Obudziłam się rano z bananem na twarzy . Szybko wyskoczyłam z łóżka . Wyciągnęłam telefon i wybrałam numer do Toma .
-halo- odpowiedział
- Wstawajj jedziemy do kina !!!! - krzyczałam i nie mogłam się doczekać .
- no tak to dzisiaj . - powiedział zaspany
- ty sobie ze mnie chyba kurwa żartujesz !- nakrzyczałam na niego
- no co - bronił się
- ubieraj się i po mnie przyjedź idioto - zaśmiałam się
- no okejj - powiedział i rozłączył się . Sama pobiegłam do szafy i chwyciłam koszule w kratkę i czarne jeansy . Szybko nałożyłam zestaw na siebie . Pobiegłam do łazienki i zrobiłam lekki makijaż . Włosy spięłam w koka . Zbiegłam do kuchni i spakowałam sobie wodę . Założyłam kurtkę i botki . Zamknęłam drzwi od domu i usiadłam na krawężniku . Z oddali zauważyłam auto mojego przyjaciela . Wstałam i zaczęłam machać. Chłopak zatrzymał się i wskoczyłam mu do auta .
-hej !! - krzyknęłam i zapięłam pasy
- odwaliło ci - pokręcił głową
- nie cieszysz się na kino ?!?
- cieszę , ale nie aż tak - spojrzał na mnie . Prychnęłam i zajęłam się sobą .
- ej , a kto z nami jedzie ?? Rok temu jeździła z nami pani Alice - powiedział po ciszy Tomm
-nie mam pojęcia - przyznałam
- to może pani Greccie ? Ona też lubi te całe romansidła... - powiedział
- możliwe . Ale ja chce już obejrzeć ten film !!! - jęczałam mu w aucie .
- a na jaki w końcu idziemy ? -spytał blondyn
- You and I idiotooooo - westchnęłam i walnęłam głową w szybę .
- no dobra dobra - skomentował i resztę drogi przejechaliśmy w ciszy .
********************************************************************************************
Zajechaliśmy pod szkołę i szybko wyszłam z auta . Ruszyłam na szkolne boisko , bo tam miała być zbiórka . Oczywiście pan Willson nie mógł szybciej ruszać tej swojej tłustej dupy..
- szybciej - poganiałam go
- już - warczał
w końcu staliśmy już na boisku . Wszyscy z naszej klasy już byli . Tylko nauczycieli brak..
zaczęłam się rozglądać . Nagle zauważyłam panią Blacks . Kazała nam pozajmować miejsca w autokarze . Z tego co słyszałam dziewczyny chciały siedzieć z przodu przy opiekunach gdyby Harry miał jechać za panią Alice . Cicho prychnęłam i ruszyliśmy z Tomem na sam tył autokaru . Nikt nigdy tu nie siedział bo to była nasza "miejscówka". Usiadłam przy oknie i zobaczyłam nauczycieli idących do autobusu . Pani Smith pani Kendall i Harrego . No tak on też musiał jechać.. Nawet nie zauważyłam kiedy nasze wzroki się skrzyżowały . Uśmiechnął się , a ja mu pomachałam . Chłopak wsiadł do autokaru i usiadł z nauczycielami . Ruszyliśmy . Nagle dostałam od niego wiadomość .
OD;harry
hejka niech Tom zacznie wariować potem powiem czemu xx .
Spojrzałam na przyjaciela i pokazałam mu ekran mojego telefonu . Blondyn momentalnie zaczął krzyczeć na cały autobus .
- weee lovveeee tenesiiii - krzyczał , a ja łapałam się za głowę . Skoczył na równe nogi i zaczął tańczyć .
- Willson w tej chwili się uspokój albo załatwimy ci eskortę !! - krzyknęła pani Kendall . Tom nie uspokoił się tylko dalej szalał . Nauczycielka wstała aby do nas podejść , ale wyprzedził ją Styles , który powiedział jej coś do ucha i ruszył w naszą stronę . Teatralnym głosem powiedział .
- za karę do końca wycieczki będę z wami siedział .
- pacyfikarz się znalazł - bąknęłam i posunęłam się się bliżej okna , aby zrobic miejsce Stylesowi . ....
Potrzymam was w niepewności bo naprawdę muszę iść uczyć się na włoski .
CZYTASZ
My English teacher H.S / My Neighbor H.S
Fiksi PenggemarCo sie stanie gdy spotkają się ze sobą dwa różne charaktery?! Co sie stanie gdy w twojej szkole zacznie uczyć seksowny młody nauczyciel? Pewnie jest jedno..Rose Jeff i Harry Styles są nieugięci i wiedzą ze warto stawiać na swoim. .. jak zakończy sie...