RIC
-Un bilet spre Londra, va rog.
Ma adresez domnisoarei din spatele biroului. Frumos corp, nu cred ca are mai mult 22 de ani. Frumoasa tipa. Imi spun in gand si simt cum mi se ridica parul pe maini atunci cand imaginea Larei imi apare in minte ca si cum m-ar fi lovit un tir.
Cum pot sa ma gandesc la alta femeie cand ea e prezenta in mintea mea 25/24?!
Dar daca mi-as fi zis toate astea, daca le-as fi discutat cu prpria constiinta atunci cand eram in fata ei cu siguranta as fi ranit-o. Ea nu e frumoasa, ea nu e draguta, ea nu are un corp frumos, ea e perfectiunea, frumusetea, dragalasenia si toate astea intruchipate.
-Unde in Londra mai exact?
Aud usor vocea foarte subtire a persoanei din fata mea, dar nu realizez ca vorbeste cu mine, nu pot sa imi mut gandul de la momentul cand am sarutat-o, cand am sarutat-o pe plajea, sub nisipul fin, can am sarutat-o in club, in multimea de oameni, cand am sarutat-o pe salteaua care aproape luase foc sub noi, dar momentul cel mai frumos a fost atunci cand am vazut-o prima oara dupa trei luni de cand terminasem facultatea. Atunci cand am privit-o in ochi si am realizat ca e chiar ea si nu e vreo sora indepartata de care eu nu stiam.
-Acolo unde e si ea.
Raspund in sfarsit. Chicotul usor ce se aude din partea ei ma face sa revin cu picioarele pe pamant si realizez ceea ce tocmai am spus. Din nou fata asta imi invadeaza mintea si ma simt mai mult decat beat atunci cand ma gandesc la ea.-Imi pare rau, dar nu stiu care dintre ele.
Zice Sara McCarteny, asa scrie pe ecuson. O idee trasnita imi fulgera prin minte dupa ce cuvintele ei imi suna repetat in minte.
-Ati vandut cumva un bilet de avion unui brunet, inalt, slab, ochi caprui spre negru, inalt cam 1,87?
Intreb ingandurat si nervos pe mine insami ca nu m-am gandit la asta mai devreme. De aproape o saptamana stau departe de fata pe car o iubesc, fata care cu siguranta in acest moment e cu fostul meu cel mai bun prieten, de fapt acum cred ca doarme, sau poate e cu el intr-un club sau si mai rau, uhh, nici nu vreau sa ma gandesc.
-Poate daca imi vei spune si un nume te-as putea ajuta.
Rade ea privind iar spre monitor.
-Niklas Haltt.
Raspund dintr-o suflare si instinctiv mainile mi se incoarda pe manerele scaunului asteptand cu sufletul la gura ce urma sa imi zica blonda din fata mea.
-Da. Avem un bilet cu acest nume. Doriti in acelasi loc?
-Da, normal.
Ma trezesc tipand si sarind in sus de fericire ca in sfarsit i-am gasit pe cei doi. Platesc tot ce am de platit si cu biletul in mana alerg la propriu spre masina apoi demarez in tromba spre aeroport, ultima destinatie fiind: EA!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dragilor, cam atat pentru azi, caci inca nu stiu cum sa le fac intalnirea, adica, mna, presupun ca toti v-ati prins de ceea ce va urma, dar totusi, trebuie sa gandesc mai mult sentimentele celor doi, asa ca asta ramane pentru weekend.
Sper sa va placa si sa ma scuzati ca sunt doar 500 de cuvinte :))
CITEȘTI
Trecut VS Prezent
RomanceTrecut VS Prezent este alta idee nebuna ce mi-a trecut prin minte. Cat de mult se poate schimba un suflet dupa o simpla vacanta de vara? Larabelle Rutson a trait asta pe propria ei piele. De ce s-a schimbat? E o intrebare pe care Alaric si-o pune...