Capitolul 3

426 29 1
                                    

-Tot în brațele mele ajungi.

-RIC-

Privesc îngerașul din brațele mele și nu știu ce sa fac.

Pana acum trei luni singurul motiv pentru care mă apropiam de ea era sa îmi bat joc, sa îi pun piedica, sa îi arunc ochelarii. Dar acum era diferit.

O vroiam aproape, cât mai aproape posibil.

În urma cu trei luni era un nimic pentru mine, doar punctul de distracție,  dar acum totul s-a schimbat. De la înfățișare pana la suflet.

-Poți sa nu te mai holbezi ca un drogat și sa îmi dai drumul? Vocea ei mă trezește din gândurile ciudate ce îmi strabateau mintea.

O mai privesc o data, apoi oftez și o pun pe picioarele ei.

Oare ma poate ierta dupa tot ce am facut? De abia acum realizez cat de idiot am fost... Faceam asta doar pentru distractie? De ce am facut aceste lucruri?! Sigur nu ma va ierta, dar incercarea moarte n-are... Doar eu eram cel care ii luam apararea cand altii ii faceau glume neadecvate.. Ii luai apararea ca sa i le faci tu?! Constiinta tampita. Poate ca da, dar mai bine eu decat altii.

-Deci? Ma trezesc intreband. 

-Deci ce?! Zice ea ridicand din umeri si strambandu-se la mine. 

Inger-ingerasul meu, cu ce i-am gresit lui Dumnezeu de mi-a dat un trai asa greu?!

Imi spun in gand si privesc cerul ce era pe punctul sa se intunece. 

-Iarta-ma, trebuie sa plec. Zic si nu mai astept niciun raspuns plecand spre masina parcata la marginea plajii.   (Autor: Imi cer scuze daca e scris gresit "plajii", dar nu stiu exact cum e corect, am cautat pe google si nu mi-a dat, nu ma judecati :D ) 

Ajuns la masina, o aduc la viata si demarez in tromba pe nisip cat pe ce sa raman impotmolit. Eu si abilitatile mele de om prost. 

Opresc in fata primului club si ma las purtat de mintea ce imi cerea libertate. Nu imi pasa ca sunt profesor acum, oricum am facut-o doar pentru a o revedea.

Din nou ea. De ce mereu trebuie sa imi ocupe mintea?! Lara, Lara. Era singurul nume ce imi trecea prin creieras. Fata ce pana acum ceva timp avea parul matasos si castaniu ca nucile. Ochii rosii mai mereu din cauza lacrimilor cauzate de nimeni altul decat eu. 

Dar acum...acum nu mai era ea. Era alta. Un inger negru. A lasat ca persoana nepasatoare si rece sa iasa din ea. 

-Cu ce sa te servesc? Barmanul din clubul fratelui meu mai mare ma intampina si ma face sa revin la normal. 

-Ca de obicei, Jonas. Raspund impasibil si imi sprijin capul in palma stanga. 

-Iar suferim din dragoste? Vocea pitigaiata a asa zisei iubite a lui Marc isi face aparitia ca prin minune langa mine sorbind dintr-un pahar plin de Bloody Marry. 

-Sa spunem si asa.Zic lipsit de viata. 

-Nu iti inteleg starea. E din vina ei?!

-Nici eu nu stiu ce m-a apucat. Cred ca da, adica am vazut-o si...

Nu mi-am terminat propozitia ca ochii mi s-au fixat pe intrare unde nimeni alta decat Larabelle isi face intrarea laturi de o roscata si o bruntea. Wai, dar ce echipa. 

Din pacate in spatele celor trei au aparut doi barbati bine facuti ce le-au prins pe necunoscute in barte. Ma asteptam sa apara si al treilea, dar nu. Atunci un zambet de satisfactie mi s-a asternut pe fata si am inceput sa imi beau taria. 

-LARA-

Dupa ce am fost lasata cu ochii in luna, caci soarele apusese, am plecat la verisoara mea, Marrya impreuna cu tata si Julia. 

