19

117 10 0
                                    

Maria
Met tranen in mijn ogen ren ik weg.
Ik ben zo moe en dus kan ik echt niet meer zo gezellig doen.
Ik zit er aan te denken om bloed te prikken.

'Maria?' Hoor ik Kians stem.
Vanachter voel ik twee armen om me heen die me tegenhouden.

'Maria, wat is er?' Hoor ik Kian zeggen.

'Ik ben echt heel erg moe,' zeg ik tegen hem.

Hij draait me om en dan kijk ik in zijn mooie donkerbruine ogen.

'Hoe denk je dat dat komt?'

'Ik wil gaan bloedprikken,' zeg ik tegen Kian.

'Wij gaan eerst naar Jason en Enrico,' zegt Kian en hij trekt me mee.

Kian
Ik trek Maria mee, ze heeft tranen in haar ogen en ze ziet er weer eens moe uit.

'Kian?'

'Ja?'

'Dankje.'

'Waarvoor?'

'Dat je er voor me bent.'

'Dat is toch vanzelfsprekend.'

'Eloise en Olivia snappen het denk ik niet.'

'Laat hun het maar niet snappen.'

'Ik ehm... ik hou van je.'

'Ik hou ook van jou.'

We zijn alweer snel bij het huis van Enrico.

Binnen hoor ik gelach.

'Hé Maria, wat was dat nou?' Eloise kijkt Maria bezorgd aan.

'Maria en ik gaan vanmiddag even naar de dokter, Maria is de laatste tijd erg moe,' zeg ik tegen de anderen.

'Oh, sorry dat ik zo kortaf was,' zegt Maria en ze gaat iets dichterbij me staan.

'Klein vraagje,' zegt Jason.

'Wat is er?'

'Jullie doen superveel samen en jullie hebben nog geen verkering?' Jason lacht.

'Nope,' zegt Maria lachend.

'Jullie zijn echt knettergek,' zegt Enrico lachend.

'Vandaag weer een dagje strand?' Olivia kijkt de kring rond.

'Jazeker, Jason en Enrico, gaan jullie weer mee?'

'Ik voel me wel prima, wat mij betreft gaan we met zijn allen,' zegt Enrico. Jason knikt instemmend.

'Mooi,' zeg ik en ik trek Maria mee naar de gang. 'Komen jullie ook?'

'Heel even wachten,' hoor ik Olivia zeggen.

'Wij gaan alvast,' roep ik terug.

Olivia
'Ik meen het, jullie moeten echt zien wat die twee doen,' zeg ik lachend.

'Ik zal opletten,' zegt Jason lachend en hij staat op.

'Zullen we dan ook maar gaan?'

'Jazeker,' zegt Eloise en ze drukt een kusje op Jasons mond.

Met zijn zessen lopen we naar het strand waar Maria en Kian al zitten.

Eloise kan haar lachen echt niet inhouden. 'Hoe vaak zitten die twee samen op het strand?'

'Haaii,' zegt Maria als we aankomen.

'Hallo,' zeg ik tegen Maria, Maria staat op en trekt me mee.
'Kian vertelde me dat jij ooit verkering heb gehad met Melvin,'

'Ja, Melvin dacht dat als hij verkering met mij zou krijgen dat hij jou niet meer leuk zou vinden. Ik was een tijdje later niet eens meer verliefd op Melvin,' zeg ik tegen Maria, we blijven nog even samen zitten en genieten van de zee

Als we terugkomen zijn Eloise en Jason verdwenen en zitten Melvin, Enrico, Kian en George uit verveling een zandkasteel te bouwen.

Kian
Ik kijk naar Maria, ze ligt op een handdoek onder een parasol en ziet er schattig uit.
Ze is ook echt een schatje, haar haren heeft ze los langs haar gezicht hangen.
Ze heeft ook een heel mooi lichaam. Niet te dun, gelukkig maar. Ik snap echt niet waarom sommige vrouwen zich uithongeren.

'Kian, je staart,' zegt Olivia lachend en ze geeft me een duw.

'Sorry hoor,' zeg ik lachend en ik ga verder met het zandkasteel bouwen.

Aan het eind van de middag gaan we het spel; de jongens tegen de meiden spelen. Alleen wij hebben vijf jongens en drie meiden.
Maar dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Ik ben 's middags nog met Maria naar de dokter gegaan en daar hebben ze bloed geprikt.

Nadat we de jongens tegen de meiden hebben gespeeld blijven we nog een tijdje op het strand.

'Ik heb een idee!' Roept Olivia opeens.

'Vertel,' zegt George en hij drukt Olivia tegen zich aan.

'Wij gaan gewoon een tentenkamp op het strand opzetten!' Roept Olivia.

'Wow, dat is echt een leuk idee,' roept Maria en ze staat op.

Als we nou eerst allemaal tenten halen en dekens enzo en dan blijven een of twee mensen hier om op de spullen te passen.

'Oke, wie blijft er hier?' Olivia kijkt de kring rond.

'Ik en Eloise,' zegt Maria beslissend en ze ploft neer naast Eloise.

'Sterk plan,' zegt Eloise.

Ik sta op en ik loop weg samen met de anderen.

'Heb je al plannen om Maria te vragen?' George klapt me op mijn schouder.

'Hmm... ik weet het niet, ik begin Maria echt met de minuut steeds leuker te vinden,' zeg ik tegen George.

'Onderneem dan wat!' Zegt George en hij loopt achter Enrico en Jason aan naar Enrico's huis.

'Kian? Kom je even hier?' Olivia roept me door het raam van de slaapkamer.

'Ja ik kom eraan,' zeg ik tegen Olivia.

Kian & MariaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu