Eloise
'Daar zijn ze!' Roept Maria en ze begint hard te lopen naar vijf mensen die daar in de verte staan.Haar gele koffer heeft ze per ongeluk laten staan dus die neem ik wel mee.
'OLIEVVV,' roept Maria en ze geeft een meisje met roodblond haar een hele dikke knuffel. (Foto hierboven is Olivia)
Daarnaast staan vier jongens, een jongen heeft een arm om Olivia heen.
Als Maria en Olivia uitgebreid hebben geknuffeld, knuffelt Maria de jongen naast Olivia.
'George jij bent echt keilang geworden, toen ik weg ging was je echt een kop kleiner dan ik,' zegt Maria.
'Nou dat valt ook wel weer mee,' zegt de jongen, blijkbaar George.
Daarna knuffelt Maria een echt uitziende Italiaanse jongen, 'hoe gaat het nu met je ouders?'
'Het gaat goed, ze zijn wel uit elkaar en ik woon nu bij mijn moeder, mijn vader is in Amerika gaan wonen,' zegt de jongen en een traan rolt over zijn wang.
'Je kunt altijd met me praten hè, als je er behoefte aan hebt,' zegt Maria en ze geeft de jongen nog een knuffel.
'En dan hebben we Enrico, die mij altijd hielp,' zegt Maria en ze geeft een kleine jongen een knuffel. 'Ik heb onze gesprekken echt gemist,' hoor ik haar zeggen tegen Enrico.
Kian staat er een beetje verlegen bij en ziet er verlegen uit als Maria hem een knuffel geeft.
Maria drukt een kusje op zijn wang als ze hem een knuffel geeft en dan stelt ze ons voor.'Dit is mijn aller aller allerbeste vriendin Eloise, ze heeft me heel erg geholpen in mijn depressieve periode,' zegt Maria en ze slaat een arm om me heen.
'En hij zou toch niet komen?' De jongen die moest huilen wijst naar Jason.
'Nee dat klopt, hij kwam er nog snel bij. Jason was mijn stiefbroer, maar sinds zijn vader en mijn moeder uit elkaar zijn zijn we geen "broer en zus" meer,' zegt Maria.
'Zijn je ouders ook gescheiden,' de jongen die huilde kijkt geschokt.
'Ja, helaas wel, Melvin,' zegt Maria en ze kijkt naar haar voeten.
De jongen heet dus Melvin.
Als Maria ook iedereen aan Jason en mij heeft voorgesteld lopen we naar een busje.George gaat achter het stuur zitten en zet het busje aan.
Enrico en Jason gaan op de bijrijdersstoel zitten en ik, Maria, Olivia, Kian en Melvin gaan achterin zitten.
Ik zit naast Olivia en Kian.Maria
Ik zit naast Melvin en het is best wel ongemakkelijk.'Ik ehm... hoorde dat je me leuk vond,' zeg ik tegen Melvin.
Melvin kijkt naar zijn voeten; 'dat klopt, ik vind je nog steeds leuk,' zegt hij dan maar.
Melvin pakt mijn hand vast.
'Ik hoop eigenlijk dat jij mij ook leuk vindt,' zegt hij en hij kijkt me in mijn ogen aan.'Ik vind je echt een superleuk iemand, maar ik ben verliefd op iemand anders,' zeg ik voorzichtig tegen Melvin en ik maak mijn hand los.
'O,' zegt Melvin en hij gaat een stukje verder weg zitten.
'Vind je het goed als ik even bij Olivia en Eloise ga zitten?' Ik kijk Melvin aan.
'Nee, ik wil nog iets doen,' zegt Melvin vastbesloten.
Ik blijf afwachtend zitten, dan opeens voel ik twee zachte lippen op de mijne.
Als Melvin me loslaat kijkt hij me nog even diep in de ogen aan.
'Dit wilde ik graag nog doen, ik wacht op je, Maria,' zegt Melvin en zijn bruine ogen staan groot.
Ik maak de gordel los en ik stap een bank naar achter.
'Kian wegwezen, ik ga even bij Olivia en Eloise zitten,' zeg ik met een nep-boze stem en priem met mijn vinger in zijn buik.
'Ga maar op schoot zitten,' zegt Kian lachend en hij klopt op zijn schoot.
'Kian, dat is echt zielig voor Melvin,' zeg ik en ik duw Kian even weg van de stoel.
Kian staat op en ploft neer naast Melvin, hij en Melvin zijn echt goede vrienden, dat merk je wel aan hun manier van praten met elkaar.
Ik ga zitten naast Eloise en Olivia.
'Marie, Kian vindt je echt leuk, dat merk je duidelijk aan hem,' zegt Olivia lachend.'Echt? Ik vond eigenlijk van niet. Wie vindt mij nou leuk?' Ik kijk Olivia ongelovig aan.
'Maria, dé badboy van de school loopt al een half jaar als een kwijlende puppy achter je aan en dan zeg je; wie vindt mij nou leuk?' Eloise kijkt me aan.
'Oke oke, jullie hebben gelijk. Maar wat moet ik dan doen als hij me leuk vindt?' Ik kijk naar Olivia.
'Kijk eerst of jij hem leuk vindt en dan gewoon lekker met hem kloten deze zes weken, misschien komt de zoen dan vanzelf,' zegt Olivia en ze glimlacht.
'Dat is wel een plan,' zeg ik en ik kijk naar buiten.
_________________________________________
Dit was Hoofdstuk 12 alweer.
En dat is fijn om blij te zijn.
Nee grapje ik zit heerlijk in de schrijfflow dus hebben jullie vanavond lekker 2 à 3 hoofdstukken om te lezen.En mijn vriendin wil gewoon heel graag dat ik veel schrijf omdat ze het een leuk verhaal vindt :)
De vote-knop zit hier vlakbij.
Dus als je daar even op drukt dan ben ik blij.Dat rijmt
xx Marit
JE LEEST
Kian & Maria
RomanceMaria en haar beste vriendin Eloise zitten samen op Amsterdam's High School en zijn erg populair. Boaz Wayne, een badboy, krijgt al snel een relatie met Maria. Een korte relatie. En als ze opeens een oude bekende tegenkomt draait haar veilige levent...