"Deci?" singurul lucru ce imi rasuna in cap de cateva ore. La ce cucuveaua ma-sii se referea?! 

Doamne, nu il mai pot suporta. A avut tupeu sa vina la mine, sa ma faca sa ma impiedic apoi sa ma pipaie cu pretexul "sa nu facu cunostinta cu marea", e pai preferam sa fac. 

-Lara! Sare Marrya in bratele mele cand intram pe usa. 

-Buna si tie roscato! Raspund chicotind. 

Ma intelegeam bine cu fata, dar nu eram atat de apropiate incat sa ii spun toate peripetiile mele. 

Pana acum trei luni vorbeam doar la zilele noastre de nastere, iar atunci imi raspundea cu scarba. O inteleg perfect. Si eu poate ca as fi reactionat exact la fel daca eram in locul lor si dadeau de un experiment esuat ca mine. 

-Ce facem in seara asta? O intreb serioasa cand ajungem in camera ei. 

-Pai ma gandeam sa ne uitam la ceva interesant, apoi putem manca...

-Marrya-Annabelle Kurth! Opreste-te din a mai rostii prostii si spune dracului unde mergem in seara asta! 

Ma rastesc la ea si ii spun tot numele semn ca nu mai aveam nervi pentru prostiile ce ii ieseau pe gura.

-Ok, ok.. Ma gandeam la un club, ceva. Zice si zambeste cu subinteles, ceea ce mie inca nu imi e clar. 

-Asa sa fie. Raspund si ii deschid imensul sifonier in cautarea de tinute. 

-Vine si Sandra. Spune ea ridicandu-se si scotand doua rochii. 

Pe cea neagra mi-o intinde mie, iar cea rosie o pastreaza pentru ea. 

Minunatul tricou mulat si cu spatele gol, ce mi l-a inmanat verisoara mea imi scotea pieptul prea mult in evidenta. Dar deja nu ma mai deranja asta. Ajunsesem la o varsta. Cred ca trebuie sa atrag si eu pe cineva, nu?!

O las sa isi faca de cap cu parul meu si machiajul, apoi imi da si o pereche de platforme negre. Ultimul accesoriu care il adaug tinutei este un lantisor de argint. 

Telefonul, banii si cheile de la masina le bag in plicul negru, care ii apartinea de asemenea roscatei. Aveam impresia ca merg la o inmormantare imbracata in negru, dar ce sa facem, asta e viata de om nebun. 

Asteptam de mai bine de zece minute dupa bruneta ce nu mai aparea. Imi simteam pana si mațele inghetate. 

-Sunt aici! Sare ea la gatul nostru de undeva de dupa coltul clubului. 

Mai fusesem pe aici de cateva ori cu ele si alte persoane. Aflasem ca ii apartine lui unu, Mark, sau ceva de genul asta. Nu ca mi-ar pasa. 

Intram in club urmate de prietenul Sandrei si al Marryei. Da, din nou singura, ba nu, ca de fiecare data, astea erau cuvintele. Nu stiu cum dar ei formau cupluri la fix. Sandra si-a gasit un brunet pe masura, iar verisoara mea un roscat dintre cei mai roscati. Doar mie imi lipsea blondul pe calul alb...

Mirosul de alcool si tutun imi inunda plamanii ce mai au putin si explodeaza, dar incet, incet ma acomodez si eu cu mirosul nu prea placut.  

Sute de persoana danseaza lasciv prin toate partile, iar in colturile cele mai intunecate mai vedeai cate un "cuplu" ce isi satisfacea nevoile. 

Scanez locul cu privirea in cautarea unui blond cu care sa imi fac de cap in seara asta, dar singurul pe care il zaresc sta la bar cu un pahar plin de un lichid transparent.

---------------------------------------------------------------

Hei, hei. Sper sa va placa, astept pareri :D 



Trecut VS PrezentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum