'BOAZ, RAPHAEL!' Roep ik verschrikt en ik ren naar de twee jongens toe.
Waarom vechten jullie? Boos ga ik tussen de twee jongens in staan.
'Uhm...' zegt Boaz. Hij heeft een bloedneus. Raphael staat er met een boos gezicht bij. Hij heeft een schrammetje op zijn voorhoofd.Als ik hem boos aankijk en daarna Boaz rent Raphael weg en pakt bij de ingang van de speeltuin zijn tas.
Ik pak mijn tas en kijk of er watten inzitten. Er zit ook een flesje water in.
Ik pak mijn flesje water en de watten.Ik maak een watje nat en dep het op Boaz' neus.
'Maria, ik heb nooit met Bibi willen zoenen,' zegt Boaz en er loopt een traan over zijn gezicht.
Ik kijk vol medelijden naar de kleine hulpeloze jongen waar ik vorig jaar heel veel respect voor had.Boaz houdt het watje vast en speelt een beetje met mijn haar.
Ik draai me om en opeens zijn zijn lippen op de mijne gedrukt.Ik wil er niet in mee gaan omdat ik geen gevoelens meer voor hem heb, maar op de een of andere manier lukt dat niet.
Zijn lippen blijven kleven aan de mijne.
Opeens heb ik echt door wat ik doe en ik duw hem weg doordat ik mijne beide handen op zijn borstkas leg en hem wegduw.
'Boaz, ik eh... ik heb geen gevoelens meer voor je,' zeg ik tegen Boaz en ik kijk naar mijn voeten.
'Echt niet?' Boaz kijkt verdrietig. Ik ga op de schommel zitten en sluit even mijn ogen. 'Mijn hart is gebroken toen je met Bibi ging en die kun je niet meer lijmen. De vlinders zijn weg,' zeg ik met gesloten ogen.
Als ik ze opendoe omdat ik geen reactie hoor zie ik dat Boaz verdwenen is en Eloise lachend voor me staat.
'Wat zei je nou?'
'Boaz en ik hebben net gezoend. Hij en Raphael waren aan het vechten en ik hielp Boaz met zijn bloedneus. Daarna zoenden we.'
'Wat? Je hebt toch helemaal geen gevoelens meer voor Boaz?'
'Nee! Ik hem heb weggeduwd, maar dat was pas na twee minuten,' vertel ik.
'En wat zei je net dan? Ik zag Boaz net wegfietsen.'
'Ik ehm... ik heb, ik wilde zeggen dat ik geen gevoelens meer had.'
Eloise en ik blijven gezellig kletsen over mijn idee. Eloise vindt het ook een superleuk idee.
Een halfjaar later...
Ik leef samen met Eloise naar de examens toe, binnenkort vertrekken we samen naar Italië.
Met Boaz hebben we ook nog een heleboel geleefd. Hij was zijn badboy imago compleet kwijt na de voorjaarsvakantie. Doordat hij als een kwijlend hondje mij achterna liep. Zijn vrienden Alex en Kayne zijn ook helemaal klaar met het badboy zijn en nu zijn ze met zijn drieën "de softies"
Ik ben met Eloise bij hun vriendengroep aangesloten en nu ondernemen we met zijn vijven allerlei leuke dingen. Boaz vindt me nog wel helemaal geweldig, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Sinds het voorgeval met het vreemdgaan van Boaz zijn de gevoelens voor hem verdwenen, ik voelde me niet zo fijn omdat ik verkering had met iemand die met enorm veel meisjes het bed had gedeeld.
Nu is Boaz echt een softie geworden, dat had ik al gezegd. Hij heeft in dit half jaar met nog maar één iemand het bed gedeeld terwijl hij anders elke week er twee had. En soms twee tegelijk.
Binnenkort zie ik Melvin weer. En Olivia en al mijn andere vrienden.
Olivia was een meisje op onze school. Ze was naast Lisanne een goede vriendin van mij, maar toch was ik closer met Lisanne.
Ik stuur mijn beste vriendin een sms'je.
Ik heb zoveeeel zin in Italië, ik hoop jij ook xx M
Jij bent echt niet de enige die daar enorm veel zin in heeft! x Eetje
Ik smijt mijn mobiel weer op mijn bed en werp een blik in de spiegel, mijn haar zit verschrikkelijk. Het pluist en overal zitten gekke krulletjes. Zo kan ik echt niet naar Italië. Ik vind mijn haar de laatste sowieso al heel irritant. Ik ga mijn haar denk kort knippen en dan een stijlborstel kopen.
Ik kijk op het briefje naast de spiegel, het is het telefoonnummer van Linde, mijn kapper.
Ik bel haar snel even op en ze heeft vanmiddag nog een plekje dus ik maak me klaar om te gaan.
Mijn haar wordt echt een stukje korter.
Als ik terugkom bij de kapper is mijn lange haar tot mijn kont gedoneerd. Ik heb nu mijn haar tot vijf centimeter onder mijn schouders en ik heb een stijlborstel.
Linde had er nog eentje liggen die ze niet gebruikte.Ik borstel mijn haar rustig met de stijlborstel en doe er wat argan olie in.
Morgen zal Eloise wel zeggen wat ze ervan vindt.
Nadat ik mijn haar goed in model heb gebracht breng ik een beetje mascara aan op mijn wimpers en ik kijk nog even in mijn leerboeken. Ik moet toch slagen.
*****************************************
Ik ben druk bezig met schrijven!!! En het is leuk, ik schrijf nu weer wat meer.
We hebben nu natuurlijk kerstvakantie.
Wat een fijn vooruitzicht!!!Ik hoop dat dit hoofdstuk wat is omdat ik even iets er tussen moet proppen voor Italië.
Het volgende hoofdstuk worden waarschijnlijk de examens enzo.
Zelf zit ik in 3 havo dus de examens zijn nog ver weg
Veel leesplezier verder nog!!
xMarit
p.s. 900 woorden!
JE LEEST
Kian & Maria
RomanceMaria en haar beste vriendin Eloise zitten samen op Amsterdam's High School en zijn erg populair. Boaz Wayne, een badboy, krijgt al snel een relatie met Maria. Een korte relatie. En als ze opeens een oude bekende tegenkomt draait haar veilige levent...