met Boaz,' zeg ik lachend.

'Die jongen die zo opgefokt aan kwam rijden met zijn scooter bij het restaurant?' Kian kijkt me vragend aan.

'Ja, Boaz en ik hadden anderhalve dag verkering. De dag nadat we verkering krijgen ging Boaz vreemd en toen waren mijn gevoelens voor hem pats boem weg,' zeg ik tegen iedereen.

'Nu mag ik, George, truth or dare?'

'Dare,' zegt George.

'Eens even kijken, Olivia zoenen is afgezaagd. Neem nu een duik in zee,' zeg ik met een fake glimlachje.

George kijkt zielig naar de zee maar staat dan toch op. Hij neemt een duik en drijfnat komt hij terug.
Snel geeft hij mij voor de lol een knuffel.

'Gatverdamme George,' gil ik.

'Kian, truth or dare?'

'Truth.'

'Watje,' zeg ik lachend en ik geef Kian speels een duw.

'Nou, jij deed ook truth,' zegt Kian.

'Hap,' zeg ik.

'Met wie heb je het lekkerste gezoend?' Vraagt George.

'Typisch een mannenvraag,' moppert Olivia.

'Willen jullie het echt weten?' Kian kijkt een beetje moeilijk.

'Ja tuurlijk,' zegt George.

'Met eh... met Maria,' zegt Kian ongemakkelijk.

Ik wordt vuurrood. Ik had dit kunnen verwachten, de eerste zoen van Kian en mij was echt perfect.

'Oelala,' zegt Olivia geheimzinnig.

'Wanneer heb jij met Kian gezoend?' Eloise kijkt me vragend aan.

'Toen was ik dertien, Kian was vijftien,' zeg ik tegen Eloise.

'Maria, truth or dare?'

'Waarom vragen jullie allemaal aan mij?' Ik kijk verbaasd de kring rond.

'Nou. Jij komt helemaal uit Nederland en dus heb jij allerlei sappige weetjes daar uit Nederland,' zegt Melvin lachend.

'Oke, oke, doe maar dare, maar Eloise komt ook uit Nederland,' zeg ik zuchtend.

'Zoen degene uit deze kring die je het liefste zou willen zoenen!' Zegt Kian grijnzend.

'Op de mond?'

'Ja duhuh,' zegt Kian.

Langzaam sta ik op en kijk de kring rond.
'Wat is dit eigenlijk voor een vraag?' Ik kijk boos naar Kian. Dan druk ik heel snel mijn lippen op Melvins lippen en trek me weer weg.

'Wooooehh,' zegt Enrico.

'Oké, Eloise, truth or dare?' Ik kijk vragend naar mijn beste vriendin.

'Truth,' zegt Eloise.

'Wie uit deze kring behalve meiden en Jason vind jij het meest aantrekkelijk?' Vraag ik aan Eloise.

Eloise bijt op haar lip.
'Kian,' zegt ze dan besluitend.

Iedereen begint te lachen.
'Hé, ik ben echt heel moe. Ik ga alvast terug naar Olivia's huis,' zeg ik moe.

'Wij gaan alvast verder oké?' Eloise kijkt me vragend aan.

'Tuurlijk,' zeg ik en ik sta op.
Ik zie dat Kian een beetje twijfelt maar dan ook opstaat.

'Ik ga met je mee,' zegt hij dan.

Olivia
Ik kijk naar Maria en Kian die samen weglopen.
Ze passen perfect bij elkaar, maar ze weten niet van elkaar dat ze elkaar leuk vinden.

En dat ze Melvin heeft gezoend is sowieso omdat Melvin heeft gezegd dat hij iets voor haar voelde.

'Een klein dingetje hè; vinden jullie niet dat Kian en Maria goed bij elkaar passen?' Eloise kijkt de kring rond.

'Mwahh...,' zegt Melvin en hij kijkt verdrietig.

'Melvin, het ligt echt niet aan jou, alleen Maria is gewoon niet verliefd op jou en waarschijnlijk wel op Kian,' zeg ik tegen Melvin.
Ik leg mijn hoofd op George zijn schouder. Hij legt een arm om me heen en drukt een kusje op mijn kruin.

'Zullen we verder met truth or dare en dan categorie roddels?' Jason kijkt de kring rond.

'Ja is goed,' iedereen knikt instemmend.

Maria
Als ik en Kian uit het zicht zijn van de anderen vraagt Kian iets heel romantisch.

'Wil je op mijn rug? Je ziet er moe uit.'

'Ik op jouw rug? Is dat wel een goed idee? Weet je niet hoe zwaar ik ben?!'

'Maria, rustig nou maar. Het komt goed hoor,' zegt Kian lachend en voor ik het weet zit ik op zijn rug.

'Jeetje, jij bent echt zo licht als een veer,' zegt Kian en hij lacht.

Opeens loopt hij ergens random naartoe en ik zie wat het is. Een bankje met uitzicht op de zee en op de mensen die daar zitten genaamd Enrico, George, Jason, Melvin, Eloise en Olivia.

Kian zet me neer op het bankje en gaat zelf zitten.
Hij legt een arm om mijn schouder.

'Mooi uitzicht,' zegt hij met een zwoele stem genietend van het uitzicht en het lichte briesje dat langs zijn hoofd ging.

'Maria. Ik moet je iets zeggen,' hoor ik Kian in de verte zeggen zonder dat ik echt besef wat hij zei val ik weg in een diepe slaap.

Kian
Als ik merk dat Maria in slaap is gevallen til ik haar op mijn rug en breng ik haar naar Olivia's huis.

Daar loop ik samen met Olivia's moeder naar de slaapkamer van Olivia en leg Maria in haar bed.
Als Olivia's moeder weg is duw ik mijn lippen zachtjes op de hare...

De foto hierboven is Kian, deze moest erbij♡

Kian & MariaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu