Ajung sa fiu asezata pe ceva moale, iar Ric peste mine. Ohh, ce mai viata. Cat am asteptat momentul asta!
Brusc tot alcoolul se intoarce asupra mea si il arunc pe Ric de pe mine.
-Iubito... Vocea lui se spulbera cand intru in baie val vartej si ma avant asupra wc-ului.
Imi prind parul in pumn, dar simt ca cineva il ia si il aranjeaza mai bine, apoi imi pune mana pe frunte stergandu-mi si din broboanele de sudoare care isi facusera loc.
Ma ridic si imi spal fata. Vad privirea dezamagita a lui Ric pe tot corpul meu care urca usor pana ce ochii noastrii se intalnesc in refelxia oglinzii.
Face pasul ce ne despartea si imi inderparteaza suvitele de par blonde de pe umarul stang pentru a-si aseza capul, iar mainile sale imi ating usor abdomenul.
-Te simti bine? Sopteste si imi plaseaza un sarut pe lobul urechii.
Simt tot sangele ce incepe sa fiarba in venele mele.
-Putin ametita, dar sa zicem.Inca nu realizez ce se petrece.
-Haide in camera.
Spune el si ma prinde din nou stil mireasa ducandu-ma asa pana in patul imens ce trona in mijlocul dormitorului in noante de albastru si alb.
Ma lasa usor pe salteaua moale ce acum cateva minute ardea sub noi, aopi se aseaza si el pe cealalta parte a patului tragandu-ma in bratele sale. Ma lipesc de el pana la refuz si il las sa ma stranga in brate ca si cum asta ar depinde de viata noastra.
Acoperita pana in gat cu patura pufoasa si tinuta intr-o imbratisare de urs, dupa cel mai lung sarut pe frunte din toata viata mea, ma las purtata de trenuletul viselor.
Razele soarelui ce imi intra in ochi, chiar daca acestia sunt inchisi, ma trezesc.
Deschid ochii usor si privesc in jur. Dupa ce ca durerea isi facea de cap prin tot corpul meu, realizez ca nu sunt in camera, nici a roscatei sau a brunetei. Ma uit pe langa mine si nu recunosc nimic, dar absolut nimic. Nici hainele mele nu le-am gasit.Ceva tare ma apasa pe abdomen. Era un...brat?! de ...barbat?! Urc cu privirea usor pe bratul incordat de pe abdomenul meu pana ajung la chipul acestuia.
-Aaa. Ric?! Tip si sar ca arsa din pat.
Arunc o scurta privire spre mine si observ ca sunt doar in lenjeria intima asa ca trag patura ce ma acopera mai devreme pe mine si pe nimeni altul decat Ric.
Mare a fost greseala cand am tras patura. Am vazut imposibilul. S-a gandit el ca daca dormeam amandoi in lenjerie era mai palpitant. Dar de ce am dormit impreuna? In camera lui, presupun.. Imi acopar corpul cu patura si ma intorc cu spatele asteptand sa se ridicie si sa se imbrace.
-Lara?! Ce Dumnezeu faci acolo? Intreaba el cu glas ragusit.
-Ric?! Tu ce Dumnezeu faci dezbracat in pat cu mine? Raspund de asemenea cu o intrebare caci sute imi strabateau mintea.
Oare am facut ceva seara trceuta?! Caci tot ce imi amintesc e ca am plecat in club cu fetele si apoi am fost sa imi iau baututra de la bar, iar de acolo absolut nimic. Nici ceea ce am visat nu stiu. Dar daca facusem ceva trebuia sa ne fi trezit dezbracati, nu?!
-Stii ca daca stai cu spatele la mine nu acoperi nimic, nu? Continua el cu intrebari.
-Doar am o patura ce ma inconjuara.
-Da, doar pe partea din fata a corpului. Spune chicotind.
Ii simt privirea chinuitoare pe spatele meu care ardea, iar asta nu din cauza ca eram acoperita de o patura extrem de groasa si pufoasa, ci din cauza ca el ma privea ca pe aur..
Ating usor partea dezgolita a corpului meu pentru a ma asigura ca intr-adevar chiar nu sunt acoperita, sau e doar e o gluma de a lui, dar era adevarat. Trag patura si pe partea spatelui si spun:
-Ai de gand sa te imbraci in viitorul apropiat sau eu voi murii in mijlocul camerei tale in picioare acoperita de o patura?
-Acum, iubito, acum ma imbrac.
"Iubito"?. Ma infior la apelativul pe care il folosise si privesc cu ochi mari pe fereastra cea mare in curtea din spate a casei. O piscina imensa se afla in jurul casei, inconjurata de cateva sezlonguri. Eh, mie nu imi mai trebuia piscina, am marea la iesire din casa.
-Ce am facut aseara? Soptesc eu si il simt pe Ric cum se apropie de mine si imi vara un tricou negru pe cap. Nu apuc nici sa zic ca nu imi trebuie ca deja se afla pe corpul meu, iar patura era impachetata pe pat.
-Nimic rau. Raspunde cu intarziere si ma trage la iesire din dormitor.
-Si atunci de ce mama ma-sii eram amandoi in lenjerie?!
-Paaaiii, vei vedea. Dar ne-am oprit la timp. Adica tu ai reactionat la timp.
-Eu? Ce am facut eu? Nici nu imi amintesc cand am plecat din club ieri noapte.
-Pai...ai venit la bar si ti-ai luat cea mai tare bautura, incepe si imi imita vocea, apoi ai baut vreo zece pahare, da, le-am numarat, iar eu ca un gentelman ce am fost, te-am invitat la dans.
-Am dansat?! Exclam eu socata.
-Da, am dansat...apoi, face o pauza scurta si inspira si expira zgomotos.
-Apoi? Intervin eu cuprinsa de o curiozitate nemarginita.
Ce am facut?! Sper doar ca nu ne-am sarutat, sau mai rau...
-Apoi ne-am sarutat..
Sopteste si isi scarpina ceafa cu mana dreapta privind podeaua. Intepenesc pe ultima scara si il privesc socata. Ne-am sarutat?! Iar eu eram prea beata ca sa imi amintesc gustul buzelor sale, o Doamne, ce karma nesimtita.
-Imi pare rau. Se intoarce spre mine si pot citii dezamagirea din ochisorii lui ce acum aveau o noanta de verde combinat cu gri.
-Sa nu iti para. Ma ia gura pe dinainte si spre surprinderea amandurora sar de pe ultima scara direct in bratele sale si il sarut lung. Nu ma mai interesa continuarea a ceea ce facusem noaptea trecuta pe cat ma interesa gustul buzelor sale.
Nu ezita si isi aseaza mainile sub posteriorul meu pentru o sustinere mai buna. Raspunde sarutului, dar nu dureaza mult pana preia si controlul. Imi maseaza spatele ridicand din ce in ce mai mult tricoul negru ce imi acoperea doar fundul.
-------------------------------------------------------------------
Ok, ok. Sper sa fie bun. Cadouas de Mos Nicolae. :D
Astept parerilee :D
CITEȘTI
Trecut VS Prezent
RomanceTrecut VS Prezent este alta idee nebuna ce mi-a trecut prin minte. Cat de mult se poate schimba un suflet dupa o simpla vacanta de vara? Larabelle Rutson a trait asta pe propria ei piele. De ce s-a schimbat? E o intrebare pe care Alaric si-o pune...