Kian
Als we even later helemaal geïnstalleerd zijn lig ik samen met Maria onder een warme geitenwollen deken.
Alweer naast elkaar op het strand.'Bevalt je Italië wel weer een beetje?' Vraag ik aan haar.
'Jazeker, ik zou hier wel bij jou willen blijven,' zegt Maria.
Ik druk mijn lippen op haar wang en beweeg ze zachtjes heen en weer.
'Kian! Dat kietelt,' lacht Maria en ze draait haar hoofd om.
Opeens liggen haar lippen op de mijne.
Snel draait ze haar hoofd weer weg.
'Sorry,' mompelt ze.'Waarom sorry?' Zeg ik lachend en ik ga boven Maria hangen.
Ik kijk diep in haar mooie ogen.'Ik ben echt heel erg verliefd op jou!' Zeg ik tegen Maria.
Ik druk mijn lippen op de hare, we raken vermengt in een ruwe passievolle kus, ik proef haar zachte naar kokos labello ruikende lippen.
Ze grijpt mijn haar en duwt zich dichter tegen me aan.
Ik vraag om toestemming met mijn tong en die geeft ze.De kus lijkt uren te duren maar in werkelijk waren het maar twee minuten.
'Kian,' zegt ze hijgend.
Ik ga weer naast haar liggen en sla mijn armen om haar heen.
'Allerliefste Maria Joëlle Waters, wil jij verkering met mij?'Het duurt even voordat ze antwoord geeft, maar dan hoor ik toch een zachte "ja".
Als Maria slaapt kom ik overeind en ga ik bij de kussens zitten waar iedereen aan het kaarten is.
'Zozo Kian, jij ging lekker,' zegt George lachend.
'Ik had bijna zin om een foto te maken, maar dat heb ik niet gedaan,' zegt Olivia met een glimlach.
'Als je dat had gedaan,' zeg ik boos en ik steek met een fake glimlach mijn middelvinger op.
'En jullie hebben nu dus verkering?' Eloise kijkt nieuwsgierig.
'Ja.'
'Zo hé ein-de-lijk,' zegt Melvin grijnzend.
'Zullen wij ook gaan slapen Eloise?' Olivia kijkt vragend naar Eloise.
'Ja is goed, ik begin moe te worden,' zegt Eloise en ze staat op.
Daarna gaan ze beide aan een kant van Maria liggen.Dat word voor mij dus bij de mannen slapen aan de andere kant van onze "tent".
'Nu even serieus Kian, zoent ze goed?' Enrico kijkt me vragend aan.
'Ze is echt een natuurtalent,' zeg ik lachend.
'Nou nou, ideaal,' zegt Enrico grijnzend.
'Jongens, ik meen het, het gaat me echt niet alleen om het zoenen. Ze is gewoon een hele lieve, mooie meid, van buiten en van binnen,' zeg ik serieus.
'Tuurlijk Kian, ik snap je echt, dat heb ik ook bij Olivia,' zegt George.
'Zullen wij dan ook maar gaan slapen?'
'Ja is goed,' zeg ik en ik ga op een aantal dekens liggen.
Maria
Als ik wakker word is het donker.
Ik heb gewoon met Kian verkering.
Ik sta op onder de warme dekens en loop naar de zee.Hoe zal het zijn als ik weer in Nederland ben?
Ik wil gewoon zo graag dicht bij Kian blijven, maar ik wil niet in Italië een gezin. Dat wil ik alleen in Nederland.
Opeens voel ik dat er iemand naast me gaat zitten.
'Hoi Kian,' zeg ik als ik zie dat het Kian is.'Waar dacht je aan?' Vraagt Kian en hij pakt mijn hand voorzichtig. 'Zo. Je hebt echt ijskoude handen.'
'Hoe moet het verder als ik weer in Nederland ben?'
'Ik weet het niet, Maria.'
'Kan jij niet gewoon mee naar Nederland?'
'Of jij blijft hier?'
'Nee, dat wil ik niet. Ik voel me nu helemaal thuis in Nederland. Ik wil niet hier blijven.'
'Ik ga met je mee,' beslist Kian.
'Kian?'
'Ja?'
'Ik hou van je.'
'Lieverd. Ik hou ook van jou.'
'Zullen we maar weer gaan slapen?' Vraag ik.
'Dat is een goed idee,' zegt Kian. 'Maria? Als ik meega naar Nederland kom ik later dan dat jij gaat.'
'Oké.'
Ik loop met Kian terug naar de slaapplek en kruip weer tussen Olivia en Eloise in.
Al snel val ik in een diepe slaap.Ik word wakker van allerlei geluiden om me heen.
Gelach. Gepraat. Gegil. En water.Ik kom overeind. Met een blik op de zee.
'Goeiemorgen Maria,' zegt Kian lachend en hij helpt me overeind.
Ik kleed me snel aan, ik heb toch mijn bikini onder mijn trui en joggingsbroek.
'Zullen we maar net zoals de anderen gaan zwemmen?' Kian wijst naar de zee.
Oké, ik trek mijn jurkje uit en trek een kort spijkerbroekje aan.
Mijn bikini topje zit goed.'Ik ga op je rug,' zeg ik en ik wijs naar Kians rug.
'Prima,' zegt Kian.
Ik neem een aanloop en spring op Kians rug.
Hij rent snel naar de anderen in de zee.
Hierboven zie je ongeveer hoe de tent eruit zag, 2 à 3 keer groter met natuurlijk iets meer kussens en dekens.
JE LEEST
Kian & Maria
RomanceMaria en haar beste vriendin Eloise zitten samen op Amsterdam's High School en zijn erg populair. Boaz Wayne, een badboy, krijgt al snel een relatie met Maria. Een korte relatie. En als ze opeens een oude bekende tegenkomt draait haar veilige levent...