In Nederland...
Ik kijk door het raamkozijn naar buiten.
De vakantie in Italië was zo gaaf!
En Kian komt pas over tweeënhalve week.Ik kijk even op mijn mobiel en ik zie dat ik vier gemiste oproepen heb. Twee van Olivia en twee van Kian.
Ik heb geen zin om terug te bellen dus ik ga maar even pianospelen.
Binnenkort ga ik alweer studeren!Opeens gaat mijn telefoon af; nu is het Eloise, ben ik dan zo belangrijk?
"Met Maria."
"Mariaa, Kian en Olivia zijn heel bezorgd om je."
"Waarom?"
"Omdat je niet opneemt."
"Waarom zou er iets met mij aan de hand zijn?"
"Omdat je niet opneemt, ze willen je iets vertellen."
"Ik ben benieuwd."
"Bel Olivia maar, ze wacht echt al ellenlang op je telefoontje."
"Zal ik doen."
"Ik kom zo naar je toe."
"Oké tot zooo."
"Joejoee."
Ik hang op, wat zouden Kian en Olivia voor een verrassing hebben?
Ik bel snel Olivia op.
"Maria Waters, waarom neem jij niet op?" Zegt Olivia nep boos."Ik sliep," zeg ik.
"Oh ja, maar toch, ik vind het nog steeds niet leuk!" Zegt Olivia.
"Goed, waarom moest ik bellen van Eloise," zeg ik en ik loop ondertussen naar de keuken om een glas ice tea te pakken.
"Kian en ik zijn in Nederland," zegt Olivia blij.
"Wat? Jullie zouden toch pas over twee weken komen, of nee, Kian zou komen," zeg ik verbaasd.
"Is ook zo," zegt Olivia zonder aanstalten te maken om verder uit te leggen waarom ze al hier zijn.
"Vertel," zeg ik nieuwsgierig.
"Kian wilde je graag zien en kon niet wachten, hij had niets meer te doen in Italië. Hij was altijd stil omdat hij aan jou dacht en je miste," zegt Olivia.
"Schattig, maar waarom ging jij dan mee?" Ik frons mijn voorhoofd.
"George en dat andere meisje zijn weer uit elkaar, hij probeert nu mij weer te versieren en daar heb ik geen zin in. Slijmbal. Ik ontloop hem nu en daarom ben ik met Kian mee gekomen naar Nederland," vertelt Olivia.
"Waar zijn jullie nu dan?" Vraag ik nieuwsgierig.
"Dat zou je wel willen weten hea," zegt Olivia plagerig.
"Nouuu, maar ik moet hangen," zeg ik als mijn moeder roept voor het eten.
"Joejoee, tot ooit," zegt Olivia nog voordat ze ophangt.
Snel eet ik de pizza die mijn moeder heeft gemaakt. Ze is zelf ook echt pizza fan. En ze kan ze superlekker maken!
Na het eten plof ik neer op de bank, Olivia en Kian zijn dus ergens hier in Nederland en ze willen niet zeggen waar ze zijn.
Ik pak mijn mobiel en doe de oortjes in mijn oren. Ik zet mijn muziek op. Al snel val ik in slaap.
Als ik wakker word heb ik een sms'je van Kian.
Aan: Maria
Van: Kian
Nou, heerlijk hier in Nederland. Ik zie je denk wel een keertje.
x KianSnel stuur ik een berichtje terug.
Wat zijn Olivia en Kian gemeen.Aan: Kian
Van: Maria
Waarom vertellen jullie niet gewoon waar jullie zijn? Dat bespaart me een hoop stress.
Liefs, MariaAl snel krijg ik een sms'je terug.
Aan: Maria
Van: Kian
Sorry liefje, dat gaat hem echt niet worden. Ik vind het ook heel sneu voor je. Not.
Ik zie je deze week nog. Dan mag je weer mijn heerlijke smaak proeven.
Dikke Smakkerds van je allerbeste vriend Kian.Aan: Kian
Van: Maria
Nouhouuu, jij en Olivia. Ik kan jullie wel vermoorden! En jij bent echt een vette slijmbal. SLIJMBAL! ALSOF JOUW SMAAK KEILEKKER IS.
De BOZE kusjes van Maria.Aan: Maria
Van: Kian
Ik weet gewoon dat mijn smaak lekker is. Dat hoef je echt niet te bevestigen, alhoewel, dat is wel fijn.
Hee Maria, het is al negen uur. En je bent ziek. Tijd voor jou om naar bed te gaan.Aan: Kian
Van: Maria
Ik vind je nog steeds een slijmbal. Maar ik ga wel naar bed. Ben moe. Hoe raadt je het toch. Ik hou van jou en weltrusten♡ Kusjes van MariaAan: Maria
Van: Kian
Ik hou ook van jou lieverd. Welterusten.
Kian, je allerbeste vriend♡Vermoeid sta ik op van de bank en loop naar boven.
Onderweg houd ik een pauze bij de spiegel en kijk of mijn haar goed zit.
Het is nog best wel wennen, zo'n kort kapsel.Daarna strompel ik de trap op naar mijn slaapkamer.
En daar tref ik iets aan wat ik nooit had verwacht...
JE LEEST
Kian & Maria
RomanceMaria en haar beste vriendin Eloise zitten samen op Amsterdam's High School en zijn erg populair. Boaz Wayne, een badboy, krijgt al snel een relatie met Maria. Een korte relatie. En als ze opeens een oude bekende tegenkomt draait haar veilige levent...