LARABELLE
Ne-am asezat cu totii la o masa mai retrasa unde muzica nu iti spargea timpanele, apoi am plecat pe ringul de dans. Nu mi-am mutat privirea de pe barbatul blond de la bar ce nu si-a intors privirea nici macar o data spre mine, sau in alta parte. L-am vazut vorbind doar cu o roscata, eh, acum si eu. Poate doar delirez...
-Trebuie sa imi iau ceva de baut. Ii tip verisoarei mele in ureche una din cele mai mari scuze ale mele.
Cu toate ca puteam sa ii zic pur si simplu ca ma duc la agtat, am bagat o minciunica. Ce sa facem. Inca ma integrez in lumea asta in care intorc priviri, nu provoc rasete.
Imi face un semn scurt din cap ca a inteles, apoi se intoarce spre barbatul roscat din fata ei. Cam multi roscati in clubul asta.
In timp ce eram mai aproape de blond, in stomacul meu se dade al treilea razboi mondial. Spatele barbatului mi se parea atat de cunoscut de aproape, la fel si parul. Daca am dat iar de Ric, ma imbat pana imi sar capacele. Sau il ignori.. Imi spune constiinta. Mai buna partea cu imbatatul. Imi raspund si ridic din umeri, parca as vorbi cu cineva.
Ma asez pe unul din scaunule de la bar, iar in acel moment barbatul misterios de cunoscut isi intoarce privirea in partea opusa. Ma incrunt si il privesc secunde bune, pana observ barmanul ce isi flutura mana prin fata mea.
-Blondoo! Striga el.
-Ha?! Ce? Zic nedumerita si clipesc des.
-Cu ce te servesc? Chiocteste acesta si eu ii arunc un zambet ironic.
-Ce ai ma tare. Raspund si ii fac cu ochiul.
Imi raspunde cu un ranjet plin de subaintelesuri pe care eu nu le inteleg. Grea adolescenta astaaa...
-Aici e si bautura ta. Revine dupa cateva secunde si imi da un pahar micut plin cu un lichid negru spre gri.
-Ce curu meu ai pus aici?
-Ce am mai tare.
Duc paharul la gura si iau o mica inghititura. Usturimea pe care o simt imi provoaca o tuse deasa. Dupa cateva secunde gatul imi amorteste, iar urmatoarea inghititura nici nu o mai simt.
Barmanul ma priveste satisfacut atunci cand dau bautura pe gat si ii mai cer, astfel ajung si pierd numaratoarea paharelor.
Intr-un sfarsit blondul isi intoarce capul, dar spre ghinionul meu il vad in trei si nu stiu care e cel real.
Chiar daca vad fantome, tot realizez ca e chipul lui, chipul lui Ric. Ochii gri ce par calmi, ma privesc intens. Simt zabetul kilometric ce imi rasare pe fata cand se apropie de mine si ma invita la dans. Ca o idioata dau aprobator din cap, caci sigur nu as mai raspunde corect.
Incepem si ne bataim pe melodia alerta ce rasuna puternic in boxele clubului. Ceea ce faceam noi cu siguranta nu se cheama dans, caci mai mult imi atingea partile corpului unde nu prea rasare soarele, iar eu ma frecam de corpul solid al sau.
Ma intoarce cu fata la el si ii privesc ochii gri intensi care sclipeau de...dorinta?! Chicotesc scurt la gandul nebun ce ma ametea si mai tare. Dupa alte priviri ciudate nici nu apuc sa realizez ce vrea sa faca, pentru ca isi zdrobeste buzele de ale mele intr-un sarut salbatic.
Musca usor buza inferioara, apoi trece cu limba sa aline durerea, probabil, cu toate ca la cat de ametita eram nu simteam nici podeaua sub picioare. Aplica acelasi tratament si pentru buza superioara, apoi se desprinde brusc din sarut si ma trage de mana spre iesire.
Il urmeaz caci nu puteam sa scot nici macar un sunet.
Ajungem in parcare si ma indeasa in scaunul pasagerului punandu-mi centura, apoi el urca pe locul soferului pornind masina si accelerand cu viteza pe strazile pustii. Era 02:23 daca nu vad eu in dungi bordul masinii.-Unde mergem? Murmur eu in cele din urma intorcandu-mi privirea spre Ric ce isi asezase mana pe coapsa mea si mangaia frenetic in sus si in jos, cred ca prea mult in sus...
-Ai sa vezi. Raspunde aruncandu-mi un zambet de milioane.
Nu am mai scos nici un sunet si am asteptat cuminte ca o fetita beata si pierduta in lumea ei pe locul pasagerului prinsa intre centura si palma fierbinte a lui.
Opreste in fata unei case mari nelumiata. Cobor din masina, iar cand sa fac contact cu asfaltul trotuarului care vroia sa imi scoata dintii, bratul puternic al lui Ric, presupun, ma prinde si ma ia in brate stil mireasa.
Intram in holul imens si imi arunca tocurile din picioare, apoi isi dezbraca puloverul negru ce il purta.
Ma lipeste cu spatele de cel mai apropiat perete si continua sarutul intrerupt acum ceva timp in mijlocului clubului. Mainile sale urca pe coapsele mele, apoi pe fund, oprindu-se la fermoarul lateral al rochiei. Il deschide la repezeala si o arunca si pe aceasta pe undeva prin hol. Isi scate tricoul din doua miscari intrerupand sarutul pentru cateva milisecunde in care nu am avut timp nici sa imi iau aer.
Imi prinde coapsele si ma ridica de la sol. Pentru sustinere mai buna imi incolacesc picioarele in jurulu bazinului sau si imi impletesc mainile in parul blond si moale ce era foarte ciufulit, rebel si sexi.
Simt ca urcam, apoi deschide usa unei camere imense si o inchide intr-o fractiune de secunda cu piciorul. In tot acest timp sarutul nostru animalic nu a fost intrerupt.
Ajung sa fiu asezata pe ceva moale, iar Ric peste mine. Ohh, ce mai viata. Cat am asteptat momentul asta!
-----------------------------------------------------------------------------
Hei, heeei. Ce faceti? Sper sa va placa, astept pareri. Vreti sa faca ceva sau sa le intrerup eu fericirea? :)))))
CITEȘTI
Trecut VS Prezent
RomanceTrecut VS Prezent este alta idee nebuna ce mi-a trecut prin minte. Cat de mult se poate schimba un suflet dupa o simpla vacanta de vara? Larabelle Rutson a trait asta pe propria ei piele. De ce s-a schimbat? E o intrebare pe care Alaric si-o pune...